Licitatie Publica - Elaborare documentatii topo-cadastrale pentru inscrierea in Cartea Funciara (documentatie pentru prima inscriere) a drumurilor judetene din judetul Iasi
Anunt de participare numarul 124315/23.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA JUDETEANADE ADMINISTRARE A DRUMURILOR SI PODURILORIASI
Adresa postala: SOS. Bucium nr.80, corp A Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 6600, Romania, Punct(e) de contact: Radu JUDELE, Tel. 0232255961, Email: [email protected], Fax: 0232255960, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatii topo-cadastrale pentru inscrierea in Cartea Funciara (documentatie pentru prima inscriere) a drumurilor judetene din judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Judetul Iasi, pe drumurile judetene
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop elaborarea documentatiilor topo-cadastrale pentru inscrierea in Cartea Funciara (documentatie pentru prima inscriere) a retelei de drumuri judetene din judetul Iasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare documentatii topo-cadastrale pentru inscrierea in Cartea Funciara (documentatie pentru prima inscriere) a drumurilor judetene din judetul Iasi
Valoarea estimata fara TVA: 967, 741RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 19 350 lei.Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Iasi (credit bugetar-fond TVA si credit de angajament)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- neincadrarea in sit. prev.la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006;
- Declaratieprivind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG 34/2006;
- Declaratie conform Ord 314/2010ANRMAP;
- Certificate ANAF(locale si de stat);
- Certificat de inregistrare (CUI);
- Certificat constatator (ORC);
- Certificat de atestare fiscala privind sumele datorate bugetului autoritatii publice judetene, eliberat de catre Consiliul Judetean Iasi;
- Certificat: ISO 9001 sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiul financiar incheiat (2008, 2009, 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egalamai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 1.930 mii lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dotarea minima obligatorie: - min. 4 statii totale;
- min. 1 receptor GPS;
- min 2 PC-uri pentru stocare/prelucrare date;
- min 1 imprimanta;
- min. 2 mijloace de transport;
- min. 1 soft din clasa CAD.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1842/27.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2011 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2011 09:00
Locul: Sediul D.J.A.D.P. Iasi, soseaua Bucium, nr. 80, corp A, etaj 1, municipiul Iasi, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare;
- reprezentantii autorizati ai ofertantilor;
- observatorii desemnati de catre Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice, daca este cazul.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS nr. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DJADP Iasi - compartiment achizitii publice
Adresa postala: Soseaua Bucium nr. 80, corp A, etaj 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700285, Romania, Tel. 0232-255961, Fax: 0232-255960
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2011 11:44