Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare docum.proiectare PT+DE+CS+DTAC, verificare proiect, asistenta tehnica proiectant si executie lucrari la inv."Regularizarea vailor Agigea si Lazu", jud.Constanta


Anunt de participare numarul 103250/02.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Adresa postala:  CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900592, Romania, Punct(e) de contact:  MIRELLA OANCEA, Tel. 0241673036, Email:  [email protected], Fax:  0241673025, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare docum.proiectare PT+DE+CS+DTAC, verificare proiect, asistenta tehnica proiectant si executie lucrari la inv."Regularizarea vailor Agigea si Lazu", jud.Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Agigea, Lazu si Cumpana, judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare docum.proiectare PT+DE+CS+DTAC, verificare proiect, asistenta tehnica proiectant si executie lucrari la inv."Regularizarea vailor Agigea si Lazu", jud.Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatie de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 19, 502, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 390000 lei; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, cazier judiciar pentru persoanele aflate la conducerea operatorului economic, certificate fiscale pentru plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si cel local, esalonarea datoriilor, daca este cazul, declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG nr.34/2006, istoricul litigiilor din ultimii trei ani, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, bilanturi contabila la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, fisa privind informatii financiare, rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani, obligatii contractuale in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani de minim 38000000 lei, daca exista
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista lucrarilor executate in ultimii cinci ani, lista serviciilor prestate in ultimii trei ani, minim o recomandare, informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor si prestarea serviciilor, informatii privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si ale cadrelor de conducere, declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice, dosarul de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii: certificat ISO 9001 pentru managementul calitatii sau echivalent, certificat ISO 14001 pentru managementul de mediu sau echivalent, informatii privind masuri de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim un contract finalizat pentru lucrari similare in valoare de minim 18500000 lei; minim un contract finalizat pentru servicii de proiectare similare in valoare de minim 690000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2010 13:00
Locul: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta, jud.Constan
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Fisa de date a achizitiei este atasata anuntului de participare. Planurile aferente, listele de cantitati, listele de consumuri cu materiale, mana de lucru, utilaje si mijloace de transport sunt realizate intr-un program ce nu permite atasarea acestora in format electronic. acestea pot fi procurate, in urma unei solicitari scrise, pe suport magnetic, de la sediul Administratiei Bazinale de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta, de luni pana vineri, intre orele 8-16.00. In cazul in care documentatia va fi transmisa prin posta, operatorul economic va suporta costurile aferente transmiterii documentatiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala:  str.Traian nr.23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241-616003, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Juridic si Contencios-Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral
Adresa postala:  str.Mircea cel Batran nr.127, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900592, Romania, Tel. 0241-673036, Fax:  0241-673025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2010 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer