Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare experiza , Documentatie de avizare pentru lucrari de interventii, PT, DE pentru Reabilitare DJ 172D, km0+000- 42+150, Ilva mica - lim jud Suceava, jud Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 67553/29.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], Fax: 0263214750, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare experiza , Documentatie de avizare pentru lucrari de interventii, PT, DE pentru Reabilitare DJ 172D, km0+000- 42+150, Ilva mica - lim jud Suceava, jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: pe drumul judetean 172D intre Ilva Mica si lim jud Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborarea unei documentatii tehnice care sa cuprinda: expertiza tehnica ( inclusiv studiile geo si topo), Documentatia de avizare pentru lucrari de interventii, proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Documentatiei de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 414, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 14.000 leiGarantie de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei-Certificat constatator emis de Oficiu Registrului Comertului emis dupa data de 11.11.2008
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Profit pozitiv pe anul 2007-Bilant contabil pe 2007- Informatii privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani cel putin 1.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor serviciiin ultimii 3 ani- Fisa privind experienta similara Declaratie privind personalul tehnic-Se solicita lista cu personalului de specialitate si de deservire care este considerat strict necesarpentru indeplinirea contractului de servicii.-Declaratie privind echipamentele tehnice, dotari- Se solicita prezentarea listei cu asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, mijloace fixe si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de serviciu.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel mult 3 contracte a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 800.000 lei si al carui obiect a fost executia unor serviciisimilare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2008 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud, str Piata Petru Rares, nr 1-2, camera 64
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr 6, sect 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fii depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un cat al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic din cadru Consiliului Judetean
Adresa postala: Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Fax: 0263/ 214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2008 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer