Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare expertiza tehnica, intocmire proiect PT+CS+DE si executie lucrari de reparatii capitale si de restaurare Castel la Spitalul de Psihiatrie Voila Campina


Anunt de participare numarul 81035/25.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Psihiatrie Voila Campina
Adresa postala: Campina Strada Voila nr.114, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0244335161, In atentia: Catalina Popescu, Email: [email protected], Fax: 0244335163; 0244335164, Adresa internet (URL): Campina Str.Voila nr.114 cod postal 105600, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare expertiza tehnica, intocmire proiect PT+CS+DE si executie lucrari de reparatii capitale si de restaurare Castel la Spitalul de Psihiatrie Voila Campina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Str. Voila, Nr. 114, Oras Campina, Judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare expertiza tehnica, intocmire PT+CS+DE si executie lucrari de reparatii capitale si restaurare castel Spitalul de Psihiatrie Voila, pentru pavilioanele 13, 14, 15.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 15, 131, 800RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC isi rez.drept sa opt. pt.achiz. ulterioara de serv. similare cf.art.122 lit.j) din OUG nr.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.07.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 300.000 Lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului(retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se asigura de la Bugetul de Stat;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181,
- Certificat emis de Administratia Finantelor Publice
- Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, - Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008.- Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
- Dovada prin mijloace agreate de banca opertorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit, care este destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 15.000.000 lei (fara TVA)- linie de credit de cel putin 2.000.000 lei pentru cel putin 4 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani contracte de proiectare si executie lucrari de constructii cladiri.
- Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile/certificatele constatatoare din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara, insotite de procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor.- Prezentarea declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II pentru beton) sau sa prezinte un contract de prestari servicii in termen de valabilitate incheiat cu un astfel de laborator.
- Prezentarea declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia.
fiecarei persoane propusa in cadrul echipei.
- Prezentarea Autorizatiei emisa de Ministerul Culturii si Cultelor pentru lucrari de consolidare si restaurare structuri istorice.
- Acord de asociere pt. operatorii economici care depun oferta comuna;
- Lista privind subcontractantii
- Certificate ISO 9001, OHSAS 18001, SA 8000, ISO 14001, Declaratia privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Valoarea cumulata a contractelor de proiectare si executie lucrari de constructii cladiri: minim 15.000.000 Lei fara TVA(prin cumularea a maxim 3 contracte)- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele tipuri de echipamente: Pt. proiectare: 1 soft de proiectare licentiat, 2 plottere, 1 statie totala; Pt. executie: 2 autobasculante, 1 statie de betoane, 1 pompa de beton, 4 autobetoniere, o macara 12 tone, 4 vibratoare de betoane, 4 autoutilitare, 2mini incarcatoare, 1500m de schele metalice tubulare, 1 linie de fabricatie tamplarie PVC si AL, 5 rotopercutore, o masina de taiat gresie-faianta, un aparat de sudura tevi instalatii cap la cap.- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pt. indeplinirea contractului: Pt. proiectare: 1 arhitect;1 inginer proiectant de rezistenta;1 inginer proiectant de instalatii electrice;1 inginer proiectant pentru instalatii termice;1 inginer proiectant pentru instalatii sanitare; 3 verificatori de proiecte atestati MLPTL (cate unul pentru fiecare dintre urmatoarele specializari: rezistenta, instalatii electrice, instalatii sanitare, care nu trebuie sa fie angajati ai proiectantului); Pt. executie: 1 inginer absolvent al facultatii de constructii, specializarea constructii civile;1 inginer, absolvent al facultatii de constructii, specializarea instalatii;1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul constructii civile;1 responsabili cu controlul tehnic de calitate pentru domeniul constructii civile;1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru domeniul produse pentru constructii civile; 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru domeniul lucrari de edilitare;1 expert tehnic;1 specialist autorizat A.N.R.E.;1 manageri de calitate cu atestat;1 manager mediu cu atestat;1 manageri SSM cu atestat;1 sudor autorizat in sudura cap la cap;1 responsabil U.C.T.C..
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
durata de intocmire a proiectului tehnic(PT+CS+DDE)
10%
10
Descriere:
2.
planul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
10
Descriere:
3.
garantia lucrarii
15%
15
Descriere:
4.
durata de elaborare a expertizei tehnice
10%
10
Descriere:
5.
pretul
55%
55
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
- Operatorii economici interesati sa participe la procedura de atribuire pot obtine copia pieselor desenate aferente studiului de fazabilitate in format electronic, pe CD, in conditiile prevazute de art. 77 din O.U.G. nr. 34/2006, scop in care au dreptul de a transmite o solicitatre de participare la procedura de atribuire prin oricare din modalitatile de comunicare indicate (posta/email/fax) sau prin telefon, in acest din urma caz avand obligatia de a confirma solicitarea de participare in scris, intr-un termen de cel mult 24 de ore.- Procedura de licitatie deschisa se va aplica integral prin mijloace electronice.In acest sens numai operatorii economici inregistrati in SEAP au dreptul de a transmite/depune oferta.- In conformitate cu prevederile art. 61 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006, documentelor care se transmit prin mijloace electronice le sunt aplicabile prevederile legale referitoare la semnatura electronica.- Astfel, cu exceptia documentelor expres indicate in prezenta documentatie, toate documentele prin care operatorii economici demonstreaza indeplinirea cerintelor stabilite in cadrul Criteriilor de calificare si/sau selectie, propunerea tehnica si propunerea financiara, precum si documentele care insotesc oferta asa cum sunt acestea enumerate mai jos se transmit in conformitate cu solicitarile autoritatii contractante, prin SEAP in format electronic, in mod obligatoriu semnate cu semnatura electronica.- Documentele eliberate de terti se vor prezenta scanate si semnate electronic de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea conform cu originalul. In acest sens, documentele in discutie de vor scana si importa intr-un document de tip format editor de text (cum ar fi Word), care permite semnareadocumentului respectiv cu semnatura electronica a operatorului economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6 Sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Strada Emil Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.+ 4 0244 522.445, Email: [email protected], Fax: +4 0244 522.452, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta, de un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Spitalului de Psihiatrie Voila Campina
Adresa postala: Str. Voila, Nr.114, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Tel.0244335161, Email: [email protected], Fax: 0244335163, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2009 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer