Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare expertiza tehnica, studiu geotehnic, studiu topo,, studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere CU, avize, acorduri de principiu, pentru obiectivul de investitii: "Modernizare DJ 643A, lim. Jud.Olt?Pi


Anunt de participare numarul 120445/02.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala:  Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  SURUGIU VIOREL, Tel. 0251408200, int.361, 362, Email:  [email protected], Fax:  0251408230, Adresa internet (URL):  www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare expertiza tehnica, studiu geotehnic, studiu topo, , studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere CU, avize, acorduri de principiu, pentru obiectivul de investitii: "Modernizare DJ 643A, lim. Jud.Olt?Picaturile?Murgasi?Gaia? Busteni?Velesti, km 23+825?26+716"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DJ 643A, lim. Jud.Olt?Picaturile?Murgasi?Gaia? Busteni?Velesti, km 23+825?26+716
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare expertiza tehnica, studiu geotehnic, studiu topo, , studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere CU, avize, acorduri de principiu, pentru obiectivul de investitii: "Modernizare DJ 643A, lim. Jud.Olt?Picaturile?Murgasi?Gaia? Busteni?Velesti, km 23+825?26+716"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DJ 643A, lim. Jud.Olt?Picaturile?Murgasi?Gaia? Busteni?Velesti, km 23+825?26+716
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de particip. 2.000 lei consti. conf.art.86 din H.G.nr.925/2006, cu modif. si compl. ult.Gar. de buna exec. 10% din val. contract. fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si plata cu OP prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar. priv. sit. person.operat econ.
Certif. partic. la licit. cuoferta indep.
Certif. constat. priv. indepl. obligat.exig. de plata impozit. si tax. catre stat, incl.cele locale, formulare-tip elib. de autorit. compet.
Declar. priv. calit. de participant la proced.
Certif. ORC, elib. cu cel mult 30 de zile inainte de term. limita de depun. oferte.
Certif. CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contab. la 31.12.2009, vizat siinreg. de organ. compet.
Fisa de inform.gener. care sa contina cifra de afac. pe perioada 2008, 2009, 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra media anuala de afac. pe perioada 2008, 2009, 2010 - val. minima impusa: 200.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu princip. serv. de proiect. prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, benef. indif. daca acestia din urma sunt autorit. contract. sau clienti privati.
Recom. din partea benef. ptr. contract. de servicii
Copie contractede serv. prezent. ca cerinta minima.
Declar. pe propria rasp. a proiect. priv. respect. dreptului de proprietate intelectuala
Certif. SR EN ISO 9001:2008Inf. priv. subcont.
Declar. priv. prot. muncii
Resurse Tehnice.
Decl. priv. efectiv. medii anuale ale person. angajat si al cadr. de conduc.
Lista person. tehnic de special. respons. cu indepl. contract.
Resurse Umane: 1 inginer proiect. specialit. cai ferate, drumuri si poduri1 expert tehnic, cat.A4, B2, D1 inginer geodez
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta min.: Prestarea in ultimii 3 ani a unui contract de serv.similare de proiect. ptr o cale de comunicat. (drum judetean sau orice alt drum cu grad superior), cu o valoare de minim 100.000 lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2011 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Dolj, municipiul Craiova, Str. Unirii, nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia se acceseaza integral din SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala:  Str. Unirii, nr.19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/408213, Fax:  0251/408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2011 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer