Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELABORARE MASTERPLAN MUNICIPIUL DRAGASANI


Anunt de participare numarul 88965/20.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DRAGASANI
Adresa postala: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Localitatea: Dragasani, Cod postal: 245700, Romania, Punct(e) de contact: ec. DRAGHICI MARIA, Tel.0250811990, Email: [email protected], Fax: 0250811990, Adresa internet (URL): http: //www.primariadragasani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELABORARE MASTERPLAN MUNICIPIUL DRAGASANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL DRAGASANI
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELABORARE MASTERPLAN MUNICIPIUL DRAGASANI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79415200-8-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare Masterplan Municipiul Dragasani in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 496, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 5000 lei. Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European - Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Buget local, Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii; certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul, valabil la data deschiderii; certificat constatator emis de O.R.C.; certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pentru anii 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente; declaratie privind cifra de afaceri din ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008); o cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani de minim800.000 RON echivalent euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind prestari servicii similare realizate in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008);Experienta similara3 contracte de servicii similare; recomandari ref. la servicii similare min.3; Informatii privindcapacitatea profesionala: participarea la elaborarea a cel putin 1 PUG demunicipiu, derulat in ultimii 3 ani; participarea la elaborarea a cel putin 3 studii de prefezabilitate/ de fezabilitate /de strategii de dezvoltare locala ; participarea la implementarea/monitorizarea/evaluarea a cel putin 1 Proiect cu finantare europeana si/sau internationala ; participarea la implementarea/ monitorizarea/evaluarea a cel putin 3 proiecte de mediu. Conditii pt. pers. angajate in proiect: 1 urbanist atestat de Registrul Urbanistilor din Romania pentru elab. documentatiilor de urbanism C PATInterorasenesc sau Intercomunal siD PUG si PUZ , cu experienta in domeniu de min.10 ani; 1 urbanist atestat de Reg Urb din Romania pt.elab. documentatiilor de urbanism F6Protejarea si dezvoltarea patrimoniului construit siG5Studii de istorie urbana, cu experienta in domeniu de min. 3 ani; 1 expert atestat de Ministerul Culturii si Cultelor pt.a desfasura activitati in domeniul conservarii monumentelor istorice, domeniul Urbanism, parcuri si gradini, cu experienta in domeniu de min.10 de ani ; 1 sociolog, cu experienta in aplicareametodologiilor de implicare a populatiei in rezolvarea problemelor locale, cu experienta de min 10 ani ; 1 inginer, specialitatea lucrari edilitare, cu implicare in cel putin 5 proiecte, cu experienta de min 10 ani; 1 specialist in protectia mediului, cu implicare in cel putin 3 proiecte, cu experienta min 5 ani;1 specialist economic financiar, cu experientamin 5 ani si cu implicare in cel putin 2 proiecte cu finantare europeana/international; 1 project manager / senior consultant cu experienta in consultanta de min 5 ani si cu implicare in cel putin 3 proiecte cu finantare europeana/internationala.
Certificare ISO 9001 si ISO 14001:2005 (ISO 14001 :2004)sau alte doc., certif. care atesta respectarea normelor de protectia mediului; Declaratie privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Oferta tehnica
70%
100
Descriere: conform factorilor de evaluare din fisa de date
2.
Pretul ofertei
30%
42.86
Descriere: Componenta financiara
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26245 / 14.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare + reprezentant UCVAP (daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Axa prioritara 1, Domeniul de interventie 1.1 Imbunatatirea procesului de luare a deciziilor la nivel politic-administrativ Strategii de dezvoltare locala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: strada Victoriei, nr.22, Pitesti, jud. Arges, CP 110017, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248-624942, Fax: 0248-223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Dragasani - Compartiment juridic
Adresa postala: STR. PIATA PANDURILOR, NR.1, Dragasani, jud.Valcea, Localitatea: Dragasani, Codpostal: 245700, Romania, Localitatea: Dragasani, Cod postal: 245700, Romania, Tel.0250-811990, Email: [email protected], Fax: 0250-811990, Adresa internet (URL): www.primariadragasani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2009 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer