Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELABORARE PLAN DE AMENAJARE A TERITORIULUI JUDETEAN OLT


Anunt de participare numarul 106354/20.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala:  B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230025, Romania, Punct(e) de contact:  TEODORA CIUGULEA, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122, Adresa internet (URL):  www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELABORARE PLAN DE AMENAJARE A TERITORIULUIJUDETEANOLT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ElaborareaPLANULUIDEAMENAJARE A TERITORIULUIJUDETEANOLTcu fazele: faza I - Documentare si studii de fundamentare; faza II - Elemente care conditioneaza dezvoltarea, probleme si disfunctionalitati; faza III - Diagnostic, prioritati; faza IV - Strategia de dezvoltare spatiala si programul de masuri; faza V- Documentatii pentru obtinerea avizelor si introducerea observatiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71240000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 596, 768RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participarein valoare totala de 5 967lei.Garantie de buna executie 10 % din valoarea contractuluifara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare din bugetul propriu al Consiliului Judetean Olt
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea si/sau subcontractarea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant la procedura
-declaratie privind, neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare,
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare,
-certificate fiscaleprivind impozitele si taxele locale originale
-certificat de inregistrare/inmatriculare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi de 1 000 000lei-bilantul contabilla 31.12.2009vizat si inregistrat de organelecompetente-firmele nou infiintate pot demonstra capacitatea economico-financiara prin prezentarea unui angajament ferm al acelei persoane care le poate sustine financiar conform O.U.G. nr.34/2006 , art. 186
-ofertantii trebuie sa faca dovada printr-o scrisoare bancara ca au disponibil pentru sustinerea executiei acestei lucrari din contract200.000 lei(fara T.V.A)
-solvabilitate patrimoniala sa fie pozitiva , conf.Bilantuluicontabil la 31.12.2009
-lichiditate generala mai mare sau egalacu 100% si se va calcula in raport din bilantul contabil la 31.12.2009 00 .
-rentabilitatea economica pe anul 2009, conform bilantului la 31.12.2009, sa fie pozitiva
-capacitatea economica financiara poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o altapersoanaconform art. 186, alin.2 din O.U.G. nr.34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii privind experienta similara1/ mai multe contractesimilare de aceeasi natura si complexitate;
-valoarea experientei similare sa fie de cel putin550 000lei ;
-declaratie privind dotarea cu echipamente tehnice necesare pentru realizarea contractuluiconform caietului de sarcini ;
-declaratie privind lista principalelor prestari de servicii executate in ultimii 3 ani ;
-informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate , responsabil tehnic cu executia ;
-documente prin care se atesta respectareastandardelorde asigurare a calitatii , in copie legalizata (ISO 9001/2008) sau echivalent-capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, conf. art.190, alin. (1) din OUG 34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2010 10:00
Locul: sediul C.J.Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala:  str. n. titulescu nr. 2, Localitatea:  craiova, Cod postal:  200252, Romania, Tel. 0251415750, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul C.J.Olt
Adresa postala:  b-dul a.i.cuza nr. 14, Localitatea:  slatina, Cod postal:  230025, Romania, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122, Adresa internet (URL):  www.cjolt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2010 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer