Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare Plan de Management integrat pentru siturile ROSPA0028, ROSCI0186,ROSCI0297 si ROSCI0384, in cadrul proiectului "Biodiverisiate si dezvoltare durabila in Valea Nirajului si a Tirnavei Mici", cod SMIS-CSNR 37219


Anunt de participare numarul 144008/31.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA MICROREGIUNEA VALEA NIRAJULUI
Adresa postala: Miercurea Nirajului, Localitatea: Miercurea Nirajului, Cod postal: 547410, Romania, Punct(e) de contact: Miercurea Nirajului, str.Trandafirilor nr.79, judetul Mures, Tel. +40 265571352, In atentia: d-lui ANTAL Zoltan, Email: [email protected], Fax: +40 235571334, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare Plan de Management integrat pentru siturile ROSPA0028, ROSCI0186, ROSCI0297 si ROSCI0384, in cadrul proiectului "Biodiverisiate si dezvoltare durabila in Valea Nirajului si a Tirnavei Mici", cod SMIS-CSNR 37219
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Ariile protejate din Valea Nirajului si Tirnavei Mici
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va realiza Planul de management integrat pentru siturile ROSPA0028, ROSCI0297, ROSCI0384 si ROSCI0186, arii naturale protejate aflate in zona: Dealurile Tarnavelor si Valea Nirajului, Padurile de Stejar Pufos de pe Tarnava Mare, Dealurile Tarnavei Mici? Biches si Raul Tarnava Mica, care include urmatoarele activitati: -Inventarierea, cartarea, si evaluarea starii de conservare a speciilor si stabilirea masurilor de conservare; -Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a habitatelor si stabilirea masurilor de conservare; -Cartarea mediului fizic al siturilor; -Colectarea informatiilor cu privire la categoria de folosinta a terenurilor sistructura proprietatii; -Elaborarea propriu zisa a planului de management integrat; -Obtinerea aprobarii planului de management integrat;O descriere completa a serviciilor este disponibila in caietul de sarcini/ documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90712400-5 - Servicii de planificare a strategiei de gestionare sau de conservare a resurselor naturale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.1.1 Inventarierea, cartarea, si evaluarea starii de conservare a speciilor din ROSPA0028, ROSCI0297 si ROSCI0384 si stabilirea masurilor de conservare.A.1.2 Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a habitatelor din ROSCI0186, ROSCI0297 si ROSCI0384, precum si stabilirea masurilor de conservareA.1.3Cartarea mediului fizic al siturilor
A.1.4 Colectarea informatiilor cu privire la categoria de folosinta a terenurilor sistructura proprietatiiA.2.1 Elaborarea propriu zisa a planului de management integrat
A.2.2 Aprobarea planului de management integrat
A.3.1 Certificarea rezultatelor studiilor de catre o entitate independenta
A.3.2 Elaborarea documentelor necesare avizarii Planului de Management Integrat,
conform descrierilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 129, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 42.500 RON.Operatorii economici care constituie garantia de participare in euro sau in alta valuta: echivalenta RON/alta valuta se va face la cursul publicat de Banca Nationala a Romaniei, valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi prezentata in original, iar daca este emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate de autoritatea contractanta fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Suma care poate fi retinuta din garantia de participare, in cazul respingerii unei contestatii, este de 5972, 19 RON, in conditiile prevazute la art. 278 ind 1/OUG34/2006.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in urmatoarele forme: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, conform formularului nr.1 anexat.b)Ordin de plata-in original, confirmat de banca emitenta, in contul RO79RZBR 0000 0600 1359 3812 deschis la Banca Raiffeisen, agentia Miercurea Nirajului, CUI 14906625.c)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii insotit de dovada platii primei de asigurare.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii), garantia de participare se poate constitui in proportie de 50 % din cuantumul precizat. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului incheiat si se constituie in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din HG 925/2006, in termen de 10 zile de la semnarea contractului. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50 % din valoarea garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, POS Mediu, Axa prioritara 4, cod SMIS CSNR 37219.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr.5)Cerinta nr.2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5);
Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat.
Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale.In cazul in care certificatele fiscale nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta alte documente edificatoare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
Cerinta nr.3
Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )
Cerinta nr.4
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1
Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.7)
Pentru aceasta declaratie, persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante precum si persoanele din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire sunt:
Daszkel Laszlo, Osvath Csaba, Peter Ferenc, Madaras Arpad, Dosa Sandor, Borbely Ema, Marton Zoltan, Csibi Attila, Varga Jozsef, Gall Sandor, Sagyebo Istvan, Veress Grigore Dominic, Birtalan Lajos, Antal Zoltan, Kovrig Zoltan, Albert Kacso Ildiko, Orban Melinda, Nagy Andras Attila, Gligor Robert Laszlo, Barabas Iren.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractantilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original. Pentru persoanele juridice romane:
Documente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente obiectului de activitate prestarii de servicii supuse ofertarii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine:
Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.
Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu origialul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ORC in copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda decat RON, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Persoanele juridice romane vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: -Declaratie privind cifra de afaceriglobala(Completare Formular nr.8)-Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani impliniti la data limita de depunere a ofertelor, a prestat / a dus la bun sfarsit cel putin un contract similar ca natura cuobiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Se accepta ca experienta similara prestari servicii de evaluare a starii de conservarea diferitelor specii din arii naturale protejate, elaborare plan de management pentru conservarea biodiversitatii pe arii naturale protejate, monitorizare a calitatii starii de conservare a speciilor prioritare sau alte studii/proiecte stiintifice similare.
Cerinta nr.2
Ofertantul trebuie sa aloce pentru realizarea contractului o echipa de cel putin66 experti cheie, din care un expert va fi nominalizat ca Leader de echipa.
a)Expert habitate forestiere ? cel putin 12 persoane
b)Expert biologia mamiferelor ? cel putin 12 persoane
c)Expert ornitolog ? cel putin 24 persoane
d)Expert ihtiolog ? cel putin 2 persoane
e)Expert in specii de amfibieni si reptile ? cel putin 2 persoane
f)Expert biologia nevertebratelor ?cel putin 2 persoane
g)Expert in cartarea mediului fizic al siturilor ? cel putin8 persoane
h)Expert in colectarea informatiilor cu privire la categoria de folosinta a terenurilor sistructura proprietatii - cel putin 4 persoane
O persoana poate fi propusa pentru o singura pozitie.
Expertii vor avea studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta cu specializarea relevanta, in functie de pozitia propusa in proiect.Expertii vor trebui sa indeplineasca urmatoarea conditie: - sa aiba experienta specifica de minim 2 ani, dobandita prin participarea in cadrul unui/unor proiect/e avand pozitie de expert si sarcini similare cu cel din contractul ce urmeaza a fi atribuit.
In functie de pozitia propusa experienta specifica se solicita astfel: a) Expert habitate forestiere ? din cele 12 persoane, cel putin 4 vor avea experienta specifica impusa, respectiv in studiul florei si vegetatiei precum si in studiul habitatelor forestiere.
b) Expert biologia mamiferelor ? din cele 12 persoane, cel putin 4 vor avea experienta specifica impusa, respective in studiul mamiferelor.
c) Expert ornitolog ? din cele 24 persoane, cel putin 8 vor avea experienta specifica impusa, respectiv in studiul pasarilor.
Cel putin 5 experti ornitologi vor avea permis de inelare a pasarilor in scop stiintific, permis emis de autoritati competente si valabil la data limita de depunere a ofertelor.
d) Expert ihtiolog ? din cele 2 persoane, cel putin una sa aiba experienta specifica impusa, respective in studiul ihtiofaunei (pestilor);e) Expert in specii de amfibieni si reptile ? din cele 2 persoane, cel putin una sa aiba experienta specifica impusa, in studiul amfibienilor si reptilelor;
f) Expert biologia nevertebratelor ?din cele 2 persoane, cel putin una sa aiba experienta specifica impusa, respectiv in studiul nevertebratelor;g) Expert in cartarea mediului fizic al siturilor ? din cele 8 persoane, cel putin 3 sa aiba experienta specifica impusa, respectiv in cartarea mediului fizic;h) Expert in colectarea informatiilor cu privire la categoria de folosinta a terenurilor sistructura proprietatii - din cele 4 persoane, cel putin una sa aiba experienta specifica impusa, respectiv colectarea informatiilor cu privire la categoria de folosinta a terenurilor si structura proprietatii.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, conform art. 190, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului -echipament, personal - atunci angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate: evaluarea biodiversitatii.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Se va prezenta certificatul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, (Completare Formular nr.9)- certificate/documente/ recomandare emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, la finalizarea contractului - pentru dovedirea experientei similareDin aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, valoarea, perioada (inclusiv data semnarii) contractului.Declaratia privind numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului - completarea Formularului nr. 10.Pentru expertii nominalizati, se vor prezenta: - curriculum vitae (CV) datate si semnate in original, care sa contina informatii cel putin despre datele personale, pozitia propusa in cadrul contractului, studii absolvite, experienta profesionala generala si experienta specifica a expertului;
- diplomele de absolvire a studiilor universitare si de licenta, in copie conforma cu originalul;
-declaratia de disponiblitate a persoanei, in original;
-permis de inelare pentru experti ornitologi, copie conforma cu originalul;Pentru demonstrarea experientei specifice impuse se accepta: - recomandari/documente/contracte de colaborare/contracte individuale de munca/contracte de prestari servicii - vor fi solicitate numai in cazul operatorului economic clasat pe primul loc in etapa de evaluare a ofertelor.Persoana ce asigura sustinerea capacitatii profesionale va prezenta: Formularele nr.5, nr.7 si nr.9A.ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
203/N/15.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2013/S020-031128din29.01.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2013 12:00
Locul: Biroul UIP al Asociatiei, adresa Miercurea Nirajului, str. Trandafirilor nr.79
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal al ofertantului sau imputernicitul acestuia.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): "Biodiversitate si dezvoltare durabila in Valea Nirajului si a Tarnavei Mici"Cod SMIS-CSNR 37219POS Mediu, Axa prioritara 4
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia Microregiunea Valea Nirajului-Nyaradmente
Adresa postala: Str. Trandafirilor nr.79, Localitatea: Miercurea Nirajului, Cod postal: 547410, Romania, Tel. +40 265571352, Email: [email protected], Fax: +40 265571334
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2013 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer