Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELABORARE PLAN URBANISTIC ZONAL PENTRU CREAREA UNEI ZONE REZIDENTIALE DE LOCUIT SI FUNCTIUNI COMPLEMENTARE


Anunt de participare numarul 111219/10.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GIARMATA(PRIMARIA )-JUDETULTIMIS
Adresa postala:  Giarmata, str. Principala, nr. 445, judetul Timis, Localitatea:  Giarmata, Cod postal:  307210, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLETA AXIN, Tel. 0256/369101, In atentia:  NICOLETA AXIN, Email:  [email protected], Fax:  0256/369102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELABORARE PLAN URBANISTIC ZONAL PENTRU CREAREA UNEI ZONE REZIDENTIALE DE LOCUIT SI FUNCTIUNI COMPLEMENTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: COMUNA GIARMATA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELABORAREE PLAN URBANISTIC ZONAL PENTRU CREAREA UNEI ZONE REZIDENTIALE DE LOCUIT SI FUNCTIUNI COMPLEMENTARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
572802 MP
Valoarea estimata fara TVA: 240, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUMUL DE 4800, 00 RON; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUMULDE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL SI ALTE SURSE LEGAL CONSTITUITE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE COMERCIALA SPECIALIZATA , ASOCIATIE DE SOCIETATI COMERCIALE SAU SUBCONTRACTANTA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR ELIBERAT DE D.G.F.P IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA,
2.CERTIFICAT PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR CATRE BUGETUL LOCAL ELIBERAT DE CATRE DIRECTIA DE SPECIALITATE DIN CADRUL PRIMARIILOR IN A CAROR RAZA TERITORIALA ACTIVEAZA OFERTANTUL IN COPIE LEGALIZATA,
3.CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL,
4.AUTORIZATIE DE FUNCIONARE/ALTELE ECHIVALENTE, VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR,
5.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATII PREVAZUTE DE ART.180 SI 181 DIN OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.BILANT CONTABIL VIZAT LA DATA DE 30.09.2010,
2.DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI MEDIE PE ULTIMII 3 ANI IN VALOARE MINIMA DE 500 000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.LISTA PRINCIPALELOR SERVICII SIMILARE PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI, INSOTITA DE CERTIFICARI DE EXECUTIE,
2.COPIE DUPA CONTRACTE SI PROCESE VERBALE DE RECEPTIE,
3.COPII DUPA CONTRACTE DE SERVICII DE URBANISM/PROIECTARE SIMILARE,
4.OFERTANTUL TREBUIE SA FACA DOVADA INCHEIERII SI INDEPLINIRII IN ULTIMII 4 ANI A CEL PUTIN 2 CONTRACTE P.U.Z PENTRU O SUPRAFATA MINIMA DE 45 HA CU O VALOARE DE CEL PUTIN 240.000 LEI,
5.MINIM 2 RECOMANDARI IN ORIGINAL EMISE DE LA ALTI BENEFICIARI,
6.DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE REFERITOARE LA UTILAJE, INSTALATII, ECHIPAMENTE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI, LISTA TREBUIE SA CUPRINDA UN NUMAR MINIM DE ECHIPAMENTE SPECIFICE(1 STATIE TOTALA, 2 CALCULATOARE, 1PLOTTER A0, 1 IMPRIMANTA A4, 1 IMPRIMANTA A3, 1 COPIATOR, 2 LICENTE PENTRU PROIECTARE CAD)- IN ORIGINAL CARE VA FI INSOTITA DE COPII DE PE FACTURI SAU ALTE DOCUMENTE CARE SA DEMONSTREZE ACHIZITIA ECHIPAMENTELOR MENTIONATE,
7.DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE REFERITOARE LA PERSONALUL/ORGANISMUL TEHNIC DE SPECIALITATE DE CARE DISPUNE,
8.SE VA FACE DOVADA AUTORIZARII A MINIM 1 MEMBRU ARHITECT/URBANIST CU DREPT DE SEMNATURAR.U.R SIMBOL , ,D',
9.DOVADA AUTORIZARII A MINIM 1 AUTORIZAT ANCPI CATEGORIA D,
10.MINIM 1 AUTORIZAT ANCPI CATEGORIA B, C,
11.MINIM 3 INGINERI SPECIALISTI CU DREPT DE SEMNATURA PENTRU FIECARE SPECIALITATE(EDILITARE, DRUMURI, ELECTRICE)- IN ORIGINAL,
12.DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE REFERITOARE LA STUDII, PREGATIRE PROFESIONALA SI CALIFICAREA PERSONALULUI DE CONDUCERE, PRECUM SI ALTE PERSOANE RESPONSABILE PENTRU PRESTAREA SERVICIULUI,
13.DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND PROPORTIA IN CARE CONTRACTUL URMEAZA SA SA FIE INDEPLINIT DE CATRE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA ,
14.COPIE CERTIFICATA CU ORIGINALUL CERTIFICATULUI ISO9001,
15.ISO 18001 SAU ECHIVALENT,
16.ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 12:00
Locul: LA SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI GIARMATA, STR. PRINCIPALA, NR.445
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR SI REPREZENTANTII DESEMNATI DE CATRE AUTORITATEA CONTRACTANTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL TIMISOARA
Adresa postala:  PIATA TEPES VODA NR.2, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  30005, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STRAVOPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA GIARMATA
Adresa postala:  STR.PRINCIPALA NR.445, Localitatea:  GIARMATA, Cod postal:  307210, Romania, Tel. 0256/369101, Email:  [email protected], Fax:  0256/369102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2010 19:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer