Licitatie Publica - Elaborare proiect pentru obiectivul "Prelungirea Caii Sighisoarei in doua directii - legatura cu DN13 si DN15 (cca.6 km), Tg.Mures"
Anunt de participare numarul 50573/24.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Farcasan Rodica, Tel.0265-268330, Email: [email protected], Fax: 0265-260571, Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare proiect pentru obiectivul "Prelungirea Caii Sighisoarei in doua directii - legatura cu DN13 si DN15 (cca.6 km), Tg.Mures"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Tg.Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-etapa I: elaborare Studiu de fezabilitate, inclusiv Studiu de trafic, Studiu topo-geo si avizele necesare
-etapa II: elaborare Proiect tehnic si Detalii de executie, respectiv Documentatie de expropiere pentru declarare zona de utilitate publica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74000000-9 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de constructii, servicii juridice, contabile si alte servicii profesionale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
proiectare drum cca.6 km
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare: 50000 RON-garantia de buna executie: 7% din valoare contact
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-buget local si buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in cazul asocierii mai multor ofertanti, asociatilor carora li s-a atribuit contractul se va solicita contract de asociere legalizat la un notar public
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 12.000.000 RON, echivalent 3.311.441 EURO
-bilantul contabil pe anul 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
-lista cu subcontractantii de specialitate daca este cazul
-experienta similara: autoritatea contractanta solicita indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin doua proiecte faza PT care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare- proiectare drum ocolitor (sau drum rapid urban)de 2x2 benzi de circulatie, de min.5 km lungime la o localitate de min.150.000 locuitori sau proiectare autostrada, inclusiv pod/viaduct de lungime min.250 m, fiecare cu valoare de cel putin 2.000.000 RON , echivalent 551907 EURO
-certificat ISO 9001: privind managementul calitatii
-certificat ISO 14001:2001 privind managementul mediului
-se solicita prezentare obligatorie de catre ofertant sau subcontractantii de specialitate propusi de catre acestia pt.proiectare: electrice: atestat ANRE tip C1B si atestat ANRE tip PTC pt. proiectare gaz
-asigurare cu personal de specialitate: min.3 ingineri proiectanti de drumuri, din care 1 cu experienta de cel putin 20 de ani si 2 cu experienta de cel putin 10 ani; min.2 ingineri proiectanti de poduri cu experienta de min.10 ani; inginer proiectant higrolog sau instalator cu experienta de min.10 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: -camera 70, tel. 0265-268330 int. 206, fax. 0265-260571, zilnic intre orele 8-10, 30 iar marti si joi si intre orele 14-16, cu O.P. sau chitanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 12:00
Locul: Municipiul Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii societatilor ofertante si/sau reprezentanti imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021- 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-conform OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Tg.Mures-Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.3, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel.0265-268330, Email: [email protected], Fax: 0265-260571
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2008 12:25