Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELABORARE PROIECT SI CONSTRUIRE LOCUINTE SOCIALE - ORASUL BAILE GOVORA, JUD. VALCEA


Anunt de participare numarul 78845/01.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BAILE GOVORA
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Localitatea: Baile Govora, Cod postal: 245200, Romania, Punct(e) de contact: GEORGESCU NICOLETA-MIHAELA, Tel.0250770460, Email: [email protected], Fax: 0250770800, Adresa internet (URL): www.primaria-baile-govora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELABORARE PROIECT SI CONSTRUIRE LOCUINTE SOCIALE - ORASUL BAILE GOVORA, JUD. VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: BAILE GOVORA, STR. FAGULUI, NR. 1, JUD. VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELABORARE PROIECT SI CONSTRUIRE LOCUINTE SOCIALE - 25 UL DESTINATE CHIRIASILOR EVACUATI DIN LOCUINTE RETROCEDATE - ORASUL BAILE GOVORA, STR. FAGULUI, NR.1, JUD. VALCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211341-1 - Lucrari de constructii de apartamente (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECATREA SI CONSTRUIREA A 25 UL - LOCUINTE SOCIALE
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 480, 000 si 5, 270, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE = 105.000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE = 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACT IN BAZA ART. 44, 45 DIN O.U.G. NR. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1.Certificat de atestare fiscala, emis de Administratia Finantelor Publice, cu valabilitate la data depunerii ofertei (original sau copie legalizata)
2.Certificat de atestare fiscala, prezentare formular tip eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale, cu valabilitate la data depunerii ofertei (original sau copie legalizata)
3.Persoanele juridice straine, vor trebui sa prezinte documente edificatoare, care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. Respectivele documente, vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate. Nota: Autoritatea contractanta nu accepta existenta unor datorii reesalonate
Cerinta obligatorie: 1.Copie Certificat de Inmatriculare la Oficiul Registrului Comertului si anexele acestuia
2.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original ; nu mai vechi de 30 de zile)
Cerinta obligatorie:
3.Dovada atestarii personalului pentru prestarea serviciului deproiectare.(apartenenta Ordinului Arhitectilor din Romania pentru arhitecti si Asociatia Inginerilor Constructori Proiectanti de Structuri pentru inginerii de rezistenta)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte obligatorii:
Cerinta obligatorie:
1. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (Fisa de informatii generale - formular B4 - Sectiunea Formulare)Cerinte minime:
cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 640.000 lei- pentru proiectare
cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani sa fie de 15.200.000 lei- pentru executie
Cerinta obligatorie:
2. Bilanturi contabile vizate de Administratia Financiara si balantele contabile aferente, la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008
3. Rezultatul exercitiului financiar, conform bilantului contabil la 31.12.2008, trebuie sa fie pozitiv.
4. Completarea si prezentarea formularului B5 Informatii privind situatia financiara, continand calculul indicatorilor financiari, in ultimii 3 ani
Cerinte minime:
Lichiditatea globala Lg corespunzatoare exercitiului financiar 2008 mai mare decat 100% pentru proiectare si executie;
Solvabilitatea patrimoniala Sp corespunzatoare exercitiului financiar 2008 mai mare decat 30% pentru proiectare si executie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani2. Se solicita completarea a minimum 3 formulare deexperienta similaraCerinta minima : Dovada executarii in ultimii 5 ani a unei lucrari in valoare de 64.000 lei - proiectare
Dovada executarii in ultimii 5 ani a unei lucrari in valoare de 1.520.000 lei - executie
Cerinta obligatorie:
3. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe si dotari de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte de inchiriere. Pentru echipamentele si utilajele care nu sunt asigurate din dotare proprie se vor prezenta contracte/conventii de inchiriere cu furnizorii acestora.
Cerinta obligatorie:
4. Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Cerinte minime: coordonator proiect constructii civile, experienta minima 5 ani; responsabil tehnic cu executia; responsabil cu controlul calitatii; personal calificat in domeniu (zidar, dulgher, instalator, fierar-betonist, zugrav, lacatus sudor) se vor completa formularele B11, B12. Autorizatie ISCIR pentru sudori. Autorizatie de executie instalatii interioare de gaze naturale.
Cerinte obligatorii:
5. Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si de specialitate, calificarea personalului de conducere si a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului.Proiectarea poate fi realizata:
- cu personal propriu angajat ;
- poate fi subcontractata unui operator economic specializat ;
- prin asociere cu un operator economic de specialitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4210 din 22.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2009 11:00
Locul: PRIMARIA BAILE GOVORA, STR. T.VLADIMIRESCU, NR. 75-77, ORAS BAILE GOVORA, JUD. VALCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PRIN PREZENTAREA UNEI IMPUTERNICIRI EMISE DE REPREZENTANTUL LEGAL AL OFERTANTULUI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TRIBUNALUL VALCEA - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. SCUARUL REVOLUTIEI, NR. 1, Localitatea: RAMNICU VALCEA, Cod postal: 1000, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.jus.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2009 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer