Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare proiect tehnic, achizitie lucrari si dotarea cu mijloace fixe si obiecte de inventar pentru investitia: ,,Institutul de cercetari avansate de mediu?


Anunt de participare numarul 127856/09.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Vest din Timisoara
Adresa postala:  Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300223, Romania, Punct(e) de contact:  Monica Brihan, Tel. 0256/592325, Email:  [email protected], Fax:  0256/592314, Adresa internet (URL):  www.uvt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare proiect tehnic, achizitie lucrari si dotarea cu mijloace fixe si obiecte de inventarpentru investitia: , ,Institutul de cercetari avansate de mediu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de cercetari avansate de mediu
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
: , ,Elaborare proiect tehnic, achizitie lucrari si dotarea cu mijloace fixe si obiecte de inventarpentru investitia: , ,Institutul de Cercetari Avansate de Mediu ? ICAM?. Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial , ,Cresterea Competitivitatii Economice?(POSCCE) ? AXA II, Operatiunea 2.2.1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
38000000-5-Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
39150000-8-Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
45214600-6-Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita oferta pentru obiectivul investitional pe urmatoarele actiuni: 1) Proiectare si inginerie ? ICAM; 2) Achizitie lucrari - ICAM; 3) Dotarea cu mijloace fixe si obiecte de inventar - ICAM
Valoarea estimata fara TVA: 33, 351, 559RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare - 667000 lei; garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr.operational?Cresterea Competitivitatii Economice?(POS CCE)? AXA II, Operatiunea 2.2.1.si bugetul propriu al Univ.de Vest Timisoara pt. cheltuielile neeligibile ale proiectului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractare, sustinere financiara, tehnico-proefsionala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.elig.;cazier fiscal al pers.jur.;decl.priv.neincadr.in sit.art.181 OUG 34/2006;certif.ANAF;certif. taxe si impozite locale;decl.priv.calit.de partic.proc.;certif.ORC-activ.autorizata: proiect: CAEN 7111 si 7112;exec: CAEN 4120, dotari: ob.relevantcu produsele din compon.de dotari;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa inf.gen;sit.fin 2008-2010;balanta cont.pe ultima luna inch(mai);scris.de confirmare fonduri -min.11507405.35 lei - pt.toata durata de executare a contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri 2008-2010 min.60250000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ.serv.in ultimii 3 ani;lista princ. lucrari exec.in ultimii 5 ani;lista princ.furniz. in ultimii 3 ani;decl.priv.utilajele si echip.de care dispune op.ec.(proiect.2 calc, 1 plotter, 1 imprimanta, licenta software MSOffice, Autocad sau Archicad/echiv.)exec: 1 buldoexcav;1 macara pe pneuri;1 incarc.frontal;1 schela metalica modulata;1 autobasculanta;1 excavator senile cupa;1 buldozer senile;1 incarc.frontal pneuri;1 grup electrogen;1 compresor mobil;inf.gen. priv. angajatii;pers.ce va fi angajat in contr;Resurse umane necesare: proiect.2 arhitecti membri OAR cu dr.de semn;2 ing.struct.rezist(constr.civile, ind.si agricole);2 ing.inst.gen;pt.executie: 1 RTE dom.constr.civile, exp.min 3 ani;1 RTE dom.instal.in constr.exp.min.3 ani;1 RTC autoriz.ISC dom.constr.civ.;1 specialist autorizat dom.instal.el cu atestat ANRE;1 specialist autoriz.dom.instal.gaze, cu atestat ANRG;ISO 9001/echiv. pt. proiectare, executie, dotari;ISO 14001/echiv.pt.proiectare, executie, dotari;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
exp.sim.proiect: max.2 contr.finaliz.val.cum.min. 470000 lei sau prezentarea de orice alte doc.care sa ateste prest.serv pana la val. impusa; lucrari: max.3 contr.finaliz.val.cum. min.13000000 lei;dotari: 1 sau mai multe contr.finaliz.sau in curs de derulare, val.cum.min.17000000 lei;pt.fiec.contr.se va prez.pv predare, receptie, punere in functiune, contr., recomandari;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2011 10:00
Locul: Universitatea de Vest din Timisoara, Timisoara, B-dul Vasile Parvan nr. 4, judetul Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare;reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor;observatorii desemnati de catre UCVAP;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational ?Cresterea Competitivitatii Economice? (POS CCE) ? AXA II, Operatiunea 2.2.1. in baza contractului de finantare nr. 260 din 28.09.2010.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 040-21- 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  040- 21-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Vest din Timisoara, Departamentul Achizitii Publice
Adresa postala:  Dd. Vasile Parvan, nr. 4, Localitatea:  Timisoare, Cod postal:  300223, Romania, Tel. 0257.281.198, Fax:  0257.281.199
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2011 17:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer