Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pentru obiectivul RETEA CANALIZARE MENAJERA S


Anunt de participare numarul 89450/23.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA INTERCOMUNITARA CIUGUD-BERGHIN
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR.157, Localitatea: Ciugud, Cod postal: 517240, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE DAMIAN, Tel.0258 841205, Email: [email protected], Fax: 0258 841205, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ASOCIATIE INTERCOMUNITARA DE DEZVOLTARE
Activitate (activitati)
Altele: DEZVOLTARE ECONOMICA SI SOCIALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pentru obiectivul RETEA CANALIZARE MENAJERA SI STATII DE EPURARE, IN LOCALITATILE: CIUGUD, DRIMBAR, TELEAC, HAPRIA, STRAJA, BERGHIN SI GHIRBOM (COM. CIUGUD I BERGHIN) SI RETEA DE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR STRAJA, BERGHIN, GHIRBOM, JUDETUL ALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: COMUNELE CIUGUD SI BERGHIN JUD. ALBA
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELABORARE PT, CS, DA PENTRU RETEAUA DE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATII DE EPURARE IN COMUNELE CIUGUD SI BERGHIN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 BUC PROIECT TEHNIC + DOCUMENTATIILE AFERENTE
Valoarea estimata fara TVA: 227, 158RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 2270 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN PROCENT DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA OBIECTIVULUI ESTE EFECTUATA DIN FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORI ECONOMICI SAU ASOCIATII CONSTITUITE DE CATRE OPERATORI ECONOMICI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
COMPLETAREA SI PREZENTAREA FORMULARULUI NR. 1 DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, PREZENTAREA FORMULARULUI NR. 2-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181, DOCUMENTE PRIVIND PLATA IMPOZITELOR, TAXELOR SI AL CONTRIBUTIILOR DE ASIGURARI SOCIALE CATRE BUGETELE COMPONENTE ALE BUGETULUI GENERAL CONSOLIDAT, CERTIFICATUL FISCAL, CERTIFICATUL DE INREGISTRARE/COPIE, CERTIFICATUL CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, STATUTUL SOCIETATII SI ACTELE ADITIONALE LA ZI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE VOR PREZENTA PENTRU ULTIMII ANI, RESPECTIV 2006, 2007, 2008 BILANTUL CONTABIL INSOTIT DE CONTUL DE PROFIT SI PIERDERI, VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
OFERTANTUL TREBUIE SA FI INREGISTRAT PROFIT CONFORM BILANTULUI CONTABIL, CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, RESPECTIV2006, 2007, 2008 TREBUIE SA FIE DE MINIM450 000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR PRESTATII DE SERVICII IN ULTIMII 3 ANI, DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE SI ECHIPAMENTELE TEHNICE, DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE PE ULTIMII 3 ANI. PREZENTAREA DE DOCUMENTE PRIN CARE SE ATESTA RESPECTAREA STANDARDELOR DE PROTECTIE A MEDIULUI IN VIGOARE, INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
SE VA PREZENTA MINIM UN PROCES VERBAL LA TERMINAREA LUCRARILOR EXECUTATE IN BAZA PROIECTULUI ELABORAT, CERTIFICARE ISO9001 SI ISO14001 SAU ECHIVALENT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de realizare
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
58/2/16.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2009 12:30
Locul: SEDIUL ASOCIATIEI INTERCOMUNITARE, COMUNA CIUGUD, STR. PRINCIPALANR. 157 , JUD ALBA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI AUTORITATII CONTRACTANTE, REPREZENTANTI CRPDRP CENTRU, REPREZENTANTI AI MINISTERULUI DE FINANTE, REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECTUL ESTE FINANTAT DIN FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA
VI.3) Alte informatii
durata de leaborere a Proiectului tehnic si a documentatiilor aferente este de 30 de zile dar asistenta tehnica se va efectua pe toata perioada de executie a obiectivului vizat in Proiectul tehnic
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. I.C. BRATIANU NR. 1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 515200, Romania, Tel.0258810286, Email: [email protected], Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor OUG 34/2006 SI H.G. 925/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA INTERCOMUNITARA DE DEZVOLTARE CIUGUD-BERGHIN
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR. 157, Localitatea: CIUGUD, Cod postal: 517240, Romania, Tel.0258 841205, Email: [email protected], Fax: 0258 841205
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2009 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer