Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pentru obiectivul de investitii Extindere si


Anunt de participare numarul 84627/14.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI CORNU
Adresa postala: BDUL EROILOR NR.750, Localitatea: Cornu, Cod postal: 107180, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA IANCU, Tel.0244 367461, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244 367402
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII APA, CANAL, DRUMURI
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pentru obiectivul de investitii Extindere si imbunatatire retea de apa uzata si statie de epurare, reabilitare retea de alimentare cu apa si lucrari conexe pe strada Mihai Viteazu (L=877m), imbunatatirea retelei de drumuri de interes local reabilitare strada Mihai Viteazu (DC1) km 0+000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: COMUNA cORNU, JUDETUL pRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pentru proiectul integrat intitulat Extindere si imbunatatire retea de apa uzata si statie de epurare, reabilitare retea de alimentare cu apa si lucrari conexe pe strada Mihai Viteazu (L=877m), imbunatatirea retelei de drumuri de interes local reabilitare strada Mihai Viteazu (DC1) km 0+000 km 1+016.19 - in comuna Cornu, judetul Prahova.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se prevede ca operatorii economici sa depuna o singura oferta pentru cele trei componente (a, b si c) tratate ca un singur lot, respectiv pentru: a) Elaborare Proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiilor, avizelor si acordurilor si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pentru componenta Extindere si imbunatatire retea de apa uzata si statie de epurare;
b) Elaborare Proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiilor, avizelor si acordurilor si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pentru componenta Reabilitare retea de alimentare cu apa si lucrari conexe pe strada Mihai Viteazu (L=877m) sic) Elaborare Proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiilor, avizelor si acordurilor si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pentru componenta Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local reabilitare strada Mihai Viteazu (DC1) km 0+000 km 1+016.19.
Valoarea estimata fara TVA: 305, 825RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :3100 LEI. Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR, Masura 322 program comunitar : Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (conform informatiilor din documentatia de atribuire)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Eligibilitate. Indeplinirea cerintelor prevazute in Art. 180(formular 12A) si Art. 181 (formular 12B) din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare.
b.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Ofertantul trebuie sa aiba in domeniul de activitate prestarea unor astfel de servicii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se vor prezenta pentru ultimii trei ani, respectiv 2006, 2007, 2008 bilantul contabil insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organele competente;2. Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte;3. Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv;4. Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta.5. Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, respectiv 2006, 2007, 2008trebuie sa fie de minim 350 000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de ECB pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2006 = 3, 5244 RonAnul 2007 = 3, 3379 RonAnul 2008 = 3, 6840 Ron.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Ofertantul trebuie sa aiba profitul anual net pozitiv pe ultimul an fiscal;b)Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, respectiv 2006, 2007, 2008trebuie sa fie de minim 350 000 lei in cazul unui singur ofertant sau cumulata in cazul asocierilor;c) Prezentarea documentului de identificarea financiara (daca ofertantul are conturi la mai multe banci se va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) 12E - Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani;
b) Proces verbal de receptie/Contract /Recomandare din partea beneficiarului pentru fiecare contract de prestari servicii mentionat in formularul 12E;c) 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani - 2006-2008;
d) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome de studii in copie) pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (manager de proiect, experti principali);e) 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
f) Daca este cazul, 12G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
g) Graficului de indeplinire a contractului;
h) Documente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare ce se aplica contractului Sistemul de Management de Mediu ISO 14001 sau echivalent; Certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalent.
i) In cazul consortiilor se va prezenta contractul/acordul de asociere;
j) In cazul in care o parte din serviciile de proiectare se subcontracteaza sau sunt elaborate de un partener al asocierii se vor prezenta o descriere a input-ului fiecarui partener al asocierii si o descriere a subcontractelor presupuse a fi incheiate, indicandu-se sarcinile (activitatile) care vor fi atribuite subcontractantului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare ce se aplica contractului Sistemul de Management de Mediu ISO 14001 sau echivalent; Certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Cornu, str. Bdul Eroilor, nr.750, satul Cornu de Jos, comuna Cornu, judetul Praho
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte, observatori CRPDRP Targoviste, membrii comiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala. PNDR- Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus, nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Primariei Cornu:
Adresa postala: str. Bdul Eroilor, nr.750, satul Cornu de Jos, comuna Cornu, Localitatea: Cornu, Cod postal: 107180, Romania, Tel.0244367461, Email: [email protected], Fax: 0244367402
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2009 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer