Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, verificare proiect tehnic, documentatie pentru obtinerea autorizatiei de gospodarire a apelor, asistenta tehnica si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie: Reabilitare DJ 209B,


Anunt de participare numarul 107175/04.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare, nr.36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Punct(e) de contact:  Catalina Micsunica Andronache, Tel. 0230210148, interior 206, Email:  [email protected], Fax:  0230521536, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, verificare proiect tehnic, documentatie pentru obtinerea autorizatiei de gospodarire a apelor, asistenta tehnica si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie: Reabilitare DJ 209B, Valeni ? Stanisoara ? Iesle ? limita judet Neamt, km 19+000-33+600, judetul Suceava?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DJ 209B, Valeni ? Stanisoara ? Iesle ? limita judet Neamt, km 19+000-33+600, judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborareproiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, verificare proiect tehnic, documentatie pentru obtinerea autorizatiei de gospodarire a apelor, asistenta tehnica si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie: ?Reabilitare DJ 209B, Valeni ? Stanisoara ? Iesle ? limita judet Neamt, km 19+000-33+600, judetul Suceava?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborareproiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, verificare proiect tehnic, documentatie pentru obtinerea autorizatiei de gospodarire a apelor, asistenta tehnica si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie: ?Reabilitare DJ 209B, Valeni ? Stanisoara ? Iesle ? limita judet Neamt, km 19+000-33+600, judetul Suceava?
Valoarea estimata fara TVA: 40, 457, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 400.000 lei si garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Hotararea Guvernului nr.1256/2005, privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr.577/1997, bugetul local si alte fonduri legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
3. Declaratie privind calitatea de participantla procedura de achizitie
4.a)Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local
b)Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia generala a Finantelor Publice.
Certificatele vor fi prezente si pentru sediile secundare nominalizate in certificatul constatator.5. Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine
6. a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizatab)Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial
7) Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat.
2. Bilantul contabil la 31.12.2009 prezentat in copie conform cu originalul, insotit de raportul de audit, vizat si inregistratde organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 2.800.000 lei PT. FIRMA DE PROIECTARE si 75.000.000 lei PT.FIRMA DE CONSTRUCTII.2. Bilantul contabil la 31.12.2009 trebuie sa faca dovada unui exercitiu financiar pozitiv la sfarsitul anului 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindresurse umane si structura managementului.
2. Informatii privinddotarile specifice.
3. Lista principalelor servicii/lucrari executate in ultimii 3/5 ani.
4.Fisa experienta similara.
5.Informatii privind subcontractantii / asociatii.
6.Certificat ISO 14001 :2001 sau echivalent.
7.Certificat OHSAS 18001/2007 sau echivalent.
8. Certificat ISO 9001:2001 sau echivalent.
9.Atestat Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri sau echivalent.
10. Pentru firma de proiectare: Certificat de atestare privind elaborarea documentatiilor pentru obtinerea autorizatiei de gospodarire a apelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se cere asigurarea cu minim: Pentru firma de proiectare: 3 ing. specialitatea CFDP; 1 inginer specializarea topo -geodezie;1 inginer coordonator in materie de SSM;1 verificator proiect pentru lucrari de drumuri cerinta A4, B2 si D.Pentru firma de constructii: seful de lucrari, specialist cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri; Min. 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul drumuri si poduri; Minim 2 specialisti cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri;1 responsabil autorizat pentru activitatea ce priveste SSM; personal calificat, in numar suficient pentru indeplinirea contractului; personalul calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelor.2.Se solicita dotare cu: Pentru firma de proiectare: - calculatoare ? PC, ploter A2, copiator color A3, imprimanta, autoturism; Licenta ? Autocad / Autodesk / Advanced Road Design / Civil 3D sau echivalent, valabila la data deschiderii ofertei; echipament ridicari topo; Licenta ? topografie ? cadastru (Mapsys / Toposys sau echivalent), valabila la data deschiderii ofertei; Licenta ? Program intocmire devize, valabila la data deschiderii ofertei.Pentru firma de constructii: -una sau doua statii de preparat mixturi asfaltice, cu o productivitate de minim 150 to/h, amplasate in judetul Suceava sau judetele limitrofe; statie betoane cu autorizatii valabile; autobasculante pentru transport mixturi asfaltice ? min. 15buc; autobasculante pentru transport materiale de constructii ? min. 5 buc.;autobetoniere ? min. 5 buc; autospeciala cu matura mecanica ? min. 1 buc.; autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase (gudronator) ? min. 1 buc.; repartizator de asfalt cu inspectie tehnica valabila ? min. 2 buc.; vibrocompactor cu cilindru lis de cel putin 8 ? 10 t ? min. 2 buc.; vibrocompactor terasamente 15 to ? min. 3 buc; vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste ? min. 1 buc.; vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8t ? min. 1 buc.; autogreder - min. 2 buc.;excavator ? min. 1 buc; buldoexcavator ? min. 2 buc; laborator de grad II, autorizat ISC.3. A se citi informatiile de la pct. VI.3 ALTE INFORMATII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5296 din 27.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2010 11:00
Locul: Sediul Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava, sala Ion Irimescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
3. Se solicita: Pentru firma de proiectare: Ofertantii vor face dovada finalizariiin ultimii 3 ani a maxim 2 contracte pentru servicii similare, si a caror valoare insumata sa fie de cel putin de 1.400.000 lei fara TVA.Pentru firma de constructii: Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a maxim 3 (trei) contracte de executie pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata si a caror valoare insumata sa fiede cel putin de 38.000.000 lei fara TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 0213104641, Fax:  (+4) 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SUCEAVA
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare, nr.62, ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. (+4)/0230-216321, Fax:  (+4)0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare, nr.36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230 522323, Fax:  0230 521536
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2010 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer