Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELABORARE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU AUTORIZARE, PRECUM SI EXECUTIE DE LUCRARI AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII AMENAJARE INTERSECTIE CALEA CLUJULUI-PIATA 1 DECEMBRIE-CELE TREI CRISURI-CALEA MARESAL AVERESCU IN


Anunt de participare numarul 97132/30.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Ramona Bolos, Tel.0259.437000 int. 233, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0259/437.544, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELABORARE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU AUTORIZARE, PRECUM SI EXECUTIE DE LUCRARI AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII AMENAJARE INTERSECTIE CALEA CLUJULUI-PIATA 1 DECEMBRIE-CELE TREI CRISURI-CALEA MARESAL AVERESCU IN MUNICIPIUL ORADEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Oradea, Intersectie Calea Clujului-Piata 1 Decembrie-Cele Trei Crisuri-Calea Maresal Averescu In Municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELABORARE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU AUTORIZARE, PRECUM SI EXECUTIE DE LUCRARI AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII AMENAJARE INTERSECTIE CALEA CLUJULUI-PIATA 1 DECEMBRIE-CELE TREI CRISURI-CALEA MARESAL AVERESCU IN MUNICIPIUL ORADEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232200-4-Lucrari auxiliare pentru linii electrice (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ELABORARE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU AUTORIZARE, PRECUM SI EXECUTIE DE LUCRARI AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII AMENAJARE INTERSECTIE CALEA CLUJULUI-PIATA 1 DECEMBRIE-CELE TREI CRISURI-CALEA MARESAL AVERESCU IN MUNICIPIUL ORADEA
Valoarea estimata fara TVA: 5, 939, 596.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 100.000 lei. Ofertantul declarat castogator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate;Declatatie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006;Certificat constatator emis de ORC;Certificat de atestare fiscala emis de ANAF; Certificat de atestare fiscala emis de Primaria pe raza caruia ofertantul are sediul; Cazier fiscal al ofertantului emis de DGFP; Punct de lucru
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 9.500.000 lei;
* prezentare copii ale bilanturilor contabile pe anii 2006, 2007 si 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Ofertantul detine o minima experienta similara in ultimii 5 ani (perioada considerata de la data semnarii contractului de achizitie publica), concretizata prin executarea si finalizarea a cel putin 1 sau mai multe contracte de lucrari de modernizare sau reabilitare strazi din localitati urbane cu o valoare de minim 5.300.000 lei fara T.V.A;
* Lista principalelor prestari de servicii de proiectare pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), care sa contina cel putin 1 sau mai multe contracte similare finalizate (similar - servicii de proiectare realizate in domeniul modernizare sau reabilitare strazi din localitati urbane), cu o valoare de minim 590.000 Ron, si care sa cuprinda urmatoarele etape de proiectare: proiect tehnic, detalii de executie, documentatie pentru autorizare;
* Ofertantul va face dovada ca detine statie de preparare mixturi asfaltice acreditata si care detine autorizatia de mediu
* Ofertantul va depune certificatul de acreditare si autorizatia de mediu;
* Ofertantul va face dovada ca detine laborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment;
* ofertantul detine ISO 9001:2000 sau ISO 9001/2008 pentru lucrari de drumuri valabil la data deschiderii ofertelor (sau echivalent), ISO 14001:2005 (ISO 14001:2004) pentru lucrari de drumuri valabil la data deschiderii ofertelor (sau echivalent), OHSAS 18001:1999 sau OHSAS 18001/2008 pentru lucrari de drumuri valabil la data deschiderii ofertelor (sau echivalent);
* ofertantul detine personal de conducere si executie necesar, dupa cum urmeaza: -sef santier inginer: minim 1;
-responsabil tehnic cu executia: minim 1;
-responsabil tehnic cu controlul de calitate: minim 1;
-inginer: minim 1;
-inginer topograf: minim 1;
-maistri/tehnicieni de drumuri: minim 2;
-personal calificat si specializat pentru intocmirea proiectului tehnic, din care: *inginer: minim 1;*arhirtect: minim 1;*inginer instalatii retele edilitare: minim 1;*inginer retele electrice exterioare: minim 1.Se vor prezenta: C.V-uri, contracte de munca(cu exceptia datelor confidentiale care priveste salariul), copie carte munca, diplome, atestate, certificate de calificare si angajamente de disponibilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2010 11:00
Locul: Sala Mica a Primariei Municipiului Oradea, et. I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieisi reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantul va depune raportul de verificare in teren; Vizitarea amplasamentului va avea loc in data de 01.04.2010 ora 10.00. Potentialii ofertanti se vor prezenta la sediul Primariei Municipiului Oradea-Directia Tehnica in data de 01.04.2010 pana la ora mentionata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Parcul Traian, nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259-414.484, Fax: 0259-414.484
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: P-ta Unirii nr. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259.437.000, Email: [email protected], Fax: 0259.437.544
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2010 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer