Licitatie Publica - Elaborare proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor, Verificarea proiectului si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pentru investitia ?MODERNIZARE STRAZI IN L
Anunt de participare numarul 105209/02.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ComunaVarias (Primaria Varias)
Adresa postala: Str Principala nr 619, Localitatea: Varias, Cod postal: 307455, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Horja, Tel. 0256/387563, Email: [email protected], Fax: 0256/387870, Adresa internet (URL): www.primariavarias.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor, Verificarea proiectului si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pentru investitia ?MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA VARIAS, REALIZARE SISTEM DE CANALIZARE (RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE) IN LOCALITATEA VARIAS, INFIINTARE SI DOTARE CENTRU DE ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR IN COMUNA VARIAS SI MODERNIZAREA SI REABILITAREA CAMINULUI CULTURA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatea Varias, comuna Varias, judetul Timis, precum si la sediul prestatorului.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezenta procedura de achizitie se doreste achizitionarea: Contractul de servicii de proiectare tehnica pentru constructii de lucrari publice, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, lucrarilor Publice si Locuintelor - (elaborarea proiectului tehnic, detaliilor de executie, documentatiilor pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor, verificarea proiectului si asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor) servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice, de incalzire si electrice pentru constructii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de elaborare a proiectului tehnic, detaliilor de executie, documentatiilor pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor, verificarea proiectului precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor, se vor presta pentru urmatoarele loturi: Lotul 1: MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA VARIAS;
Lotul 2: REALIZARE SISTEM DE CANALIZARE (RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE)IN LOCALITATEA VARIAS;
Lotul 3: Actiunea 1 - MODERNIZAREA SI REABILITAREA CAMINULUI CULTURAL DINLOCALITATEA VARIAS SI ACHIZITIONAREA DE COSTUME POPULAREActiunea 2 - INFIINTARE SI DOTARE CENTRU DE ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR IN COMUNA VARIAS
Valoarea estimata fara TVA: 421, 897RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cheltuielile suplimentare neprevazute vor fi atribuite cf art.122 lit. I din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul 1 - 3.600 lei, Lotul 2 - 4.000 lei, Lotul 3 - 500 lei. Garantia de buna executie: 6% din valoarea contractului. Pentru IMM-uri garantiile se reduc cu 50%;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat prin FEADR, Masura 3.2.2. in baza Contractului de finantare nr. C322010953700043/11.06.2010 incheiat cu APDRP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44 alin. 1 si 2 din OGU 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentiali subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente pentru toate cele 3 loturi: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, impozitele si taxele locale si a asigurarilor sociale de stat (original sau copie legalizata); Certificatul de cazier fiscal, in original sau in copie legalizata; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Imputernicire de semnatura; Certificatul de inregistrare; Certificatul constator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau institutii similare pentru ofertatantii straini, emis cu cel putin 30 de zile inainte de data deschideri ofertelor, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include codul CAEN 7112 (Rev 2) sau echivalent pentru ofertantii straini. Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a executa serviciile care fac obiectul contractului. Numai pentru Lotul 2 si 3 se solicita Atestatului ANRE de tip B (pentru firma) valabil pe perioada contractului in vederea elaborarii proiectelor pentru instalatii electrice si racordarea obiectivului la reteaua electrica. In cazul asocierilor cerinta privind detinerea atestatului ANRE trebuie indeplinita de lider sau asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Demonstrarea indeplinirii indicatorilor financiari pentru ofertantii nerezidenti se poate face prin prezentarea de documente edificatoare emise de organe competente din tara de rezidenta care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOTUL 1 Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) cel putin 360.000 lei (cumulativ in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri se ia in procent de 50% din valoarea mentionata. Profit in 2009, Lichiditate generalain 2009 de cel putin 100% - ambele cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru in cazul asocierilor.Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare minim 180.000 lei, conditie ce se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor in cazul unei asocieri.LOTUL 2 Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) cel putin 400.000 lei (cumulativ in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri se ia in procent de 50% din valoarea mentionata. Profit in 2009, Lichiditatea generalain 2009 de cel putin 100% - ambele cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru in cazul asocierilor. Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare minim 200.000 lei, conditie ce se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor in cazul unei asocieri.LOTUL 3 Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) cel putin 50.000 lei (cumulativ in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri se ia in procent de 50% din valoarea mentionata. Profit in 2009, Lichiditatea generalain 2009 de cel putin 100% - ambele cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru in cazul asocierilor. Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare sa fie de minim 27.000 lei conditie ce se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor in cazul unei asocieri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Formularul ?Experienta similara? pentru contractele reprezentative prezentate in lista; Procese verbale de receptie sau Contracte sau Recomandari din partea beneficiarului sau alte documente legale pentru contractele de prestari la serviciile reprezentative incluse in lista; Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Declaratie pe propria raspundere ca dotarile specifice, utilajele, si echipamentul tehnic mentionate nu vor fi angajate pe perioada de derulare a contractului la alte servicii. In cazul utilajelor detinute prin contract/conventie de inchiriere, declaratia va fi data atat de catre locator cat si de catre ofertant.
Capacitatea profesionalaDeclaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Declaratie referitoare la personalul responsabil care va fi utilzat pentru indeplinirea contractului; CV-urile, Diplome de absolvire a studiilor superioare si Declaratii de exclusivitate si disponibilitate pentru inginerii responsabili de indeplinirea serviciilor de proiectare; Copii dupa contractele individuale de munca inregistrate la ITM pentru inginerii responsabili de indeplinirea serviciilor de proiectare sau documente echivalente pentru ofertantii straini; Declaratie privind partile care sunt indeplinite de subcontractanti; Dovada implementarii si mentinerii unui sistem demanagement al calitatiiin domeniu activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele din seria ISO 9001 sau echivalent. Dovada implementarii si mentinerii unui sistem demanagement al mediului in domeniu activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele din seria ISO 14001 sau echivalent; Dovada implementarii si mentinerii unui sistem demanagement al sanatatii si securitatii ocupationale in domeniu activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele din seria OHSAS 18001 sau achivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOTUL 1 Servicii de proiectare drumuri finalizate in ultimii 3 ani de minim 184.000 lei, fara TVA: Licente pentru softuri de proiectare CAD 2 buc, statie totala masuratori topografice 1 buc; Personal minim alocat: 2 ingineri specializare CFDP, 1 verificator proiect drumuri cu atestat valabil. Personalul propus sa aiba experienta minim 3 ani si sa fi participat la elaborarea a cel putin 2 proiecte de drumuri;Certificatele ISO 9001 sau echivalent, 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent (In cazul asocierilor aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare membru).LOTUL 2 Servicii de proiectare sisteme de canalizare si statie de epurare finalizate in ultimii 3 ani de minim 209.000 lei, fara TVA; Licente pentru softuri de proiectare CAD 2 buc, statie totala masuratori topografice 1 buc; Personal minim alocat: 2 ingineri constructii hidrotehnice si instalatii, 1 inginer instalatii electrice sau electrotehnica, 1 verificator proiect retele de canalizare cu atestat valabil. Personalul propus trebuie sa aiba experienta de minim 3 ani si sa fi participat la elaborarea a cel putin 2 proiecte de canalizare; Certificatele ISO 9001 sau echivalent, 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent (In cazul asocierilor aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare membru al grupului).LOTUL 3 Servicii de proiectare constructii civile finalizate in ultimii 3 ani de minim 27.700 lei, fara TVA; Licente pentru softuri de proiectare CAD 2 buc, statie totala masuratori topografice 1 buc; Personal minim alocat: 1 inginer constructii civile, 1 inginer instalatii electrice sau electrotehnica; 1 arhitect cu drept de semnatura si 1 verificator de proiect constructii civile cu atestat valabil. Personalul propus sa aiba experienta de minim 3 ani si sa fi participat la elaborarea a cel putin 2 proiecte de costructii civile;Certificatul ISO 9001 sauechivalent, 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent (In cazul asocierilor aceste cerinte trebuie indeplinite de catre fiecare membru al grupului).Pentru toate loturile persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere certificata in limba romana si legalizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de predare a serviciilor de proiectare
20%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2010 11:00
Locul: COMUNA VARIAS, localitatea Varias nr. 619, Judetul Timis.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, expertii externi cooptati, reprezentantii UCVAP, reprezentantii APDRP si reprezentatii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Varias
Adresa postala: Varias nr.619, judetul Timis, Localitatea: Varias, Cod postal: 307455, Romania, Tel. +40 256 387 870, Email: [email protected], Fax: +40 256 387 870
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2010 11:56