Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor, Verificarea proiectului si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pentru investitia ?MODERNIZARE DRUMURI COM


Anunt de participare numarul 105247/04.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TOMESTI (PRIMARIA COMUNEI TOMESTI TIMIS)
Adresa postala:  STR. PRINCIPALA, NR. 46, JUDETUL TIMIS, Localitatea:  Colonia Fabricii, Cod postal:  307410, Romania, Punct(e) de contact:  EUGEN MIRON CERNESCU, Tel. 0256/326168, Email:  [email protected], Fax:  0256/331536, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor, Verificarea proiectului si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pentru investitia ?MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI STRAZI IN COMUNA TOMESTI, JUDETUL TIMIS, REABILITARE CASA DE CULTURA, CONSERVARE SI VALORIFICARE PATRIMONIU CULTURAL IN COMUNA TOMESTI, JUDETUL TIMIS SI, INFIINTARE, DOTARE SI IMPREJMUIRE AFTER SCHOOL SI REABILITARE GRADINITA IN LOCALIT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatile Tomesti si Colonia Fabricii, comuna Tomesti, judetul Timis, precum si la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezenta procedura de achizitie se doreste achizitionarea: Contractul de servicii de proiectare tehnica pentru constructii de lucrari publice, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, lucrarilor Publice si Locuintelor - (elaborarea proiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor, verificarea proiectului si asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor) servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice, de incalzire si electrice pentru constructii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de elaborare a proiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor, verificarea proiectului precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor se va presta pentru urmatoarele actiuni: Actiunea 1: Modernizare drumuri comunale si strazi in comuna Tomesti, judetul Timis
Actiunea 2: Reabilitare casa de cultura, conservare si valorificare patrimoniu cultural in comuna Tomesti, judetul Timis
Actiunea 3: Infiintare, dotare si imprejmuire After School si Reabilitare gradinita in localitatea Colonia Fabricii, comuna Tomesti, judetul Timis
Valoarea estimata fara TVA: 641, 001RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 12 000 lei. Garantia de buna executie: Nu se solicita. Pentru IMM-uri garantia de participare se reduce cu 50%;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat prin FEADR, Masura 3.2.2. in baza Contractului de finantare nr. C322010953700044/11.06.2010 incheiat cu APDRP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44 alin. 1 si 2 din OGU 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentiali subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente prezentate de ofertant: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, impozitele si taxele locale si a asigurarilor sociale de stat (original sau copie legalizata); Certificatul de cazier fiscal, in original sau in copie legalizata; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Imputernicire de semnatura; Certificatul de inregistrare; Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului sau institutii similare pentru ofertatantii straini, emis cu cel putin 30 de zile inainte de data deschideri ofertelor, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include codul CAEN 7112 (Rev 2) ? ?Activitati de inginerie si consultanta tehnica legata de aceasta? sau echivalent pentru ofertantii straini, persoanele care detin actiuni in cadrul firmei, cu nume si prenume, ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, mentiuni referitoare la hotarari de condamnare a agentului economic pentru fapte penale, fals, concurenta neloiala, coruptie. Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a executa serviciile care fac obiectul prezentului contract.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul Anexa nr.11 -Informatii generale, bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente, indicatorul financiar ?Lichiditate generala?pentru anul 2009, sa nu inregistreze pierderi in 2009, asigurarea lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare.Se admite si situatia in care valoarea minima de 641 001 lei sa fie asigurata o parte sub forma de lichiditati si diferenta prin linie de credit nominalizata pentru proiect. identificarea financiara prevazuta in Sectiunea IV-Formulare, Formular nr. 30 - Informatii privind obligatiile contractuale in curs, Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu este inclus in lista contractorilor care nu au respectat termenii contractuali si cerintele din cadrulProgramului PNDR si care au intarziat derularea proiectelor si/sau au efectuat prestatii in mod deficitar ori defectuos (Model in sectiunea IV ? Formulare).
2. Demonstrarea indeplinirii indicatorilor financiari pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de documente edificatoare emise de organe competente din tara de rezidenta care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) de cel putin 1.282.002 lei, (cumulativ in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, cifra de afaceri se ia in procent de 50% din valoarea prezentata mai sus.2.Rezultatul ultimului exercitiu financiar (31.12.2009) sa fie pozitiv. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori, fiecare membru trebuie sa indeplineasca aceasta conditie.3. Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala?pentru anul 2009 sa fie de cel putin 100%. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori fiecare membru este obligat sa prezinte acest formular si sa indeplineasca acest criteriu.4. Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare sa fie de minim 641 001 lei dovedite prin mjloace agreate de banca ofertantului. Se admite si situatia in care valoarea minima de 641 001 lei sa fie asigurata o parte sub forma de lichiditati si diferenta prin linie de credit nominalizata pentru proiect. In cazul unei oferte comune depuse de catre un grup de operatori economici aceasta conditie se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica
Declaratie privind lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Formularul ?Experienta similara? pentru contractele reprezentative prezentate in lista; Procese verbale de receptie sau Contracte sau Recomandari din partea beneficiarului sau alte documente legale pentru contractele de prestari la serviciile reprezentative incluse in lista; Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Declaratie pe propria raspundere ca dotarile specifice, utilajele, si echipamentul tehnic mentionate nu vor fi angajate pe perioada de derulare a contractului la alte servicii. In cazul utilajelor detinute prin contract/conventie de inchiriere, declaratia va fi data atat de catre locator cat si de catre ofertant.
Capacitatea profesionalaDeclaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Declaratie referitoare la personalul responsabil care va fi utilzat pentru indeplinirea contractului; CV-urile, Diploma de absolvire a studiilor superioare si Declaratie de exclusivitate si disponibilitate pentru seful de proiect si inginerii responsabili de indeplinirea serviciilor de proiectare; Copii dupa contractele individuale de munca inregistrate la ITM pentru seful de proiect si inginerii responsabili de indeplinirea serviciilor de proiectare sau documente echivalente pentru ofertantii straini; Declaratie privind partile care sunt indeplinite de subcontractanti; Dovada implementarii si mentinerii unui sistem demanagement al calitatiiin domeniu activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele din seria ISO 9001 sau echivalente; Dovada implementarii si mentinerii unui sistem demanagement al sanatatii si securitatii ocupationale in domeniu activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele din seria OHSAS 18001 sau achivalente; Dovada implementarii si mentinerii unui sistem demanagement de mediu in domeniu activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele din seria ISO 14001 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani servicii de proiectare drumuri in valoare de minim 512 760 lei (fara TVA); servicii de proiectare cladiri publice in valoare de minim 128 241 lei (fara TVA). Acestea trebuie sa se regaseasca in lista principalelor servicii de proiectare elaborate in ultimii 3 ani.Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere certificata in limba romana si legalizata.2. Licente pentru softuri de proiectare CAD (computer assisted design) - 2 buc. si statie totala masuratori topografice - 1 buc..3. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane minime considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a serviciilor de proiectare respectiv: 2 Ingineri proiectanti drumuri; 1 Inginer proiectant instalatii;1 arhitect cu drept de semnatura sispecialisti atestati ca verificatori de proiecte cu atestat valabil care sa cuprinda toate domeniile proiectului si sa nu fie conflict de interese intre verificator si proiectanti (HG nr.925/1995 ? Art.13). Personalul propus pentru elaborarea serviciilor de proiectare va face dovada experientei de minim 3 ani.4. Se solicita asigurarea de catre ofertanta unui sef de proiect necesar pentru coordonarea realizarii serviciilor proiectare care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: studii universitare tehnice de lunga durata, experienta in proiectare de min. 8 ani si sa fi participat la elaborarea a cel putin 2 proiecte de drumuri.5.Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, Certificatului privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale din seria OHSAS 18001 sau certificate echivalente, Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente. In cazul unui grup de operatori care depun o oferta comuna aceste cerintetrebuie indeplinitede catre fiecare membru al grupului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de predare a serviciilor de proiectare
20%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 11:00
Locul: comuna Tomesti, localitatea Colonia Fabricii, str. Principala, nr. 46, judetul Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, expertii externi cooptati, reprezentantii UCVAP, reprezentantii APDRP si reprezentatii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR , Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Studiile de Fezabilitate, Certificatele de Urbanism cu avizele si acordurile aferente obtinute in faza de SF, care sunt anexe la documentatia de atribuire pentru toate componentele, reprezinta un volum foarte mare de documente, ceea ce duce la situatia ca din motive tehnice, straine de autoritatea contractanta sa nu poata fi atasata in SEAP. Punerea la dispozitia operatorilor economici a acestor documente se va face in mod gratuit la sediul autoritatii contractante (Primaria comunei Tomesti, loc. Colonia Fabricii, str. Principala, nr. 46, judetul Timis) pe suport electronic (CD)si pe hartie in urma unei solicitari scrise din partea operatorilor economici interesati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Tomesti
Adresa postala:  Colonia Fabricii, str. Principala, nr. 46, judetul Timis, Localitatea:  Colonia Fabricii, Cod postal:  307410, Romania, Tel. 0256326168, Email:  [email protected], Fax:  0256331536
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2010 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer