Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELABORARE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII PENTRU OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR AFERENTE SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE DURATA REALIZARII PROIECTULUI PENTRU OBIECTIVUL ?IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII


Anunt de participare numarul 106567/20.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Horatu Crasnei (Primaria Comunei Horoatu Crasnei)
Adresa postala:  HORATU CRASNEI nr. 83 SALAJ, Localitatea:  Horoatu Crasnei, Cod postal:  457185, Romania, Punct(e) de contact:  VIOREL-AUREL CRISTUT, Tel. 0260-637378, Email:  [email protected], Fax:  0260-637460, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELABORARE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII PENTRU OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR AFERENTE SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE DURATA REALIZARII PROIECTULUI PENTRU OBIECTIVUL ?IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII DE BAZA SI A ACTIVITATILOR CULTURALE IN COMUNA HOROATU CRASNEI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Horoat Crasnei, sat Horoatu Crasnei, sat Seredeiu, sat Stirciu
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELABORARE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII PENTRU OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR AFERENTE SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE DURATA REALIZARII PROIECTULUI PENTRU OBIECTIVUL ?IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII DE BAZA SI A ACTIVITATILOR CULTURALE IN COMUNA HOROATU CRASNEI?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total servicii de proiectare conform caietuluui de sarcini . Valoarea contractului de servicii este max. 123.234 lei. Defalcat pe actiuni1 Reabilitarea drumului de interes local in comuna Horoatu Crasneijud Salaj val. estimata90.543 lei . 2 . ReabilitareCamin cultural com Horoatu Crasnei, loc. Seredeiu val. estimata10.334 lei. 3 Infiintare centru de ingrijire copii com Horoatu Crasnei loo. Stirciu val. estimata22.357 lei
Valoarea estimata fara TVA: 123, 234RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura suma :2400 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului :8%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene FADRProgramul National de Dezvoltare RuralaMasura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. de eligibilitate, Decl.privind calitatea de participant la procedura, Decl. privind neincadrarea in preved art. 181, Certificat de atestare fiscala emis de DGFP teritoriala pentru pers . jur. din Romanai, pentru pers. jr./fizice straine - un document echivalent/dec pe prop. raspundere/ decl. autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;Cert. de atest fiscala privind impozitele si taxele locale pentru pers jur. din Romania;pentru pers. jr./fizice straine - un document echivalent/dec pe prop. raspundere/ decl. autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anualaInformatii privind bilanturile contabile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri anuala pe ultimi 3ani trebuie sa fie minim 240.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere . Se vor prezenta innformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta in derukarea, in ultimii 3 ani, a min un contract similar de aceeasi complexitate , sau a doua contracte cumulate in care a realizat servicii de proiectare (unul de constructii civile si unul de drumuri)cu o valoare minima cumulata a contractului de servicii de 120.000 lei, dovedita prin lista contractului similar din ultimi 3 ani , copii ale contractului de servicii, la care se va atasa copii ale contractului de finantare si recomandare din partea beneficiarukui. . Personal mini solicitat: 1 arhitect - min. 2 ani experienta;2 ingineri proiectanti drumuri si poduri; min. 2 ani experienta; 2 ing. priectanti constructii civile si industriale min. 2 experienta; 1 ing. proiectant instalatii pentru constructii - min. 2 ani experienta; 1 ing. proiectant instalatii electrice; - atestat ANRE - min. 2 ani experienta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de proiectare
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8/12.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat dinFADR pri PNDR in cadrul Masurii 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala:  str. P-ta Stefan cel Mare, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/434057, Email:  [email protected], Fax:  0264/596110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Horoatu Crasnei
Adresa postala:  Str. Principala, nr. 83, Localitatea:  Horoatu Crasnei, Cod postal:  457185, Romania, Tel. 0260/637460, Fax:  0260/637460
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 18:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer