Licitatie Publica - Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: PROIECT INTEGRAT MASURA 322
Anunt de participare numarul 107760/14.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LAPUSNICEL (primaria lapusnicel)
Adresa postala: Str.Principala, nr.278 loc. Lapusnicel jud. Caras Severin, Localitatea: Lapusnicel, Cod postal: 327240, Romania, Punct(e) de contact: TODORESCU GHEORGHE, Tel. 0749969991, Email: [email protected], Fax: 0355501042, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: PROIECT INTEGRAT MASURA 322 - Modernizare DC36, Alimentare cu apa Lapusnicel si Parvova, Canalizare menajera, Renovare camin cultural, Asistenta dupa programul de scoala, tip After School.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA Lapusnicel, sat Lapusnicel, str. FS , nr. 278 , judetul Caras-Severin, cod postal327240
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: PROIECT INTEGRAT : Modernizare DC36 Lapusnicel ? Sumita comuna Lapusnicel; Alimentare cu apa a localitatii Lapusnicel, Comuna Lapusnicel ; Alimentare cu apa a localitatii Parvova, comuna Lapusnicel; Canalizare menajera a localitatilor Lapusnicel-Parvova, comuna Lapusnicel; Renovare camin cultural localitatea Parvova, comuna Lapusnicel, in scopul conservarii specificului local si a mostenirii culturale; Construire cladire destinata pentru proiecte de investitii in infrastructura sociala, asistenta dupa programul de scoala, tip After School.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45262600-7-Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Modernizare DC36
2. Alimentare cu apa Lapusnicel si Parvova
3. Canalizare menajera
4. Renovare camin cultural
5. Asistenta dupa programul de scoala, tip After School
Valoarea estimata fara TVA: 9, 457, 399RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie de 189.000 leiGarantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, masura 322 si contract Contract de finantare - C322010951100056 din 08.06.2010 incheiat de comunaLapusnicel cu APDRP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilitatea; neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34din 2006, calitatea de participant la procedura; privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare).Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil 30 zile de la data emiterii, in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor.Certificat de inregistrare fiscala emis de Registrul Comertului in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Societatea va trebui sa dovedeasca ca are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat domeniile de activitate supuse licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.Ofertantul va prezenta certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, care sa ateste ca ofertantul nu are obligatii de plata la bugetul de stat, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare.Ofertantul va prezenta certificat de atestare fiscala emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta fisa de informatii generale, respectiv bilantul contabil pe anii 2007, 2008, 2009, Bilantul contabil la data de 30.06.2010 in copie inregistrate la D.G.F.P., (copie semnata si stampilata conform cu originalul);
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 9.000.000 lei;
Se va realiza un cashflow pe o perioada de 3 luni de 2.500.000 lei.
Profitul net pe fiecare an 2007, 2008, 2009 si la data de 30.06.2010 conform bilant contabil trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prestarea si finalizarea, in ultimii 3 ani pentru proiectare si 5 ani pentru executie, a cel putin: Proiectare:
Alimentare cu apa -1 contract proiectare (PT, DE). Valoarea cumulata - 78.000 lei fara TVA;Canalizare menajera ? 1 contract proiectare (PT, DE). Valoarea cumulata - 65.000 lei fara TVA;
Drum: 1 contract proiectare (PT, DE). Valoarea cumulata - 100.000 lei fara TVA;Camin cultural - 1 contract proiectare (PT, DE). Valoarea cumulata - 9.000 lei fara TVA;After school - 1 contract proiectare (PT, DE). Valoarea cumulata - 25.000 lei fara TVA;Executie:
Alimentare cu apa si canalizare - Valoarea cumulata ? 1.200.000 lei fara TVA;
Drum - Valoarea cumulata ? 4.000.000 lei fara TVA
Constructii civile - Valoarea cumulata ? 50.000 lei fara TVAExperienta similara solicitata ca cerinta minima va fi indeplinita de ofertant, respectiv de unul dintre asociati in cazul unei asocieri.Experienta similara trebuie sa acopere codurile CPV .Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta in copie semnata si stampilata conform cu originalul: - formular experienta similara- contractul de prestari servicii;
- proces verbal de predare documentatie;
- recomandare din partea beneficiarului Recomandarea din partea beneficiarului trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;valoarea contractului finalizat, in lei fara TVA.daca pe parcursul prestarii au fost inregistrate neconformitati tehnice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2010 11:00
Locul: COMUNA Lapusnicel, sat Lapusnicel, str. FS , nr. 278 , judetul Caras-Severin, cod postal327240
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori APDRP si UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, masura 322 - Contract de finantare - C322010951100056 din 08.06.2010 incheiat de comunaLapusnicel cu APDRP.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Vizita in teren va avea loc in data de 22.09.2010, ora 10 am la sediul - COMUNA Lapusnicel, Sat Lapusnicel, Str. FS , nr. 278 , judetul Caras-Severin, cod postal327240.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos. Nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 40 (0) 213 10 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA , SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Str. Tepes Voda. Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 0256 498.054, Fax: 0256 498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA LAPUSNICEL
Adresa postala: Str. FS , nr. 278, Localitatea: LAPUSNICEL, Cod postal: 327240, Romania, Tel. 0749969991, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 18:22