Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea autorizatiei de construire,avizelor si acordurilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii proiectului si executie lucrari cu


Anunt de participare numarul 110070/22.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ezeris (Primaria Ezeris)
Adresa postala:  Ezeris, Strada Principala nr.1, Localitatea:  Ezeris, Cod postal:  327195, Romania, Punct(e) de contact:  Ioan Rusu, Tel. 0255235301, Email:  [email protected], Fax:  0255235301, Adresa internet (URL):  Ezeris, nr.1, jud. Caras-Severin, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii proiectului si executie lucrari cu dotari aferente pentru obiectivele: Canalizarea menaj. si statie de epur. ;Ext. retetea alimentare cu apa;Moderniz.strazi;Conserv. specificului local si mosteniri culturale, amenajare scena ext. si dotare ;Centr. de zi serv.social ptr.pers.varst
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Ezeris si Soceni
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii proiectului de executie lucrari cu dotari aferente obiectivelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39150000-8 - Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
45233123-7-Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii proiectului de executie lucrari cu dotari aferente obiectivelor.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 259, 617RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare obligatorie, in original, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare, cunatumul garantiei de participare fiind 200000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din Fondul European Agricol de Dezvoltare Rurala - Programul National de Dezvoltare Rurala - Masura 322 Contractul de finantare C322.01.09.5.11.00067/08.06.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat unic de inregistrare, autorizatie de functionare valida pentru activitatile ofertate, cazier judiciar valid valabil la data deschiderii pentru administratorii societatii, dovada formei de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional intr-un stat membru UE sau in curs de aderare, documente solicitate in documentatia de atribuire echivalente in tara de origine,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi contabile sau extrase din bilant pe ultimii 3 ani incheiati - vizate de organele fiscale, identificare financiara, pentru persoanele juridice straine - situatie financiara anuala pe ultimii 3 ani incheiati, inregistrata la organele fiscale competente in tara de origine
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani minim 20000000 lei, din care : proiectare :960000. Cifra de afaceri media anuala se va calcula raporta la urmatoarele cursuri medii anuale : conf. site BNR RO: 2007:1Euro = 3, 3373 lei.2008:1 Euro = 3, 6827 lei.2009:1 Euro = 4, 2373 lei.In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ofertantul (toti asociatii de cadrul unei asocieri) va avea profit pe fiecare din cei 3 ani anteriori ofertarii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta, pentru a se califica: -1 absolvent de studii superioare de specialitate in relatie de munca legala, cu antreprenorulsi cu cerificat eliberat de institutii abilitate de manager de proiect.
-Anexa nr.14(daca exista);
-Anexa nr.35-Persoanele responsabile cu executia lucrarilor);
-Anexa nr. 17- Informatii referitoare la personalul de conducere
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice-Anexa nr.13.Pentru utilajele inchiriate se va prezenta acordul ferm de sustinere tehnicaal proprietarului Anexa 20 si Anexa 21.-Anexa nr.15-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din care sa rezulte experienta similara (Anexa 7 si Anexa 8A).
-Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Anexa nr.16).
-Ofertantii vor face dovada executarii unor lucrari similare, conform formularului Experienta similara(Model 1).
-Pentru demonstrarea experientei similare se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor(copie), Contract(copie), Recomandare (original)din partea beneficiarului conform anexei din formulare (Model2).-In cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita cumulativ de asociati..
Sustinerea de catre un tert sustinator se accepta cu completarea unui Agajament ferm autentic si Declaratie de sustinerecu personal conform Anexa 20 si Anexa 21;22(dupa caz);
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani(Anexa nr.12) , din care sa rezulte cel putin cate o livrare de bunurisimilara;
-Ofertantii vor face dovada furnizarii unor bunuri similare, prin completarea formularului Experienta similara (Model1).
-Anexa nr. 30 - Informatii privind obligatiile contractuale in curs.
-Daca este cazul se va completa si prezenta:
a.Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti (fizic si valoric) si specializarea acestora, Anexa nr.18;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pers.cal.min.oblig-1abs.st.sup.spec-cert.elib.de inst.abilit-manag.prA1.PROIECTARE: -1ing.abs: CH-min5ani vec-sef pr.apa si can/CH-min3ani vec.pr-pr.apa si can/st.sup-min 5ani vec.pr-pr.instal.el/CFDP-min5ani vec.pr.-sef pr.dr/CFDP-min3ani vec.pr-pr.dr/CCAI-min 3ani vec-pr.str-1arh-min5ani vec-sef pr.si pr.camin si centruA2.EXECUTIE: -1ing.abs: CH sau Instal-min5ani vec.exec-sef sant.apa-can/constr-min5ani vec.exec-sef PL-2sudori aut.PE-2 OL-1RTS, 1RSL-aut: exec.lucr.cond.sub pres(sub20atm-aut.ISCIR)/pt.inst.mont.si PIF pt.caz.comb.solid-Pmin=40KW(aut.ISCIR)-1ing.abs.de: CFDP-min5ani vec-sef sant.dr/constr-min5ani-sef sant.camin si centru/topo-min3ani vec-1RTE-doc.atest.valid pe dom: hidroedil/drum/constr-1resp.AQ/CQ in dom: lucr.si retele alim.apa si can.cu doc.de atest.valid/dr.cu doc.atest.valid/constr-doc.atest.valid-Dovada exist.min.urmat.masini, util, echip: -util.terasiere(autogreder, buld, buldoexc, compactor pana la12tf, placa vib)-Ap.sudura PE-st.prod.asf.cu Certif-controlul prod.in fabrica-inst.de pulveriz.emulsie-util.asternere mixt.asf-masina taiat rosturi-rulou compactor-vibr.pt.asf-set semnaliz.rutiera-ap.sudura PE-min.ap.nivelment topo-min.o st.tot.pt.mas.topo-Dovada exist.min: -Calc.PC, Lic.soft pt.edit.text si desen, Impr.A4-A1, ScanA4-A3, CopA4-A3, Mijl.de transpExp.sim: lucr.sim.pr, faza PT: -sist.can.retea si st.ep-val.min250000lei-max2contr.cumul/pt.sist.alim.apa-val.min30000lei-max2contr.cumul/-val.min120000lei-max2contr.cumul/reabil-val.min70000lei-max2contr.cumul-Princ.lucr.exec.in ult5ani pt: -un sist: can.complet(col.si tr.ape rezid)-val.min4500000lei/alim.apa cu capt.din put forat, pomp.si retea distrib-val.min470000lei-un dr.asf-val.min3400000lei-o reabil.clad-val.cumul-min1000000lei-Luc.sim, conf.cod CPV: 45232440-8-Luc.ct.cond.ape rezid45232420-2-Luc.ct.st.ep.ape rezid45232150-8-Luc.pt.cond.alim.apa45233123-7-Luc.ct.dr.sec45212300-9-Luc.ct.clad.dest.active.art.si cult-Furniz.dotari: -lista livrari prod.ult3 ani-bunuri sim.pt.min: -o liv: echip.de fotocop, st.amplif, mob, comp.pers-Furniz.bun.sim.conf.CPV 39150000-8-Div.tip mob.si echip-Val.cumul.cont.furniz-min120000lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara
2.
strategie de elaborare proiecte tehnice
15%
Descriere:
3.
strategia de abordare tehnologica in executia lucrarilor
15%
Descriere:
4.
programul de asigurare a calitatii pentru executie lucrari
15%
Descriere:
5.
durata de intretinere si mentananta acordata bunurilor si utilajelor furnizate
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei Ezeris, localitatea Ezeris, nr.1, judetul Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-comisie de evaluare avizata de APRDP - CRPDRP 5 Vest Timisoara;
-reprezentantii imputerniciti de catre ofertanti/candidat care a depus oferta;
-observator delegat de CRPDRP 5 Vest Timisoara
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din Fondul European Agricol de Dezvoltare Rurala - Programul National de Dezvoltare Rurala - Masura 322, contractul de finantare C322.01.09.5.11.00067/08.06.2010
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
la adresa autoritaii contractante, zilnic de luni pana joi, ora 9-15 si vineri ora 9-13 si in SEAP: www.e-licitatie.ro - permanent pana la deschidere
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel - Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Piata Tepes Voda nr.2 A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/494650, Fax:  0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Primaria Ezeris - 5 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Ezeris
Adresa postala:  nr.1, Localitatea:  Ezeris, Cod postal:  327195, Romania, Tel. 0255/235301, Email:  [email protected], Fax:  0255/235301
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2010 18:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer