Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor, Verificarea proiectului si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului si executia de lucrari pentru realizarea:


Anunt de participare numarul 113032/17.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TARLUNGENI
Adresa postala:  Sat Tarlungeni, str. Zizinului nr 2, Localitatea:  Tarlungeni, Cod postal:  507220, Romania, Punct(e) de contact:  Claudiu Ion Cazan, Tel. 0268365713, In atentia:  Claudiu Ion Cazan, Email:  [email protected], Fax:  0268365072, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor, Verificarea proiectului si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului si executia de lucraripentru realizarea:
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Tarlungeni, Jud. Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor, Verificarea proiectului si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului si executia de lucraripentru realizarea:
?PROIECTUL INTEGRAT PENTRUDEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII IN COMUNA TARLUNGENI finantat din FEADR prin PNDR Masura 322
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
71322300-4-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Investitie 1? = 1. POD PESTE PR. TARLUNG SI DRUM DE ACCES LA TARGUL AUTO TARLUNGENI;
?Investitie 2? = 2.REABILITARE STRADA REPUBLICII SI STRADA TARLUNGULUI IN LOCALITATEA TARLUNGENI JUD. BRASOV;
?Investitie 3? = 3. ILUMINAT PUBLIC IN CARTIERELE SCRIITORILOR SI INDEPENDENTEI DIN COMUNA TARLUNGENI
?Investitie 4? = 4. CONSTRUIRE IMOBIL CU DESTINATIE DE CRESA
?Investitie 5? = 5. LUCRARI DE INTERVENTIE LA CAMIN CULTURAL?finantat din FEADR prin PNDR Masura 322, conform contract C322010970800023/28.06.2010
Valoarea estimata fara TVA: 8, 782, 695RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.01.2011 pana la 28.03.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 175.600 lei; Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si FEADR (Fondul European Agricol de Dezvoltare Rurala)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat; Certificat privind plata impozitelor si taxele locale; Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Copie bilant contabil la 31.12.2007, 31.12.2008si 31.12.2009; Ofertantul va prezenta documente prin care sa dovedeasca ca are acces la o suma de cel putin 2.000.000 lei, pentru o perioada de min. 6 luni de la data depunerii ofertelor, suma ce va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) safie cel putin egala cu: 17.565.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista cu lucrarile/serviciile de proiectare executate in ultimii 5 ani;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Contractele individuale de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective; Diplome privind specializarea personalului; CV ?uri; Certificat de atestare ISO 9001:2008; Certificat de atestare ISO 14001:2005;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract incheiat si finalizat in ultimii 5 ani, care sa fi avut ca obiect proiectarea si executia de drumuri si poduri, contract care sa aiba o valoare de cel putin 3.600.000 lei fara TVA, (sau 2 contracte incheiate cu si finalizate in ultimii 5 ani, unul care sa aiba valoare de minim 200.000 lei fara TVA si sa se refere la servicii de proiectare drumuri si poduri si unul de minim 3.400.000 lei fara TVA care sa se refere la construcitii de drumuri si poduri)2. Cel putin un contract incheiat si finalizat in ultimii 5 ani, care sa fi avut ca obiect proiectarea si executia de retele de iluminat public si care sa aiba o valoare de minim 1.035.000 lei fara TVA (sau 2 contracte incheiate si finalizate in ultimii 5 ani, unul care sa aiba valoare de minim 38.800 lei fara TVA si sa se refere la servicii de proiectare retele de iluminat public si unul de minim 997.000 lei fara TVA care sa se refere la construcitii de retele de iluminat stradal)3. Cel putin un contract incheiat si finalizat in ultimii 5 ani, care sa fi avut ca obiect proiectarea si executia de costructii civile de interes public si care sa aiba o valoare de minim 1.656.000 lei fara TVA (sau 2 contracte incheiate si finalizate in ultimii 5 ani, unul care sa aiba valoare de minim 81.000 lei fara TVA si sa se refere la servicii de proiectare constructii civile de interes public si unul de minim 1.575.000 lei fara TVA care sa se refere la constructii civile de interes public)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Factor de evaluare tehnic
60%
Descriere: Componenta tehnica
2.
Factor de evaluare financiara
40%
Descriere: Componenta financiara
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 12:00
Locul: Sat Tarlungeni, str. Zizinului nr 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai firmelor ofertante sau imputerniciti ai acestora, comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR - Fondul European Agricol de Dezvoltare Rurala
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Toate codurile CPV: 71322500-6 Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport71322300-4 Servicii de proiectare a podurilor71323100-9 Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica71322000-1 Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari Publice71356200-0 Servicii de asistenta tehnica45221110-6 Lucrari de constructii de poduri45233120-6 Lucrari de constructii de drumur45233142-6 Lucrari de reparare a drumurilor45310000-3 Lucrari de instalatii electrice45215215-7 Lucrari de constructii de camine de copii45453000-7 Lucrari de reparatii generale si de renovare45111291-4 Lucrari de amenajare a terenului45112700-2 Lucrari de arhitectura peisagistica45113000-2 Lucrari de santier
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala:  Blvd. Eroilor nr 5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268 414114, Email:  [email protected], Fax:  0268 475146, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Tarlungeni
Adresa postala:  Sat Tarlungeni, str Zizinului nr 2, Localitatea:  Tarlungeni, Cod postal:  507220, Romania, Tel. 0268 365 713, Email:  [email protected], Fax:  0268 365 072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2010 20:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer