Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului Extindere retea de alimentare cu apa, infiintare retea de canalizare si statie de epur


Anunt de participare numarul 70235/24.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tansa (Primaria)
Adresa postala: comuna Tansa, judet Iasi, Localitatea: Tansa, Cod postal: 707495, Romania, Punct(e) de contact: Ionescu Mihaela, Tel.0232325171, Email: [email protected], Fax: 0232325170, Adresa internet (URL): www.primariatansa.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului Extindere retea de alimentare cu apa, infiintare retea de canalizare si statie de epurare pentru satele Suhulet si Tansa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Tansa
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de proiectare - Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare - Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii siAsistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 486, 669RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 9, 500 leiGarantie de buna executie 10 % din pretul fara TVA al contractului si se va constitui in lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare prin programul FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acordul de asociere initial va fi legalizat ulterior sub forma unei asociatii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul nr. 12 A din sectiunea III.
2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 completata in conformitate cu Formularul nr. 12 B din sectiunea III.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu Formularul nr. 12 C din sectiunea III.4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) pana la data de 06.02.2009.
5. Certificat emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale
2. Identificarea financiara
3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, 2006 si 2005, vizate si inregistrate de organele competente4. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani va fi de minim1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
2. Recomandari din partea beneficiarilor/clientilor privind prestarea serviciilor similare
3. Declaratie care contine Informatii privind dotarile specifice pe careoperatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
4. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului5. Asigurarea derisc profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin 3 (trei) contracte pentru servicii similare si care au avut valoarea egala sau mai mare de240.000 Lei2. Se vor prezenta minim 2 (doua) recomandari din partea acestor beneficiari.3. Minim 3 specialisti cu studii superioare.4. Persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului vor avea experienta generala in domeniu de minim 3 ani si experienta specifica in derularea a trei contracte similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.05.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.02.2009 11:00
Locul: Consiliul Local al comunei Tansa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor - imputernicire si buletin
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local Tansa - Compartimentul Juridic
Adresa postala: sat Tansa, comuna Tansa, Localitatea: Tansa, Cod postal: 707495, Romania, Tel.0232/325171, Email: [email protected], Fax: 0232/325171
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2008 17:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer