Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare Proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul:INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA POTABILA, INFIINTARE RETEA PUBLIC


Anunt de participare numarul 98850/28.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA STANITA (PRIMARIA STANITA)
Adresa postala: Com Stanita, Localitatea: Stanita, Cod postal: 617425, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Todireanu, Tel.0233767501, Email: [email protected], Fax: 0233767502, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare Proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucraripentru obiectivul: INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA POTABILA, INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA UZATA IN SATELE POIENILE OANCEI SI VEJA, IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA STANITA, JUDETUL NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Stanita, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea proiectului ethnic si a detaliilor de executie, precum si executia lucrarilor conform indicatorilor de monitorizare din cererea de finantare a M 322, respective 6.182 km de conducta alimentare cu apa, 6.638 km de conducta de canalizare si 5, 5 km de drum comunal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Elaborare Proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA POTABILA, INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA UZATA IN SATELE POIENILE OANCEI SI VEJA, COMUNA STANITA, JUDETUL NEAMT
Lot 2 : Elaborare Proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA STANITA, JUDETUL NEAMT
Valoarea estimata fara TVA: 8, 635, 679RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.05.2010 pana la 02.03.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 50.000 leipentru Lotul 1 si 40.000 lei pentru Lotul 2. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program FEADR, Masura 322, cofinantarefonduri comunitare in baza contractului de finantare nr.C322040812900038/02.07.2009, plata cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia fara a fi obligati sa isi legalizeze forma de asociere decat dupa ce oferta este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul consolidat de stat, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Copie dupa certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale, Profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiv, Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuiesa fie: pentru lotul 1 trebuie sa fie minim de 9.600.000 lei (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 6, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulative, pentru lotul 2 trebuie sa fie minim de 7.600.000 lei (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 6, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.), Formular de identificare financiara- Formularul 7(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularur 7), Bilantul contabil aferent exercitiului financiar pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008), vizat si inregistrat de organele competente, ofertantul trebuie sa faca dovada ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare in valoare de minim 2.400.000 lei pentru finantarea inceperii lucrarilor prezentei proceduri, dupa cum urmeaza: Scrisoare de confortin valoare de minim 2.400.000 pentru finantarea inceperii lucrarilor prezentei procedure sau Liniede creditde minim 2.400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru Lotul 1: Ofertantulva demonstra accesul la minim urmatorii specialisti: Un sef santier, cate un cadru tehnic RTE si CQ in domeniul constructii hidroedilitare, Lista cu sudori autorizati ISCIR in polietilena si otel, pentru care se vor prezenta documente doveditoare precum: vechime in domeniu de minim 4 ani cu o copie dupa cartea de munca, lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului, copii dupa Diplome de studii, Atestate, Certificari etc. pentru personalul de conducere si pentru persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului, Minim doua persoane cu studii de specialitate pentru prestarea serviciilor de proiectare, cu o experienta in domeniu de minim 3 (trei) ani si minim trei proiecte realizate in aceasta calitate.Pentru Lotul 2: Ofertantul va demonstra accesul la minim urmatorii specialisti: Un sef santier, cate un cadru tehnic RTE si CQ, in domeniul cai ferate, drumuri si poduri, lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului, copii dupa Diplome de studii, Atestate, Certificari etc. pentru personalul de conducere si pentru persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului, Minim doua persoane cu studii de specialitate pentru prestarea serviciilor de proiectare, cu o experienta in domeniu de minim 3 (trei) ani si minim trei proiecte realizate in aceasta calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - Pentru Lotul 1: Cel putin 1 (unu) contract in copiedin perioada 2007 2009, avand ca obiect servicii de proiectare, cu o valoare de minim 65.000 lei fara TVA/proiect. Executarea in ultimii 5 ani a cel putin 1 ( unu) contract de lucrari executate de o amploare si complexitate similara, avand ca obiect lucrari de executie, din care minim un contractcu o valoare totala de: minim 2.500.000 LEIfara TVA). - Pentru Lotul 2: Cel putin 1 (unu) contract in copiedin perioada 2007 2009, avand ca obiect servicii de proiectare, cu o valoare de minim 45.000 lei fara TVA/proiect. Cel putin 1(unu) contract de lucrari executate de o amploare si complexitate similara, avand ca obiect lucrari de executie, din care minim un contractcu o valoare totala de: minim 2.500.000 LEIfara TVA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de realizare
24%
Descriere: Durata PT, DE, CS, doci avize, acorduri, autorizatii
3.
Durata de executie a lucrarilor
25%
Descriere: durata executie lucrari cf FDA si CS
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2010 12:00
Locul: BRM Terminal Piatra Neamt, Bd-ul Decebal nr. 35, bl I4, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati, reprezentanti imputernici ai ofertantilor, observatori UCVAP si observator CRPDRP Iasi.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului National de Dezvoltare Rurala, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul nationalde Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STEFAN CEL MARE nr 4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234/513296, Email: [email protected], Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Stanita, judetul Neamt
Adresa postala: Comuna Stanita, judetul Neamt, Localitatea: Stanita, Cod postal: 617425, Romania, Tel.0233.767502, Email: [email protected], Fax: 0233.767502
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2010 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer