Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii tehnice pentru avize, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie, si executi lucrari pentru proiectul integrat: "Sistem c


Anunt de participare numarul 109258/08.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BALTATI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BALTATI)
Adresa postala:  Localitatea Baltati, com.BALTATI, jud.IASI, nr.112, ,Localitatea:  Baltati, Cod postal:  707025, Romania, Punct(e) de contact:  Bursa Romana de Marfuri - Terminalul Iasi, str. Silvestru nr. 152, Tel: 0232/730385, Tel. 0232717333, Email:  [email protected], Fax:  0232717333, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii tehnice pentruavize, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie, si executi lucraripentru proiectul integrat: "Sistem centralizat de canalizare a localitatii Baltati, Alimentare cu apa a localitatii Baltati, Modernizare drumuri in localitatea Baltati, Desfiintare constructie existenta si infiintare centru de zi pentru batrani in satul Baltati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Baltati, Comuna Baltati, Judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractulpresupune realizarea urmatoarelor activitati:
Actiunea 1 ? Realizare proiecttehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivul de investitie: Alimentare cu apa a localitatii BaltatiActiune 2 - Realizare proiecttehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivul de investitie: Sistem centralizat de canalizare a localitatii BaltatiActiune 3 - Realizare proiecttehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executiesi executie lucrari pentru obiectivul de investitie: Modernizare drumuri in localitatea BaltatiActiune 4 - Realizare proiecttehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executiesi executie lucrari pentru obiectivul de investitie: Desfiintare constructie existenta si infiintare centru de zi pentru batrani in satul BaltatiCoduri CPV proiectare si asistenta tehnica proiectant71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2), 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)71322200-3 -Servicii de proiectare a conductelor
71248000-8 ? Supraveghere a proiectului si documentareCoduri CPV ? Executie Lucrari45215221-2 Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi45233120-6 Lucrari de constructii de drumuri45232150 ?8 Lucrari pentru conducte de alimentari cu apa45332000-3 Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractului: 8.268.975 lei suma ce nu include TVA defalcata pe investitii dupa cum urmeaza: Actiunea 1 ? Realizare proiecttehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executiesi executielucrari pentru obiectivul de investitie: Alimentare cu apa a localitatii Baltati, valoare estimata1.839.380, lei fara TVA, din care:
-Proiectarea nu trebuie sa depaseasca: 87.000 lei fara TVA
-Executia nu trebuie sa depaseasca: 1.752.380 lei fara TVAActiune 2 - Realizare proiecttehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucraripentru obiectivul de investitie: Sistem centralizat de canalizare a localitatii Baltati, valoare estimata de4.355.555 lei fara TVA, din care: -Proiectarea nu trebuie sa depaseasca: 145.000 lei fara TVA
-Executia nu trebuie sa depaseasca: 4.210.555 lei fara TVAActiune 3 - Realizare proiecttehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucraripentru obiectivul de investitie: Modernizare drumuri in localitatea Baltati, valoare estimata de1.133.790lei fara TVA, din care: -Proiectarea nu trebuie sa depaseasca: 28.000 lei fara TVA
-Executia nu trebuie sa depaseasca: 1.105.790 lei fara TVAActiune 4 - Realizare proiecttehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivul de investitie: Desfiintare constructie existenta si infiintare centru de zi pentru batrani in satul Baltati: valoare estimata de940.250lei fara TVA, din care: -Proiectarea nu trebuie sa depaseasca: 13.130 lei fara TVA
-Executia nu trebuie sa depaseasca: 927.120 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 8, 268, 975RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 160.000 lei. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, Masura 322 si contract de finantare - C 322010912400093 din 14.06.2010 incheiat antre Comuna Baltati si APDRP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, calitatea de participant la procedura, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil 30 zile de la data emiterii, in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor. Certificat de inregistrare fiscala emis de Registrul Comertului in copie legalizata. In cazul unei asocoeri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. Societatea va trebui sa dovedeasca ca are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat domeniile de activitate supuse licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri. Ofertantul va prezenta certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finatelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, care sa ateste ca ofertantul nu are obligatii de plata la bugetul de stat, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare. Ofertantul va prezenta certificat de atestare emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completezeFORMULAR nr. 12D (din sectiunea FORMULARE si MODELE) ? declararea cifrei medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiul financiar incheiat (2007, 2008, 2009). Valorile vor fi exprimate lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani minima solicitata 16.000.000 leicashflow de executie a lucrarilorin suma de 1.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 12 I -Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere
FORMULARUL nr. 12 F Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 aniFORMULARUL nr. 12 E -Declaratie privind lista principalele prestari de servicii din decursul ultimilor 3 ani-Standarde de asigurare a calitatii
-Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Proiectare-1 expert cheie conducator (sef proiect) cu vechime de minim 3 ani , 1 expert cheie drumuri cu vechime de minim 5 ani, 1expert cheie constructii civile cu vechime de minim 5 ani , 1 expert cheie constructii hidrotehnice, apa si canalizare cu experienta de minim 5 ani , 2 ingineri cu experienta in proiectare drumuri, cu vechime de minim 4 ani, 2 ingineri cu experienta proiectare constructii civile, cu vechime de minim 3 ani, 2 ingineri cu experienta constructii hidrotehnice, apa si canalizare de de minim 5 ani, 1 inginer cu specializarea electroenergetica, medie tensiune, cu experienta de de minim 5 ani-informatiile referitoare la personalul solicitat pentru executie lucrari se regasesc in dectiunea VI.3) - Alte informatii-proiectare: Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) in ultimii 3 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de proiectare lucrari de modernizare alimentare cu apa , a carui valoare sa fiede cel putin80.000lei fara TVA; a unui contract de proiectare lucrari de canalizare , a carui valoare sa fiede cel putin140.000lei fara TVA. a unui contract de proiectare lucrari de modernizare drumuri, a carui valoare sa fiede cel putin20.000lei fara TVA, a unui contract de proiectare lucrari de constructiisi instalatii pentru cladiri si lucrari din categoria interventiilor la constructii - consolidare, a carui valoare sa fiede cel putin 13.000 lei, fara TVA-executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii in ultimii 5 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de alimentare cu apa a carui valoare sa fiede cel putin 1.400.000 lei fara TVA, a unui contract de canalizare sau statie de epurarea carui valoare sa fiede cel putin 4.000.000 lei fara TVA, a unui contract de executie lucrari de modernizare drumuri a carui valoare sa fiede cel putin 1.000.000 lei fara TVA, a unui contract de lucrari de constructiisi instalatii pentru cladiri a carui valoare sa fiede cel putin 400.000 lei, fara TVA.-ISO 9001 sau echivalent-ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2010 10:00
Locul: Str. Silvestru nr. 152, Municipiul Iasi, judetul Iasi - Bursa Romana de Marfuri - Terminal Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare;
- reprezentanti autorizati ai ofertantilor;
- observatori desemnati de catre UCVAPsi de catreAPDRP-CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR- M3.2.2. - Renovarea si dezvoltarea satelor - proiect integrat, contract de finantare Nr. C32010912400093/14.06.2010
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire (caiet de sarcini, fisa de date, formulare) poate fi accesate online.Studiile de fezabilitate pot fi preluate in format electronic sau pe hartie de la sediul autoritatii contractante Comuna Baltati, Judetul Iasi.Personal lucrari : Executie lucrari alimentare cu apa si canalizare- 1 responsabil proiect ;1 responsabil tehnic cu executia in domeniul lucraride alimentare cu apa si canalizare , 1 inginer specialitatea constructii hidrotehnice;1 responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii muncii, 1 responsabil cu asigurarea calitatii ;1 responsabil protectia muncii, minim treisudori autorizatiPE-HD, minim patru sudori autorizati OL;Executie lucrari de drumuri :1 responsabil proiect ;1 responsabil tehnic cu executia; 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;2ingineri drumuri - poduri (sefi santier), 1 responsabil cu asigurarea calitatii - inginer constructor;1 responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii muncii; 1 responsabil P.S.I.;Executie lucrari constructii civile 1 responsabil proiect , 1 responsabili tehnic cu executia, 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate , Un inginercivile (sef santier) un inginer specializarea constructii;un inginer specializarea instalatii sanitare;un inginer specializarea instalatii termice; un inginer specializarea instalatii electrice;un responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii muncii, in conformitate cu HG 300/2006; un responsabil cu asigurarea calitatii - inginer constructor cu cel putin 4 ani experienta in asigurarea controlului calitatii pentru lucrari de constructii civile; un responsabil protectia muncii,
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3. Localitatea Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel +40021.310.46.41, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232-217808, Email:  [email protected], Fax:  0232-217808, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al ComuneiBaltati
Adresa postala:  Comuna Baltati, judetul Iasi, Localitatea:  Baltati, Cod postal:  707025, Romania, Tel. 0232717333, Email:  [email protected], Fax:  0232717333
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2010 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer