Licitatie Publica - Elaborare proiect tehnic, executie lucrari de constructie si dotarea cu mijloace fixe si obiecte de inventar pentru investitia: ,,Institutul de cercetari avansate de mediu?
Anunt de participare numarul 114171/19.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Vest din Timisoara
Adresa postala: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300223, Romania, Punct(e) de contact: Monica Brihan, Tel. 0256/592325, Email: [email protected], Fax: 0256/592314, Adresa internet (URL): www.uvt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare proiect tehnic, executie lucrari de constructie si dotarea cu mijloace fixe si obiecte de inventarpentru investitia: , ,Institutul de cercetari avansate de mediu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de cercetari avansate de mediu
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, executie lucrari de constructie si dotarea cu mijloace fixe si obiecte de inventarpentru investitia: , ,Institutul de cercetari avansate de mediu?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
39150000-8-Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
45214600-6-Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare proiect tehnic, executie lucrari de constructie si dotarea cu mijloace fixe si obiecte de inventarpentru investitia: , ,Institutul de cercetari avansate de mediu?
Valoarea estimata fara TVA: 29, 188, 666RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare-583.773 lei; garantia de buna executie-5%din val.contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial , ,Cresterea Competivitatii Economice?(P.O.S. ? C.C.E.) ? AXA II, Operatiunea 2.2.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Plata contractului se va realiza in conformitate cu prevederile art. 7 din Contractul de finantare nr. 260/28.09.2010 dupa depunerea documentelor justificative, vizate de autoritatea contractanta si aprobareaacestora de catre Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Calitatea de participant la procedura, Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale, certificate contatatoare privind capacitatea de executare a activitatii profesionale.Copie dupa Certificatul de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Pentru componenta de proiectare: codurile autorizate CAEN 7111 (Rev. 2) ? activitati de arhitectura si CAEN 7112 (Rev. 2) ? activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea Pentru componenta de lucrari: codul autorizat CAEN 4120 (Rev. 2) ? lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale. Pentru componenta de dotari: cod CAEN autorizat relevant in raport cu produsele furnizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular privind informatiile generale si a cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani, copii bilanturi, balanta, Angajamentul privind asigurarea risului profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 58.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita lista cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani, principalele lucrari executate in ultimii 5 ani si principalele livrari de produse in ultimii 3 ani. Dovada experientei se face cu copii dupa contracte, procese verbale de receptie, recomandari si proces verbal de punere in functiune (in cazul dotarilor) din partea beneficiarilor. Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si executie. Se va face dovada asigurarii pesronalului de specialitate pentru proiectare si executie (CV-uri, diplome). Declaratia privind personalul ce va fi angajat in contract; Angajamentul ofertantului privind resursele umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
max.2 contr.finaliz.pt. proiectare de min. 574.300 lei;max.3 contr.finaliz.pt. exec. lucrarii de min 8.862.920 lei; max. 3 contr.finaliz.pt. furnizare dotari de min. 19.751.446 lei.Cerinte dotari: pt.proiect: PC, licente soft pt.proiectare, imprimanta, plotter. Cer.pt.exec: 1 macara turn;1 buldoexcavator cupa;1 macara pe pneuri;1 incarcator frontal cupa;1 schela metalica modulara;1 autobasculanta;1 escavator pe senile cupa;1 buldozer pe senile;1 incarcator frontal pe pneuri;1 grup electrogen; 1 compresor mobil. Pt. echip/utilaj. mention.prez certif. de conformitate, certif.de atestare, fise tehnice, decl. ca respecta normele de protectia muncii, decl. ca dispun de orice alt utilaj/echipament necesar pt. indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2011 10:00
Locul: Universitatea de Vest din Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai op. economici, observatori UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational ?Cresterea Competitivitatii Economice? (POS CCE) ? AXA II, Operatiunea 2.2.1.
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Personal pt.proiectare: 2 arhitect membrii OAR;2 ing.pt.structura de rezistenta constr. civile;2 ing.instalatii generale.Personal pt.executie: 1 RTE constr. civile; 1 RTE instalatii in constructii;1 RTC constr.civile;1 specialist atestat inst.electr.atestat ANRE; 1 specialist autorizat in inst. gaze atestat ANRG; Decl.priv.resp.cond.de munca si prot.muncii.Certif.valabil.ISO 9001/echiv pt. proiectare, exec. si furnizare;certif.valabil ISO 14001/echiv.pt. proiectare, exec. si furnizare;certif.valabila, OHSAS 18001/echiv.pt. proiectare si executie;certif.valabil SA 8000/echiv pt. proiectare si executie;Certif.valabil.ISO 13485/echiv pt. prod. care sunt inregistrate ca instrumente sau dispozitive medicale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul de Achizitii Publice
Adresa postala: bd. Vasile Parvan, nr. 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300223, Romania, Tel. 0256592325, Fax: 0256592381
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2011 13:40