Licitatie Publica - elaborare proiect tehnic, executie lucrari de reparatii capitale si modernizare la pavilionul de boli interne al Spitalului Judetean de Urgenta Deva
Anunt de participare numarul 90080/03.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETUL HUNEDOARA
Adresa postala: Str.22 Decembrie nr.58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330190, Romania, Punct(e) de contact: IUDIT MARTON, Tel.0254/211848, Email: [email protected], Fax: 0254/213758, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
elaborare proiect tehnic, executie lucrari de reparatii capitale si modernizare la pavilionul de boli interne al Spitalului Judetean de Urgenta Deva
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Pavilionul de boli interne al Spitalul Judetean de Urgenta Deva
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborare proiect tehnic, executie lucrari de reparatii capitale si modernizare la pavilionul de boli interne al Spitalului Judetean de Urgenta Deva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
elaborare proiect tehnic, executie lucrari de reparatii capitale si modernizare la pavilionul de boli interne al Spitalului Judetean de Urgenta Deva
Valoarea estimata fara TVA: 7, 064, 568.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2009 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare - 70000 lei;
- garantia de buna executie -5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ministerul Sanatatii, bugetul Directiei de Sanatate Publica Hunedoara si bugetul Spitalului Judetean de Urgenta Deva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- in nume propriu;
- asociere;
- subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat ORC;
- decl.eligibilitate;
- decl. neincadrarea in sit. pv. la art. 181 din O.U.G. 34/2006;
- certificat ANAF;
- certificat impozite si taxe locale;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant la 30.06.2009;
- balanta ultima luna
- fisa informatii generale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- declaratie personal tehnic de specialitate;
- autorizatie/atestat RTE;
- autorizatie/atestat RTC;
- declaratie utilaje, instalatii, echipamente tehnice;
- declaratie pv. respectarea cdt. munca si protectia muncii;
- certificat ISO 9001/2001 sau echiv.;
- certificat ISO 14001/2005 sau echiv.;
- certificat OHSAS 18001/2007 sau echiv.;
- licenta software MS Office, AutoCad, sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
solutia tehnica propusa pt. proiectare
35%
Descriere: cf documentatiei de atribuire
3.
solutia tehnica propusa pt. exec.lucrarilor
35%
Descriere: cf documentatiei de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.02.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2009 14:00
Locul: sediul achizitorului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- comisia de evaluare;
- reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: strada 1 Decembrie, nr. 35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Tel.0254/211574, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0254/216333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
a) pe cale administrativ jurisdictionala in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului contestat la CNSC;b) Legea nr. 554/2004 la Tribunalul Hunedoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul achizitii publiceal autoritatii contractante
Adresa postala: str. 22 Decembrie, nr. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330025, Romania, Tel.0254/211848, Fax: 0254/213758
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2009 13:43