Licitatie Publica - elaborare proiect tehnic si executie lucrari de reparatii capitale la spitalul judetean de urgenta deva
Anunt de participare numarul 101924/11.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETUL HUNEDOARA
Adresa postala: str.22 decembrie nr.58, Localitatea: deva, Cod postal: 330190, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Dumitra, Tel. 0254/211848, Email: [email protected], Fax: 0254/213758, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
elaborare proiect tehnic si executie lucrari de reparatii capitale la spitalul judetean de urgenta deva
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: spitalul judetean de urgenta deva
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborare proiect tehnic si executie lucrari de reparatii capitale la spitalul judetean de urgenta deva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
elaborare proiect tehnic si executie lucrari de reparatii capitale la spitalul judetean de urgenta deva
Valoarea estimata fara TVA: 80, 388, 737.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 1600000 lei; garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
2.500.000 lei, tva inclus (deschidere de finantare de la Ministerul Sanatatii diferenta asigurata de la: - Ministerul Sanatatii in baza proiectului de buget pe anii 2009 ? 2014;
- alte surse atrase
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind situatia personala a operatorului economic (F. 7)? in original;
- certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de agentia nationala de administrare fiscala, directia publica a finantelor locale, valabil in ziua deschiderii ofertei ? in original sau copie legalizata;
- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de autoritatea publica locala, valabil in ziua deschiderii ofertei - in original sau copie legalizata;
- certificatul constatator emis de orc cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizat (la sediu, puncte de lucru etc.) codul caen 4120 (rev. 2) 4521 (rev. 1) ? lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale (pentru componenta de lucrari), codul caen 7111 (rev. 2) 7420 (rev. 1) ? activitati de arhitectura si codul caen 7112 (rev. 2) 7420 (rev. 1) ? activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea (pentru componenta de proiectare)? in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa informatii generale (denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon (fax), cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar de trezorerie), care sa contina si cifra de afaceri pe anii 2008 si 2009 (F. 8) ? in original;
- bilanturile contabile pe anii 2008 si 2009vizate/inregistrate de organele competente ? in copie;
- balanta contabila pe ultima luna incheiata (mai) ? in copie;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minimala: valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii pe anii 2008 si 2009 este de 160.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista princip.lucrari executate;
experienta similara:
pentru lucrari?3 contr.avand ca obiect executia de lucrari reparatii capitale unitati sanitare finalizate sau in curs de exececutie cu o valoare min.cumulata 75.000.000 lei, fara tva, dintre care min.1 contr.finalizat insotite de recomandari si pt.contractul finalizat si proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
pentru proiectare?3 contracte finalizate avand ca obiect servicii de proiectare in vederea executarii de lucrari de reparatii capitale unitati sanitare cu o valoare min.cumulata 930.000 lei, fara tva insotit de recomandari din partea beneficiarului.
- declaratie personal responsabil executie lucrari;
- lista cu personal muncitor alocat lucrarilor;
- declaratie cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice;
- licenta software ms office(pt. 3 pc-uri;
- declaratie protectia muncii;
- iso 9001 si 14001 pentru caen 4120, 4333 (pentru lucrari), 7111 si 7112(pentru proiectare)sau echivalent;
- ohsas 18001 pentru caen 4120 si 4333 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minimala: ofertantii vor face dovada ca dispun de minim personal angajat/colaborator: - 1 responsabil tehnic cu executia (rte)- 1 responsabil pentru asigurarea controlului calitatii (rtc)cerinta minimala: ofertantii vor face dovada ca dispun: pentru componenta de executie: 250 de persoane angajate si asigurate (in baza unei polite de asigurari).pentru componenta de proiectare: 2 arhitecti, 1 inginer constructii, 1 inginer instalatii sanitare si termice, 1 inginer instalatii electrice, 1 inginer devizier.cerinta minimala: operatorul va face dovada prin documente justificative (facturi, acte de proprietate, alt tip de contracte etc.) ca dispune si poate aloca: pentru componenta de executie: 2 buldoexcavatoare; 1 incarcator frontal; 1 vibrocompactor; 1 grup sudura; 2 automacarale; 1 motopompa; 3 autobasculante; laborator de incercari pentru constructii (beton) instalatii sanitare, termice, electrice, ventilatii; 1 schela de exterior de minim 200 mp, 1 masina de finisat pardoseli.pentru componenta de proiectare: 2 calculatoare; 1 imprimanta; 1 plotter.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S13-016387 din 20.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2010 10:00
Locul: sediul dsp hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, persoanele imputernicite ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
executia lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri se va efectua in functie si sub rezerva alocarii/disponibilizarii/accesarii efective a sumelor necesare (in completarea celor asigurate ca deschidere de finantare) in baza ordinului de incepere/suspendare a lucrarilor emis de beneficiar potrivit surselor mai sus identificate, acest aspect fiind adus la cunostinta ofertantilor si neputand fi imputat ulterior autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
tribunalul hunedoara
Adresa postala: str. 1 decembrie, nr. 25, Localitatea: deva, Cod postal: 330005, Romania, Tel. 0254211574, Fax: 0254216333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartiment achizitii publice
Adresa postala: str. 22 decembrie, nr. 58, Localitatea: deva, Cod postal: 330190, Romania, Tel. 0254211848, Fax: 0254231758
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2010 13:15