Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare proiect tehnic si executie lucrari de reparatii capitale complex medical, spalatorie, morga si capela Sanatoriul TBC Geoagiu


Anunt de participare numarul 80793/24.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sanatoriul de Pneumoftiziologie Geoagiu
Adresa postala: str.Sanatoriului, nr.8, Geoagiu, jud.Hunedoara, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 335404, Romania, Punct(e) de contact: HORIA CONSTANTIN, Tel.0254248884, Email: [email protected], Fax: 0254248968, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare proiect tehnic si executie lucrari de reparatii capitale complex medical, spalatorie, morga si capela Sanatoriul TBC Geoagiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: complexul medical Sanatoriul TBC Geoagiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic si executie lucrari de reparatii capitale complex medical, spalatorie, morga si capela Sanatoriul TBC Geoagiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 achizitionare de lucrari ce fac obiectul procedurii
Valoarea estimata fara TVA: 13, 946, 219.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-278924.39 lei; Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bug Sanatoriului de Pneumoftiziologie Geoagiu prin desch de fin (4500000 lei) si sume alocate de Min. Sanatatii prin Directia de Sanatate Publica a Judetului Hunedoara pe baza de buget multianual
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa inf genorig;decl priv eligorig;decl priv neincad in sit prev la art 181 din OUG 34/2006orig; certif ANAF si locale-orig sau copie leg;Note: Of dep de op ec care fig cu dat neach catre bug de stat sau bug loc, vor fi descalif/respinse;Of care cont certif cu termen de valab exp la data desch of, vor fi descalif/respinse;certif ORC emis cu max 30 de zile inainte de data desch oforig;
Nota: Pers fiz/jur str trebuie sa dep doc care dov o forma de inreg/atest ori apart dpdv prof, in copie leg si trad leg in lb rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi cont pe anii 2006, 2007, 2008 vizate/inreg de org compcopie;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta min: val min imp a cifrei medii de af pe ult 2 ani este de 15.500.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista princ lucrari exec in ult 5 aniorig;
decl priv pers teh de specorig; RTE si RTC vizate la zi in copie;decl priv utilaje, inst, echip tehnorig;decl priv respec cond de munca si prot munciiorig;decl priv subcontractarea-orig.cert ISO 9001, 14001 si OHSAS 18001 sau echivalent-copie;Nota: Nu vor fi acceptate doc care atesta ca op ec este in curs de obt a certif sol, in ac sit op fiind descalif;Pers fiz/jur str trebuie sa dep doc solic sau doc in echiv elib in tara de orig, in copie leg si trad leg in lb rom sau o decl pe propr rasp prin care sa just neprez unui anumit doc
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
exp sim 3 contracte fin sau in curs de exec cu o val min cumulata de 12.000.000 lei fara TVA, insotite de rec din partea benef-copie, semnate pe fiecare pag pentru conform cu originalul;exp sim in ceea ce priv comp de proiect, 1 contract fin cu o val min de 250.000 lei, fara TVA, insotit de rec din partea benef copie semnate pe fiecare pag pentru conform cu originalul;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2009 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti ai ofertantilor si consultanti ai autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr. 35, Localitatea: Deva, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0254/211574, Fax: 0254/216333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data la care contestatorul ia cunostinta de actul autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sanatoriul de Pneumoftiziologie Geoagiu
Adresa postala: str. Sanatoriului, nr. 8, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 300223, Romania, Tel.0254/248968, Email: [email protected], Fax: 0254/248968
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2009 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer