Licitatie Publica - Elaborare Proiect Tehnic si executie lucrari pentru obiectivul: "Infiintare retea publica de apa potabila, infiintare retea de apa uzata in satele Poienile Oancei si Veja, Com Stanita, Jud., Neamt"
Anunt de participare numarul 96453/23.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA STANITA (PRIMARIA STANITA)
Adresa postala: Com Stanita, Localitatea: Stanita, Cod postal: 617425, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Todireanu, Tel.0233767501, Email: [email protected], Fax: 0233767502, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare Proiect Tehnic si executie lucrari pentru obiectivul: "Infiintare retea publica de apa potabila, infiintare retea de apa uzata in satele Poienile Oancei si Veja, Com Stanita, Jud., Neamt"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Stanita, Judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie, precum si executia lucrarilor conform indicatoilor de monitorizare din cererea de finantare a M322, respectiv 6.182 km de conducta alimentare cu apa, 6.638 km de conducta de canalizare si 5.5 km de drum comunal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Elaboare proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autoizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: "Infiintare retea publica de apa potabila, infiintare retea publica de apa uzata in satele Poienile Oancei si Veja, Com Stanita, Jud Neamt"Lot 2: Elaboare proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autoizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: "Imbunatatirea retelei de drumuri comunale in Com Stanita, Jud. Neamt"
Valoarea estimata fara TVA: 8, 635, 679RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.04.2010 pana la 02.03.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1 = 50.000 lei, Lot 2 = 40.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program FEADR, Masura 322, co fonduri comunitare in bz ctr finantare nr.C322040812900038/02.07.2009 , plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia fara a fi obligati sa isi legalizeze forma de asociere decat dupa ce oferta este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul consolidat de stat, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Copie dupa certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale Formular 6;b) Profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiv - Formular 6c) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de: 17.200.000 LEI. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 6, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)d) Formular de identificare financiara- Formularul 7(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularur 7)e) Bilantul contabil aferent exercitiului financiar pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008), vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Observatii: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente, ofertantul trebuie sa faca dovada ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare in valoare de minim 2.400.000 lei pentru finantarea inceperii lucrarilor prezentei proceduri, Pentru calificare, ofertantul va depune documente bancare doveditoare in original sau copii legalizate, dupa cum urmeaza: a). Scrisoare de confort in valoare de minim 2.400.000 pentru finantarea inceperii lucrarilor prezentei proceduri.sau b). Linie de credit de minim 2.400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot 1 a)Exp similara-proiectare: Cel putin 1 ctr in copie din per 2007 2009, avand ca obiect servicii de proiectare, cu o val de minim 65.000 lei fara TVA/proiect.b)Exp similara-executie: Executarea in ultimii 5 ani a cel putin 1 ctr de lucrari executate de o amploare si complexitate similara, avand ca obiect lucrari de executie, din care minim un ctr cu o val totala de: minim 2.500.000 LEI fara TVA).Lot 2 a)Exp similara: Cel putin 1 ctr in copie din per 2007 2009, avand ca obiect servicii de proiectare, cu o val de minim 45.000 lei fara TVA/proiect.b)Exp similara: Cel putin 1ctr de lucrari executate de o amploare si complexitate similara, avand ca obiect lucrari de executie, din care minim un ctr cu o val totala de: minim 2.500.000 LEI fara TVA).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot1 : Ofertantul va demonstra accesul la minim 5 specialisti.Specialistii vor fi de profesie constructii si instalatii si/sau hidrotehnisti.Lot2: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 3 specialisti. Specialistii vor fi de profesie CFDP.( cai ferate, drumuri si poduri)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata real PT
24%
Descriere: Durata real PT, DE, CS, Doc avize, acord si autoriz
3.
Durata executie lucrari
25%
Descriere: durata de executie lucrari cf FDA si CS
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2010 12:00
Locul: BRM Terminal Piatra Neamt, B-ul Decebal nr. 35, bl I4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti coptati, reprezentanti imputerniciti, observator UCVAP si observator CRPDRP I Iasi
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR, Masura322 Renovarea , dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Neamt Sectia Contegios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr.16, Localitatea: PIATRA NEAMT, Cod postal: 610005, Romania, Tel.0233/212294, Email: [email protected], Fax: 0233/235655
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA STANITA, judetul NEAMT
Adresa postala: COMUNA STANITA, judetul NEAMT , ,Localitatea: STANITA, Cod postal: 617425, Romania, Tel.0233/767501, Email: [email protected], Fax: 0233767502
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2010 12:24