Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare Proiect Tehnic+Proiect autorizare lucrari constructii, Asistenta tehnica, Detalii de executie pt Construirea, extinderea, consolidarea si modernizarea cladirilor Campusului pentru invatamantul profesional-tehnic la Gr. sc. Vintila Bratianu, prin


Anunt de participare numarul 91905/08.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGOMIRESTI VALE (Consiliul local al comunei Dragomiresti Vale)
Adresa postala: str. Micsunelelor, nr. 87, Localitatea: Dragomiresti-Vale, Cod postal: 077095, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Socol, Tel.0214367165, In atentia: Badulescu Emilia, Email: [email protected], Fax: 0214367165
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare Proiect Tehnic+Proiect autorizare lucrari constructii, Asistenta tehnica, Detalii de executie pt Construirea, extinderea, consolidarea si modernizarea cladirilor Campusului pentru invatamantul profesional-tehnic la Gr. sc. Vintila Bratianu, prin accesare fonduri POR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: COMUNA DRAGOMIRESTI VALE, JUDETUL ILFOV
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare Proeict Tehnic+Proiect autorizare lucrari constructii, Asistenta tehnica, Detalii de executie pt Construirea, extinderea, consolidarea si modernizarea cladirilor Campusului pentru invatamantul profesional-tehnic la Gr. sc. Vintila Bratianu, prin accesare fonduri POR Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea i echiparea infrastructurii educaionale preuniversitare, universitare i a infrastructurii pentru formare profesionala continua
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 863, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 16000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILEBUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului
valabil la data deschiderii ofertelor si trebuie sa fie prezentat in original, sau copie legalizata
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competentein original, in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor
Pentru persoanele juridice straineformulare tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor in original;Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Toate documentele care vor fi prezentate de persoane fizice/ juridice straine vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana .
In caz de neprezentare, autoritatea contractanta a hotarat ca nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acesteia avand ca efect descalificarea ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatiaeconomico-financiaraInformatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri a ofertantului din activitatea de proiectare trebuie sa fie de cel putin 400.000 Euro pe ultimii trei ani financiari incheiati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare, 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente, copie conforma cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNRIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste formulare si va trebui sa indeplineasca individual cerintele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, conditia trebuie indeplinita prin cumularea valorilor de la toti asociatii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani experienta similara,
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Ofertantul a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cel putin 6 proiecte tehnice pentru construire, sau reabilitare/modernizare/consolidare institutii publice cu valoare insumata de minim 550.000 EURO.
cel putin 3 proiecte de construire, sau reabilitare / modernizare/ consolidare institutii de invatamant, din care cel putin 1 contract sa fie de minim echivalentul in lei a 200.000 Euro fara TVA
cel putin 3 proiecte de construire, sau reabilitare / modernizare/ consolidare in sectorul public, din care cel putin 1 contract de minim echivalentul in lei a 200.000 Euro fara TVA.Ofertantii sa faca dovada ca au elaborat Proiectul Tehnic si detalii de executie pentru minim 3 proiecte cu finantare nerambursabila care sa contina elemente similareSe va face dovada sursei de finantare a proiectelor
realizate de Managerul de proiect nominalizat
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune deISO 9001;ISO 14001;ISO 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul dispune de minim 12 experti cheie angajati.CV pt fiecare expert cheie.un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate in caietul de sarciniExperti: Arhitect sef proiect, drept semnatura, inregistr. OAR min 20 ani exper.particip la min 10 poriecte (min 2 doemniu educatie) exper de conducere in proeictare complexa min 2 proeicteArhitect inregi OAR, min 10 ani exper, particip la min 10 poriecte (min 2 doemniu educatie) exper de conducere in proeictare complexa min 2 proeicteIng. de structura coordonatorIng. de structura min 15 ani exp., particip la min 10 proiecte (3 din domeniu educatie)Ing. instalatii sef proiect specialitatemin 15 ani exp., particip la min 20 proiecte (3 din domeniu educatie)Ing. instalatii sanitaremin 10 ani exper.particip. la min 10 lucrari (3 din domeniu educatie)Ing. instalatii termice si ventilatii, min 10 ani exper.particip. la min 10 lucrari (3 din domeniu educatie)Ing.instalatii electrice, 10 ani exper., particip. la min 10 lucrari (3 din domeniu educatie)Economist devize, min 10 exper. in estimare costuri, 10 lucr. dinc are 3 in domeniu educatieauditor energetic, exper. inc onstructii min. 3 ani, realizare min. 10 lucr. audit similaranalist financiar, experienta min 2 ani si min 5 proiect.finant. neramburs.manager proiect-min 10 proiecte cu finant.neramburs.; experienta min 2ani in proiec.finant. nerambin cazul in care capacitatea echipei de experti-cheie propusi, reflectata in CV nu respecta cerintele minime mentionate in fisa de date a achizitiei, intreaga oferta va fi eliminata din competitie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2010 14:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din com. Dragomiresti Vale, str. Micsunelelor, nr. 87, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate/imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa 3.4. Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea i echiparea infrastructurii educaionale preuniversitare, universitare i a infrastructurii pentru formare profesionala continua
VI.3) Alte informatii
din motive tehnice nu putem posta documentaia de atribuire electronic. aceasta poate fi irdicata in urma unei solicitari in acest sens de la sediul autoritatii contractante
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.319.51.80; 021. 319.51.81, Email: [email protected], Fax: 021.319.16.49, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Primariei Dragomiresti Vale
Adresa postala: str. Micsunelelor, nr. 87, judetul Ilfov, Localitatea: Dragomiresti Vale, Cod postal: 077094, Romania, Tel.0214367165, Fax: 0214367165
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2009 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer