Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare PT, DE, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul: PROIECT INTEGRAT MASURA 322 Canalizare menajera, Alimentare cu apa, Moderniza


Anunt de participare numarul 107509/07.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNABETHAUSEN (PRIMARIA BETHAUSEN
Adresa postala:  Bethausen, nr.66, Localitatea:  Bethausen, Cod postal:  307050, Romania, Punct(e) de contact:  OLARIU CLAUDIU AURELIAN, Tel. 0256333502, Email:  [email protected], Fax:  0256333319, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare PT, DE, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul: PROIECT INTEGRAT MASURA 322 Canalizare menajera, Alimentare cu apa, Modernizare DC 127, Renovare camin cultural , Asistenta dupa programul de scoala, tip after school, comuna Bethausen, judetulTimis.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Str. Principala, nr. 66, Comuna Bethausen, judetul Timis, cod postal 307050
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea-prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul:
PROIECT INTEGRAT Canalizare menajera alocalitatilor: Cladova, Bethausen si Leucusesti; Alimentare cu apa a localitatilor Cladova, Bethausen si Leucusesti; Modernizare dc 127 Cliciova ? Nevrincea; Renovare camin cultural localitatea Leucusesti, comuna Bethausen, in scopul conservarii specificului local si al mostenirii culturale; Proiecte de investitii in infrastructura sociala - asistenta dupa programul de scoala, tip after school, localitatea Leucusesti, comuna Bethausen, judetulTimis.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Canalizare menajera alocalitatilor: Cladova, Bethausen si Leucusesti;2. Alimentare cu apa a localitatilor Cladova, Bethausen si Leucusesti;3. Modernizare dc 127 Cliciova ? Nevrincea;4. Renovare camin cultural localitatea Leucusesti, comuna Bethausen, in scopul conservarii specificului local si al mostenirii culturale;5. Proiecte de investitii in infrastructura sociala - asistenta dupa programul de scoala, tip after school, localitatea Leucusesti, comuna Bethausen, judetulTimis.
Valoarea estimata fara TVA: 287, 458RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 5.700 leigarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, masura 322 si contract Contract de finantare: C 322010953700048 din data 10. 06. 2010 incheiat de comuna BETHAUSEN cu APDRP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantului
Modalitati de participare la licitatie
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34din2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil 30 zile de la data emiterii, in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor.
Certificat de inregistrare fiscala emis de Registrul Comertului in copie legalizata.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
Societatea va trebui sa dovedeasca ca are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat domeniile de activitate supuse licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.
Sunt eliminati ofertantii care nu indeplinesc condiile mai sus mentionate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta fisa de informatii generale, respectiv bilantul contabil pe anii 2007, 2008, 2009, Bilantul contabil la data de 30.06.2010 in copie inregistrate la D.G.F.P., (copie semnata si stampilata "conform cu originalul");Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 280.000 lei;
Profitul net pe fiecare an 2007, 2008, 2009si la data de 30.06.2010 conform bilant contabil trebuie sa fie pozitiv
Ofertantul va prezenta certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, care sa ateste ca ofertantul nu are obligatii de plata la bugetul de stat, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare;Ofertantul va prezenta certificat de atestare fiscala emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei;Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte cele sus mentionate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prestarea si finalizarea, (receptie la terminarea serviciilor)in ultimii 3 ani, a cel putin:
-1 contract proiectare alimentare cu apa care a avut ca obiect executarea unor servicii similare - (alimentare cu apa - PT, DE). Valoarea serviciilor prezentate ca experienta similara trebuie, cumulat, sa aiba o valoare de 78.000 lei fara TVA-1 contract proiectare canalizare menajera, care a avut ca obiect executarea unor servicii similare - (canalizare menajera- PT, DE). Valoarea serviciilor prezentate ca experienta similara trebuie, cumulat, sa aiba o valoare de 100.000 fara TVA- 1 contract proiectare drumuri, care a avut ca obiect executarea unor servicii similare - (PT, DE). Valoarea serviciilor prezentate ca experienta similara trebuie, cumulat, sa aiba o valoare de 80.000 lei fara TVA-1 contract proiectare constructii civile (proiecte de investitii in infrastructura sociala after school), care a avut ca obiect executarea unor servicii similare - (PT, DE). Valoarea serviciilor prezentate ca experienta similara trebuie, cumulat, sa aiba o valoare de 8.000 lei fara TVA-1 contract proiectare constructii civile (camin cultural), care a avut ca obiect executarea unor servicii similare - (PT, DE). Valoarea serviciilor prezentate ca experienta similara trebuie, cumulat, sa aiba o valoare de 10.000 lei fara TVAExperienta similara solicitata ca cerinta minima va fi indeplinita de ofertant, respectiv de unul dintre asociati in cazul unei asocieri.
Experienta similara trebuie sa acopere codurile CPV .Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta in copie semnata si stampilata conform cu originalul: Proiectare:
- formular experienta similara- contractul de prestari servicii;
- proces verbal de predare documentatie;
- recomandare din partea beneficiarului Recomandarea din partea beneficiaruluitrebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;valoarea contractului finalizat, in lei fara TVA.daca pe parcursul prestarii serviciului au fost inregistrate neconformitati tehnice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 11:00
Locul: Str. Principala, nr. 66, Comuna Bethausen, judetul Timis, cod postal 307050
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori APDRP si UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, masura 322 - Contract de finantare: C 322010953700048 din data 10.06.2010 incheiat de comuna BETHAUSEN cu APDRP
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Vizita in teren va avea loc in data de 10.09.2010, ora 10 am la sediul - Str. Principala, nr. 66, Comuna Bethausen, judetul Timis, cod postal 307050
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos. Nr. 6 sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Fax:  40 (0) 213 10 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA , SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Str. Tepes Voda. Nr. 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256 498.054, Fax:  0256 498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Bethausen
Adresa postala:  Str. Principala, nr. 66, Localitatea:  Bethausen, Cod postal:  307050, Romania, Tel. 0256333502, Email:  [email protected], Fax:  0256333319
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 23:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer