Licitatie Publica - Elaborare PT+ PAC + DDE pentru obiectivul de investitii Realizare pasaj denivelat subteran pe sub intersectia strazii Aries cu str. A. I. Cuza si respectiv cu str. Imparatul Traian in vederea preluarii traficului auto pe Bd. Carol I str. Aries
Anunt de participare numarul 85399/28.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, In atentia: Sabina Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251/411561, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare PT+ PAC + DDE pentru obiectivul de investitii Realizare pasaj denivelat subteran pe sub intersectia strazii Aries cu str. A. I. Cuza si respectiv cu str. Imparatul Traian in vederea preluarii traficului auto pe Bd. Carol I str. Aries
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare PT+ Documentatie tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire + Detalii de Executie pentru obiectivul de investitii Realizare pasaj denivelat subteran pe sub intersectia strazii Aries cu str. A. I. Cuza si respectiv cu str. Imparatul Traian in vederea preluarii traficului auto pe Bd. Carol I str. Aries
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare PT+ Documentatie tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire + Detalii de Executie pentru obiectivul de investitii Realizare pasaj denivelat subteran pe sub intersectia strazii Aries cu str. A. I. Cuza si respectiv cu str. Imparatul Traian in vederea preluarii traficului auto pe Bd. Carol I str. Aries
Valoarea estimata fara TVA: 1, 213, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 12000 leiGarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Consiliului Local al Municipiului Craiova.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea: completare Formular nr. 12A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: completare Formular nr. 12B;
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componenete ale bugetului general consolidat si bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare Formular nr. 12C;
- Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI), in copie legalizata (pentru persoane juridice/fizice romane);
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor (pentru persoane juridice/fizice romane), din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, si insotite de traduceri autorizate in limba romana (pentru persoane juridice/fizice straine), in original sau copie legalizata;
- pentru persoane juridice straine: completare declaratie nr. 1
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil cu viza Administratiei Finantelor Publice sau echivalent.
2.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (respectiv 2006, 2007, 2008), completare Formular nr. 2 .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 2.400.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 569.286, 97 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, se va completa Formularul nr. 12E. Lista va trebui sa contina cel putin 3 contracte de prestari servicii similare incheiate si finalizate;
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, se va prezenta formularul nr. 12H;
- Experienta similara se va completa Formular nr. 21;
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular nr. 12I).Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere.Deasemenea ofertantul are obligatia de a prezenta Organigrama (Formular nr. B6) si Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, personal de toate specialitatile tehnice ce au o legatura cu proiectul (Formular nr. B7).Obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus personal din urmatoarele specialitati: arhitect cu drept de semnatura, inginer constructii proiectant structuri de rezistenta pentru constructii, inginer proiectant retele si instalatii (apa - canal, electrice, gaze, telefonie), inginer drumuri si poduri.Deasemenea, se va prezenta obligatoriu lista verificatorilor deproiect atestati pe specialitati.
- Informatiiprivind masurile de protectia a mediului ofertantul trebuie sa prezinte:
- documente care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante.
- declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului;
- Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale. Ofertantul va prezenta, o declaratia prin care el va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
- Informatii privind subcontractantii;
- Documente emise de organisme acreditate care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii;
- declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca este posesorul dreptului de proprietate intelectuala, sau acordul celui care detine dreptul de proprietate intelectuala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada incheierii si finalizarii in ultimii trei ani a unui contract de prestari servicii similare cu cele ofertate (Elaborare PT+DDE+PAC pentru realizare pasaj subteran), cu o valoare egala sau mai mare decat 360.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 85.393, 05 Euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
28
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S124-180615 din 02.07.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2009 11:00
Locul: Primaria municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr. 7, Sala Nicolae Romanescu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertanti in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Realizare pasaj denivelat subteran pe sub intersectia strazii Aries cu str. A. I. Cuza si respectiv cu str. Imparatul Traian in vederea preluarii traficului auto pe Bd. Carol I str. Ariesface parte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbana care urmeaza sa fie finantat in cadrul Programului Operational Regional, axa prioritara 1 domeniul de interventie nr. 1
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata electronic la prezentul anunt de participare. Strategia de dezvoltare locala este disponibila pe pagina de internet www.primariacraiova.ro. Planul urbanistic general al Municipiului Craiova este disponibil pe pagina de internet www.primariacraiova.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/416235, Fax: 0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2009 11:49