Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare PT+DDE+CS si executie lucrare pod peste raul MURES DJ 709E, km 3 + 160, PECICA ? SANPETRUL GERMAN


Anunt de participare numarul 112540/04.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare PT+DDE+CS si executie lucrare pod peste raul MURES DJ 709E, km 3 + 160, PECICA ? SANPETRUL GERMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul Arad DJ 709E
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare PT+DDE+CS si executie lucrare pod peste raul MURES DJ 709E, km 3 + 160, PECICA ? SANPETRUL GERMAN, conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop elaborarea PT+DDE+CS si executia lucrarii pod peste raul MURES DJ 709E, km 3 + 160, PECICA ? SANPETRUL GERMAN, conform prezentei documentatii de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 29, 618, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 400.000 lei, Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, imprumut intern
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere-subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.1 din , Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr. 1.1 , Fisa ?Informatii generale? formular nr. 2;Declaratia privind eligibilitatea - Formularul nr. 3, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 4, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, insotite de confirmarea inregistrarii la institutiile abilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, insotite de confirmarea inregistrarii la institutiile abilitate; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate sa fie de minim: 55.000.000 lei; Dovada sustinerii financiare din partea unei banci pentru suma minima de 2.900.000 lei; Scrisoare de bonitate emisa cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de o unitate bancara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta/completa lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de activitate - Formular nr. 7; Se va prezenta/completa lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de activitate - Formular nr. 8; pentru fiecare contract similar prezentat ca si contract similar se va completa formularul nr.5 - Experienta similara; copii contracte similare; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere? Formular nr. 10; Declaratie privind personalul responsabil ce va fi angajat in contract- Formular nr. 11; Se va prezenta o Declaratie privind obligatiile contractuale in cursFormular nr.9; Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a muncii Formular nr.15; Certificatului de implementare a sistemului de management al mediului potrivit standardului ISO 14001 sau echivalent- in termen de valabilitate; Certificatului de implementare privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale potrivit standardului ISO 18001sau echivalent prezentat in termen de valabilitate;Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora ? Formularul nr. 16, insotita de acordurile de subcontractare incheiate Formular nr. 16A; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializarea acestora ? Formular nr. 17A, insotita de un acordurile de asociere Formularul nr. 17; - Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent prezentat in termen de valabilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii sau in curs de derulare, in ultimii 3 ani de activitate (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare), a cel putin unui contractsimilar de aceeasi natura si complexitatepentru servicii de proiectare.b)Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii (receptionarii la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani de activitate (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare), a cel putin unui contract sau cel mult 3 contracte de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 25.000.000 lei fara TVA.Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele resursele umane considerate strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: -un responsabil tehnic cu executia (CFDP) care sa fie atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate (RTE);
-un responsabil CQ atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate;
-un responsabil cu protectia mediului;
-un responsabil cu sanatatea si securitatea muncii;
-un coordonator proiect CFDP cu experienta in domeniul constructiilor de poduri;
-un sef de punct de lucru CFDP cu experienta in domeniul executiei lucrarilor de constructii poduri;
-un responsabil cu siguranta circulatiei si managementul traficului;
- proiectant cu minim 3 ani vechime in proiectare lucrari de drumuri / poduri;
- sef proiect cu minim 5 ani vechime in proiectare lucrari de drumuri/ poduri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
76
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S118-178359 din 19.06.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.04.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.01.2011 09:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, reprezentantii ofertantilor, reprezentanti UCVAP dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: 22 luni, dupa cum urmeaza: -3 luni pentru intocmire PT, CS cu DDE pe parcursul contractului;
- 19 luni pentru executia lucrarii incepand cu emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala:  B-dul Gen.Vasile Milea, nr.2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257228908, Email:  [email protected], Fax:  0257251700, Adresa internet (URL):  www.trbunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Serviciul Contencios Juridic Administrativ
Adresa postala:  str.Corneliu Coposu, nr.22, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2010 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer