Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare PT+PAC+CS+DE pentru obiectivul de investitii "Centrul multifunctional Craiova - Pavilion Central"


Anunt de participare numarul 73572/17.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliu Local al Municipiului Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, Email: [email protected], Fax: 0251/415907, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare PT+PAC+CS+DE pentru obiectivul de investitii "Centrul multifunctional Craiova - Pavilion Central"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare PT+PAC+CS+DE pentru obiectivul de investitii "Centrul multifunctional Craiova - Pavilion Central"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare PT+PAC+CS+DE obiectivul de investitii "Centrul multifunctional Craiova - Pavilion Central".
Valoarea estimata fara TVA: 1, 128, 090RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: 11.200 leiGarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile si cofinantare de la Bugetul Local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea: completare Formular nr. 12A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: completare Formular nr. 12B;
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componenete ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare Formular nr. 12C;
- Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI), in copie legalizata (pentru persoane juridice/fizice romane);
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor (pentru persoane juridice/fizice romane), din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitieipublice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrareaafacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legalepentru declararea sa in una din aceste situatii.
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original si insotite de traduceri autorizate in limba romana (pentru persoane juridice/fizice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil cu viza Administratiei Finantelor Publice sau echivalent;
- Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani: completare Formular nr. 2;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei medii de afaceri anuale pe ultimii 3 ani :3.384.000 lei, resp. 790.469, 51 Euro (1 Euro = 4, 2810 lei la data de 24.02.2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(Formular nr. 12E), care va contine cel putin 3 contracte de servicii prestate in cadrul unor proiecte finantate din fonduri nerambursabile;
- experienta similara (Formular nr. 3);
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular nr. 12I), insotita de CV-urile personalului de conducere si a celui responsabil pentru indeplinirea contractului, declaratii de disponibilitate, acte calificari in copie legalizata, diplome studii de profil, in copie legalizata;
- lista verificatorilor de proiect atestati pe specialitati.
- informatii privind subcontractantii (Formular nr. 12G);
- documente emise de organisme acreditate care atesta certificarea sistemului propriu de calitate al ofertantului.
- Declaratie pe propria raspundere a proiectantului privind respectarea dreptului de proprietate intelectuala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima impusa pentru experienta similara: dovada incheierii si finalizarii in ultimii 3 ani a unui contract de servicii similare cu cele ofertate si prestate in cadrul unui proiect cu finantare din fonduri nerambursabile, cu o valoare egala sau mai mare decat 338.400 lei, resp. 79.046, 95 Euro (1 Euro = 4, 2810 lei la data de 24.02.2009).;Nivelul minim al personalului responsabil pentru indeplinirea contractului: 3 arhitecti cu drept de semnatura, un inginer proiectant in rezistenta constructii si un inginer proiectant instalatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2009 11:00
Locul: Primaria municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr. 7, Sala Mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 4- Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local, Domeniul de interventie 4.1-Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regional si local.Proiect: "Centrul Multifunctional Craiova - Pavilion Central"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/416235, Fax: 0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2009 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer