Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - elaborare raport expertiza tehnica, documentatie de avizare lucrari de intervantii,PT+DDE si executare lucrari reabilitare drumuri


Anunt de participare (utilitati) numarul 60048/30.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.2041320, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
elaborare raport expertiza tehnica, documentatie de avizare lucrari de intervantii, PT+DDE si executare lucrari reabilitare drumuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: la sediul CN AIHCB SA, in incinta aeroportului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 6, 780, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1/an Durata primului contract subsecvent este pana la 31.12.2008. Durata urmatoarelor contracte subsecvente - 1 an. Ultimul contract subsecvent va fi incheiat de la 01.01.2012 pana la data de incetare a acordului cadru. In functie de nevoile autoritatii contractante, nr. acestor contracte subsecuente se poate majora.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare raport expertiza tehnica, documentatie de avizare lucrari de intervantii, PAC, proiect tehnic si detalii de executie, precum si executarea lucrarilor de reabilitare drumuri interne din mixturi asfaltice si din beton
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231900-6 - Servicii de expertiza (Rev.1)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
45233251-3-Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de expertiza tehnica, elaborare documentatie de avizare lucrari de intervantii (studiu de fezabilitate), servicii de proiectare, precum si executie lucrari de reparare si reinoire a imbracamintii rutiere
Valoarea estimata fara TVA: 6, 780, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare = 67.800 RON prin scrisoare de garantie bancara; garantia de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA, constituita prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat atestare fiscala emis de AFP si certificate privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei, conform documentatiei de atribuire;declaratie privind eligibilitatea, conform Formularului H1. Pt. persoane juridice straine-documente similare celor inscrise la paragraful H.1.3 din documentatia de atribuire si documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica conform paragrafului H.2.2 din documentatia de atribuire (certificate de inmatriculare si certificat constatator emis de ORC). Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului pt.elaborare SF, PT si executie lucrari in perimetrul aeroportuar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.H3 din fisa de date: - exparienta similara - 2 contracte in ultimii 5 ani avand ca obiect executie lucrari reparatii si reabilitare drumuri, din care un contract sa aiba o val. de min.5.400.000 lei, repectiv 1.500.000 euro; -resurse tehnice (in proprietate, inchiriere, etc.)- 1 cilindru comp., 1 freza beton/asfalt, 1pickhamer, 1 repartizator asfalt, 1vibrator beton, 1 masina taiat rosturi, 1 pompa epuisment; - resurse umane - minim: 1 expert tehnic pt. cerintele A4 si B2, 1 inginer sau maistru constructor, 4 asfaltori, 4 betonisti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria CN AIHCB SA sau prin OP in contul RO 40BRDE445SV12412444450 al CN AIHCB SA deschis la BRD Agentia Henri Coanda
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2008 12:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA - Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine de la sediul CN AIHCB SA pe baza unei imputerniciri emisa de operatorii economici interesati si a dovezii platii. Program L-J intre orele 8:30-14:00 si V intre 8:30-12:00. In cazul in care plata se va face prin OP suma de 60 RON trebuie sa se regaseasca in contul CN AIHCB SA la data obtinerii documentatiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.16.49
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/204.14.08, Fax: 021/201.49.90
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2008 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer