Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul:"Reabilitare Campus Scolar - Scoala de Arte si Meserii, Grup Scolar Industrial Constantin Brancusi, Comuna Pestisani, Judetul Gorj


Anunt de participare numarul 31128/05.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PESTISANI (PRIMARIA PESTISANI)
Adresa postala: PESTISANI, Localitatea: Pestisani, Cod postal: 217335, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE NICOLCIOIU, Tel.0253277151, Email: [email protected], Fax: 0253277100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul: "Reabilitare Campus Scolar - Scoala de Arte si Meserii, Grup Scolar Industrial Constantin Brancusi, Comuna Pestisani, Judetul Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Actualul amplasament al Grupului Scolar Industrial Constantin Brancusi, Comuna Pestisani, Judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de proiectare si executie lucrari conform proiectului tehnic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
74840000-9-Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 12, 504, 299RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare este de 120000 lei; cuantumul garantiei de buna executie este 5 % din valoarea contravaloarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
transfer de la bugetul M.E.C.T catre bugetul local al Comunei Pestisani
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertantul poate depune oferta individual sau in asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul asocierii documentele solicitate la acest capitol vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.
1. declaratie privind eligibilitatea; 2. declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; 3.certificat constatator emis de O.R.C.; 4. copii legalizate dupa certificatul de inregistrare emis de O.R.C., autorizatia de functionare si actul constitutiv; 5. documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. bilant contabil la 31.12.2006; 2. lichiditatea generala (active circulante/ datorii curente X 100)mai mare sau egal cu 100%; 3. solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv X 100)mai mare sau egal cu 30%; 4. fisa de informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani- cerinta minima cifra medie pe ultimii 3 ani sa fie de 3 ori valoarea maxima supusa licitatiei(in cazul asocierilor aceste cerinte pot fi indeplinite prin cumul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista cu principalele activitati realizate in ultimii 5 ani; 2. experienta similara - a) pentru proiectare: dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani cel putin o lucrare similara cu obiectivele supuse achizitiei; plafonul valoric: prin cumul a cel mult 3 lucrari trebuie sa fie cel putin egal cu 300.000 lei fara TVA;
- b) pentru executie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani cel putin o lucrare similara cu obiectivele supuse achizitiei. Plafonul valoric aferent lucrarilor similare, prin cumulul a cel mult 3 lucrari , trebuie sa fie cel putin egal cu 10.000.000 lei fara TVA.
3. prezentare declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice
4. declaratie privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani privind personalul angajat, cadrele de conducere si personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
oferta tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 12:00
Locul: sediul Primariei Pestisani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, imputerniciti ai operatorilor economici, observatori M.E.F.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Pestisani
Adresa postala: sat Pestisani, Comuna Pestisani, Judetul Gorj, Localitatea: Pestisani, Cod postal: 217335, Romania, Tel.0253277100, Fax: 0253277100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2007 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer