Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare S.F. + Documentatie avize + PT+CS+DDE+PAC pentru proiectul "Amenajare si revitalizare Centrul Istoric din municipiul Craiova aria pilot


Anunt de participare numarul 80878/25.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, Email: [email protected], Fax: 0251/411561, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare S.F. + Documentatie avize + PT+CS+DDE+PAC pentru proiectul "Amenajare si revitalizare Centrul Istoric din municipiul Craiova aria pilot
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare S.F. + Documentatie avize + PT+CS+DDE+PAC pentru proiectul "Amenajare si revitalizare Centrul Istoric din municipiul Craiova aria pilot
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare S.F. + Documentatie avize + PT+CS+DDE+PAC pentru proiectul "Amenajare si revitalizare Centrul Istoric din municipiul Craiova aria pilot.
Contractul se va incheia pentru faza: SF + documentatie avize iar pentru proiect act aditional.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 743, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: 9.000lei Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Municipiului Craiova.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea: completare Formular nr. 12A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: completare Formular nr. 12B;
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componenete ale bugetului general consolidat si bugetul local;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare Formular nr. 12C;
- Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI), in copie legalizata (pentru persoane juridice/fizice romane);
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor (pentru persoane juridice/fizice romane), din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, si insotite de traduceri autorizate in limba romana (pentru persoane juridice/fizice straine), in original sau copie legalizata;
- pentru persoane juridice straine: completare declaratie nr. 1
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil cu viza Administratiei Finantelor Publice sau echivalent;
- Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani: completare Formular nr. 2;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei medii de afaceri anuale pe ultimii 3 ani :1.750.000 lei, resp. 413.467, 21 Euro (1 Euro = 4, 2325 lei la data de 17.06.2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(Formular nr. 12E), care va contine cel putin 3 contracte de servicii;
- experienta similara (Formular nr. 3);
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular nr. 12I), insotita de CV-urile personalului de conducere si a celui responsabil pentru indeplinirea contractului, declaratii de disponibilitate, acte calificari, diplome studii de profil; Personalul responsabil pentru indeplinirea contractului trebuie sa includa: arhitecti cu drept de semnatura, ingineri proiectanti in rezistenta constructii, inginer proiectant retele edilitare, inginer drumuri, arhitecti peisagisti si artisti plastici. Seful de proiect responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii trebuie sa fie arhitect cu drept de semnatura, atestat de Ministerul Culturii si Cultelor iar in cazul persoanelor juridice straine trebuie sa fie arhitect cu drept de semnatura, atestat de un organism echivalent sau declaratie ca seful de proiect responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii numit va fi arhitect cu drept de semnatura din Romania, atestat de Ministerul Culturii si Cultelor.- lista verificatorilor de proiect atestati pe specialitati.- declaratie pe propria raspundere, pentru persoane juridice/fizice straine, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, vor desemna o persoana de contact care sa vorbeasca fluent limba romana.
- informatii privind subcontractantii (Formular nr. 12G);
- documente emise de organisme acreditate care atesta certificarea sistemului propriu de manajement al calitatii.- Declaratie pe propria raspundere a proiectantului privind respectarea dreptului de proprietate intelectuala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima impusa pentru experienta similara: dovada incheierii si finalizarii in ultimii 3 ani a unui contract de servicii similare cu cele ofertate, cu o valoare egala sau mai mare decat 500.000 lei, resp. 118.133, 49 Euro (1 Euro = 4, 2325 lei la data de 17.062.2009).;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj financiar
40%
Descriere:
2.
punctaj tehnic
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2009 11:00
Locul: Primaria municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr. 7, Sala Mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Pentru proiectul "Amenajare si revitalizare Centrul Istoric din municipiul Craiova aria pilot" se va solicita o finantare nerambursabila de la Uniunea Europeana in cadrul Programului Operational Regional, axa prioritara 1, domeniul de interventie 1.1> planuri integrate de dezvoltare urbana.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata electronic la prezentul anunt de participare.Strategia de dezvoltare locala este disponibila pe pagina de internet www.primariacraiova.ro.Planul urbanistic general al Municipiului Craiova este disponibil pe pagina de internet www.primariacraiova.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/416235, Fax: 0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2009 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer