Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare si implementare a unei analize de piata privind eficienta campaniilor de comunicare publica derulate de ANCPI


Anunt de participare numarul 79536/09.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213152520, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare si implementare a unei analize de piata privind eficienta campaniilor de comunicare publica derulate de ANCPI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Locul de prestare al serviciilor: - baza operationala va fi la sediul operatorului economic;
- sondajul se va realiza in 25 de locatii din tara.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare si implementare a unei analize de piata privind eficienta campaniilor de comunicare publica derulate de ANCPI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79310000-0 - Servicii de studii de piata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prin elaborarea si implementarea unei analize de piata privind eficienta campaniilor de comunicare publica derulate de autoritatea contractanta se urmareste sa se obtina o analiza a imaginii institutionale a ANCPI, in perioada 2005 2008, precum si modul in care este perceputa institutia atat din interior cat si din exterior. De asemenea, se urmareste analizarea eficientei si eficacitatii activitatilor de comunicare pentru a se crea bazele unei strategii de comunicare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 124, 370RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
203 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 20.000 leiGarantie de buna executie: 10%din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii. Plata prin op
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitatea
b. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG 34/2006
c. Certificate constatatoare privind
indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat
d. Declaratie privind protectia muncii
e.Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Informatii generaleb. Bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a.Cerinta minima: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), sa fie minim 700.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciib. Recomandari din partea altor beneficiaric. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
d. Informatii privind subcontractantiie. Informatii privind asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a.Cerinta minima: Operatorul economic trebuie sa fi incheiat si finalizat in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) cel putin doua contracte similare: 1. unul avand ca obiect analiza imaginiiinstitutionale in mass-media si2. unul avand ca obiect sondaj asupra imaginii institutionale.b.Cerinta minima: prezentarea a cate o recomandare / document constatator (original /copie legalizata, traducere legalizata in limba romana) din partea beneficiarului pentru doua contracte similare derulate in ultimii 3 ani, avand ca obiect: 1. analiza imaginii institutionale in mass-media si2. sondaj asupra imaginii institutionale;din care sa reiasa indeplinirea integrala si la timp a obiectului contractului si care se regaseste in situatia contractelor prezentata in Anexa la Formularul 7.c.Cerinta minima: Se vor prezenta CV-urile a 3 specialisti pentru realizarea proiectului, astfel: 1. Responsabil de proiect cu studii universitare sau post-universitare cu profil comunicare minim 5 ani experienta profesionala in domeniul analizelor de brand si imagine; minim 5 ani experienta profesionala in management de proiecte; minim 3 articole publicate cu tema analizelor de imagine; cel putin o lucrare pe tema analizelor de imagine.2. Specialist in sondaj de opinie studii universitare sau post-universitare cu profil marketing (marketing, cercetare de piata, relatii internationale) sau specializare marketing abilitati de comunicare in limba engleza (scris si vorbit), minim 5 ani experienta profesionala in domeniul realizarii analizelor de brand si imagine; minim 3 ani experienta profesionala in domeniul cercetarii organizationale; minim 2 articole publicate avand ca tematica sondajele de opinie;3. Specialist in analize media studii universitare sau post-universitare cu specializare baze de date specializare in dezvoltare baze de date cu interfete web; minim 2 ani experienta profesionala in domeniul realizarii / administrarii bazelor de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
termen maxim total de prestare
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
322027
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 11:00
Locul: sediul ANCPI, Splaiul Independentei, nr. 202 A, sectorul 6, Bucuresti, etaj 10, camera 27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
SE POT OBTINE DE LA SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE DIN CADRUL ANCPITEL/FAX.021-315.25.20
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, ,Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Contencios Administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213195176, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 202 A, sectorul 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.021/315.25.20, Email: [email protected], Fax: 021/315.25.20
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer