Licitatie Publica - Elaborare studii de fezabilitate, studii geotehnice, studii de impact asupra mediului, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor autorizatiilor, pentru obiectivele de investitii: ?Completarea instalatiei de preparare apa calda menajera cu panour
Anunt de participare numarul 112088/25.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel. 0251408200, int.361, 362, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare studii de fezabilitate, studii geotehnice, studii de impact asupra mediului, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor autorizatiilor, pentru obiectivele de investitii: ?Completarea instalatiei de preparare apa calda menajera cu panouri solare la Imobilul DGASPC Dolj din strada Aleea Toamnei, nr.14, mun. Craiova, judetul Dolj? si ?Completarea instalatiei de preparare apa calda menajera cu panouri solare la Imobilul DGASPC Doljdin strada Racoteanu, nr.192, oras Filiasi, jud.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Imobilul DGASPC Doljdin strada Aleea Toamnei, nr.14, mun. Craiova, judetul Dolj;
Imobilul DGASPC Doljdin strada Racoteanu, nr.192, oras Filiasi, jud. Dolj;
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare studii de fezabilitate, studii geotehnice, studii de impact asupra mediului, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor autorizatiilor, pentru obiectivele de investitii: ?Completarea instalatiei de preparare apa calda menajera cu panouri solare la Imobilul DGASPC Dolj din strada Aleea Toamnei, nr.14, mun. Craiova, judetul Dolj? si ?Completarea instalatiei de preparare apa calda menajera cu panouri solare la Imobilul DGASPC Doljdin strada Racoteanu, nr.192, oras Filiasi, jud. Dolj?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: elaborare studii de fezabilitate, studii geotehnice, studii de impact asupra mediului, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor autorizatiilor, pentru obiectivul de investitii ?Completarea instalatiei de preparare apa calda menajera cu panouri solare la Imobilul DGASPC Dolj din strada Aleea Toamnei, nr.14, mun. Craiova, judetul Dolj?
Lotul 2: elaborare studii de fezabilitate, studii geotehnice, studii de impact asupra mediului, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor autorizatiilor, pentru obiectivul de investitii ?Completarea instalatiei de preparare apa calda menajera cu panouri solare la Imobilul DGASPC Dolj din strada Racoteanu, nr.192, oras Filiasi, jud. Dolj?
Valoarea estimata fara TVA: 32, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: lot 1 - 300 lei;lot 2 - 300 leiGarantia de buna executie - 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decleratie de eligibilitate conform art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, cui Certificat ORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani 2007-2009, Bilant contabil la data de 31.12.2008, 31.12.2009 vizat de Directia Generala a Finantelor Publice
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari de serviciiin ultimii3 ani, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca este posesorul dreptului de proprietate intelectuala, sau acordul celui care detine dreptul de proprietate intelectuala.In cazul in care oferta este declarata castigatoare ofertantul se obliga sa cedeze exclusiv autoritatii contractante dreptul de autor, dreptul de reproducere si distribuire a copiilor in favoarea autoritatii contractante, fara a mai emite nici un fel de pretentii legate de acestea iso 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
executarea si finalizarea (proces-verbal de predare-primire a documentatiei)in ultimii 3 ani a cel putin: - un contract deservicii similare (studii de fezabilitate) in valoare de minim :16.000 lei fara TVApentru fiecare lot in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bdul Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel. 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR. Unirii, nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. 0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2010 10:44