Licitatie Publica - Elaborare Studiu de Fezabilitate aferent lucrarilor de implementare a cerintelor Schengen pentru controlul in punctele terestre de trecere a frontierei cu tarile NON-UE?, pentru 9 statii CF de frontiera de pe raza
Anunt de participare (utilitati) numarul 101776/11.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala - Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, In atentia: Daniela Manea, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Elaborare Studiu de Fezabilitate aferent lucrarilor de implementare a cerintelor Schengen pentru controlul in punctele terestre de trecere a frontierei cu tarile NON-UE?, pentru 9 statii CF de frontiera de pe raza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sucursalele Regionale CF Timisoara, Cluj, Iasi, Galati
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
studii de fezabilitate pentru elaborarea lucrarilor de implementare a cerintelor Schengen, specific fiecarui punct de trecere terestra a frontierei cu tarile NON UE, conform specificului fiecarui punct de trecere, conform caietelor de sarcini anexate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT NR Sucursala CF Statia CF
1 TimisoaraStamora Moravita
2 TimisoaraJimbolia
3 ClujValea Viseului
4 ClujCampulung La Tisa
5 ClujHalmeu
6 IasiVicsani
7 IasiFalciu
8 IasiUngheni
9 GalatiGalati Larga
Valoarea estimata fara TVA: 1, 912, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii participare: LOT 1/800 lei;Lot2/800 lei; Lot3/2200 lei;Lot 4/2500 lei;Lot 5-1300 lei;Lot 6/1700 lei;Lot 7/1700 lei;Lot 8/1700 lei;Lot 9/15000 lei. Garantie buna ex 7% din val fara TVA a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Declaratia privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului.4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial.
5.Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRE MEDII ANUALE DE AFACERI in valorile minime de 100.000 lei/lot.Candidatul va demonstra cifra medie de afaceri pentru anii 2007, 2008, 2009 de sustinere a serviciilor in valoareminima de 100.000 lei/lot. In cazul in care candidatul depune oferta pentru mai multe loturi, acesta va trebui sa indeplineasca o cifra medie de afaceri de cel putin valoarea insumata corespunzatornumarului de loturilor pentru care oferteaza.Pentru verificarea situatiei economice si financiare se solicita depunerea bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008, 2009 vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei serviciilor prestate in ultimii 3 ani, pentru cele mai importante servicii si care va contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii.2.Este necesara prezentarea Autorizatiei de furnizor feroviar eliberata de AFER, Agrementul Tehnic AFER.
3.Cerinta minima obligatorie referitoare la asigurarea calitatii prin Prezentarea certificatului de calitate SR EN ISO 9001:2001/2008, sau alte probe prin care sa confirme nivelul corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de prestare a serviciului
40%
Descriere: Minim 14 zile; maxim 3o zile
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2010 13:30
Locul: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Palat CFR camera 50, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Procedura de achizitie este accelerata, in conformitate cu art.113 din OUG 34/2006 modificata si completata.Sistemul SEAP nu permite bifarea de procedura de achizitie accelerata, pentru anunturi de participare la utilitati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei Nr.5 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. +40/021/3195180, Email: [email protected], Fax: +40/021/3195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCFCFR SA, Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40/0213151117, Fax: +40/0213151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2010 15:55