Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare Studiu de Fezabilitate D.A.N.U.B.E. - Dezvoltarea infrastructurii portuare TEN -T in Romania la standarde de calitate maxima in conditii economice optime


Anunt de participare (utilitati) numarul 57899/09.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIU
Adresa postala: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080013, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA DAESCU, Tel.0246213003, 0246211528, Email: [email protected], Fax: 0213110521, Adresa internet (URL): http: //www.apdf.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Elaborare Studiu de Fezabilitate D.A.N.U.B.E. - Dezvoltarea infrastructurii portuare TEN -T in Romania la standarde de calitate maxima in conditii economice optime
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Porturi apartinand retelei TEN-T: Moldova Veche, Drobeta Turnu Severin, Calafat, Giurgiu, Oltenita , Calarasi si Cernavoda
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru elaborare unui Studiu de fezabilitatepentru stabilirea unor solutii tehnico-economice viabile pentru reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii portuare din cele 7 porturi TEN-T vizate de proiect, respectiv Moldova Veche, Drobeta Turnu Severin, Calafat, Giurgiu, Oltenita, Calarasi siCernavoda.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare Studiu de Fezabilitate D.A.N.U.B.E. - Dezvoltarea infrastructurii portuare TEN -T in Romania la standarde de calitate maxima in conditii economice optime.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 178, 902RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
220 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 23.000 RONGarantie bancara de buna executie in suma de 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fondurile Uniunii Europene prin programul TEN T si cofinantare din alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea Formularul nr. 12A;
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 12C;
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Formularul nr. 12 B;
4. Se solicita prezentarea de formulare tip emise de organismele competente din care rezulta plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
5.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea bilantului contabil sau extrase de bilant pentru ultimulan financiar incheiat, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente
2. Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007).
Valoarea minima impusa pentru cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani este de 3.536.706 lei / 950.400 Euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista contractelor de servicii prestate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv (in original). Se va completa Formularul nr. 12 E.
2. Se solicita prezentarea cel putin a unui contract de servicii pentru realizareaunui studiu de fezabilitate finantat din fonduri ale Uniunii Europene in valoare de minim 350.000 lei / 94.056 euro, inclusiv documentul de avizare al studiului de fezabilitate in Consiliul Tehnico Economic al beneficiarului .
3.Se solicita prezentarea a doua recomandari din partea a doi beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2008 11:00
Locul: Sediul CN APDF SA Giurgiu, Municipiul Giurgiu, Soseaua PORTULUI nr.1 , Jud. Giurgiu, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite in scris de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect inclus in programul TEN- T aprobat de Comisia Europeana si finantat din fonduri ale Uniunii Europene conform deciziei 2007-RO-92301-S
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021 310.46.42, Adresa internet (URL): www anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Giurgiu
Adresa postala: Strada Portului, Nr. 13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080012, Romania, Tel.+40 246 21.27.25; +40 246 21.54.41, Email: [email protected], Fax: +40 246 21.33.07
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic
Adresa postala: Giurgiu, Soseaua Portului, Nr.1, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080013, Romania, Tel.+40 246 213003 ; +40 246 211528, Email: [email protected] ;[email protected], Fax: +40 21 3110521, Adresa internet (URL): www.apdf.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2008 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer