Licitatie Publica - Elaborare studiu de fezabilitate inv."Lucrari de aparare impotriva inundatiilor in bazinul hidrografic al vailor Tatlageacul Mic si Tatlageacul Mare", jud.Constanta
Anunt de participare numarul 107497/07.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Adresa postala: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Punct(e) de contact: MIRELLA OANCEA, Tel. 0241673036, Email: [email protected], Fax: 0241673025, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare studiu de fezabilitate inv."Lucrari de aparare impotriva inundatiilor in bazinul hidrografic al vailor Tatlageacul Mic si Tatlageacul Mare", jud.Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: bazinul hidrografic al vailor Tatlageacul Mic si Tatlageacul Mare, jud.Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTAREDOCUMENTATII TEHNICO-ECONOMICE (FAZAS.F.), ELABORAREA STUDIILOR NECESARE (TOPOGRAFICE, GEOTEHNICE, HIDROLOGICE, EXPERTIZA, ETC), INTOCMIREADOCUMENTATIILOR SI OBTINEREAAVIZELORSI ACORDURILORNECESARE OBTINERII AUTORIZATIEIDE CONSTRUIRE, REACTUALIZAREA DEVIZULUI GENERAL SI REACTUALIZAREA S.F-ului.PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII
?LUCRARI DE APARARE IMPOTRIVA INUNDATIILOR IN BAZINUL HIDROGRAFIC AL VAILOR TATLAGEACUL MIC SI TATLAGEACUL MARE?, JUDETUL CONSTANTA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 60, 483.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 1200 lei; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG nr.34/2006, cazier judiciar al persoanelor aflate la conducerea operatorului economic, certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cel local, daca este cazul dovada esalonarii obligatiilor restante de plata, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 120000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista serviciilor similare din ultimii trei ani, formular experienta similara, minim o recomandare, declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din dotare, informatii privind organismul tehnic de specialitate, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale pers.angajat, informatii ref.la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pers.de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor, certificat ISO 9001 sau echivalent pentru managementul calitatii, certificat de atestare ISO 14001 sau echivalent pentru managementul de mediu, certificat OHSAS 18001:2004 sau echivalent-Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract sau mai multe contracte pentru prestarea de servicii similare a caror valoare insumata sa fie de minim 60000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 13:00
Locul: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str.Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241-616003, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic si Contencios-Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral
Adresa postala: str.Mircea cel Batran nr.127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Tel. 0241-673036, Fax: 0241-673025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 16:54