Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru ,, Lucrari de infrastructura portuara cheu danele 17-22, 25 partial si danele 26?40 port Braila,,


Anunt de participare (utilitati) numarul 134514/03.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SA
Adresa postala: Str. Portului nr.34, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela David, Tel. +40 236460660121, Email: [email protected], Fax: +40 236460140, Adresa internet (URL): http//apdm.galati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru , , Lucrari de infrastructura portuara cheu danele 17-22, 25 partial si danele 26?40 port Braila, ,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiul de fezabilitate va cuprinde caracteristicile principale si indicatorii tehnico-economici pentru lucrari infrastructura de transport naval pe Dunarea maritima, portul Braila, prin care se va asigura utilizarea rationala si eficienta a cheltuielilor de capital si a cheltuielilor materiale, pentru satisfacerea cerintelor economice si sociale in domeniu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala: Studiul de fezabilitate va cuprinde caracteristicile principale si indicatorii tehnico-economici pentru ?Lucrari de infrastructura portuara- port Braila, astfel :
- pentru Cheu danele 17-22 din portul Comercial Vechi Braila
- pentru Cheu dana 25 partial si danele 26 ? 40 port Docuri Braila (inclusiv capul de mol bazin docuri in continuarea danei 28)
Valoarea estimata fara TVA: 302, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP: 6043 leiValab. GP ? 100 zile de la inreg of. prelim. la aut. ctr.GP se va dep. in etapaII de candid select.GP se const. cf. art.89 alin.2 din HG 925/2006, prin: a. virament bancarb. instrum. de garant. emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig. (ex: -FORMULAR 5), in orig.Daca GP - scris de garant banc., va fi emisa in numele Ofertantuluicare transmite oferta.GP trebuie sa fie irevocabilaInstrum. de garant. va preved. ca plata garant. se exec. Necond., la prima cerere a benef., pe baza decl. cu priv. la culpa ofertantului.In cazul unei asoc., instrum.de garant. va fi emis in numele ?i pentru liderul asoc.Daca GP se constituie prin OP, conf. de banca emitenta, viramentul se va face in conturile : BANCA TRANSILVANIA Galati : RO59BTRL01801202A11573XXRONBRD Galati: RO92BRDE180SV03879201800RONLa data desch. Of., GP trebuie sa fie incasata in contul Aut. Ctr.IMM benef. de art. 16 alin. (2)din Legea nr. 346 / 2004, cu cond. de a face dovada ca indepl. Cond. art. 3 din Legea nr. 346 / 2004.Pt. o asoc., incadr. in categ. IMM se va verif. cu priv. la fiec. asoc.Toti asoc. se vor incadr. in categ. IMM pt. a benef. de reduc.Retin.GP-Conform HGR. Nr. 925/2006, art. 87Cand of. Dep. Contest., iar CNSC resp. Contest., CN APDM SA va retine, din GP, 3021 Lei(conf. Art.278 ind. 1, a) din OUG 34/2006, modif si compl.)Restit.GP -conform HGR nr. 925/2006 , art . 88 GBE: 10% din pretul ctr. fara TVAIMM benef. de art. 16 alin. (2)din Legea nr. 346 / 2004, cu cond. de a face dovada ca indepl. Cond. art. 3 din Legea nr. 346 / 2004..Pt. o asoc., incadr. in categ. IMM se va verif. cu priv. la fiec. asoc.Toti asoc. se vor incadr. in categ. IMM pt. a benef. de reduc.Constit.GBE: Prin ret. succ. din sumele datorate pentru facturi partiale (art. 90 din HG 925/2006, complet si modif). Conf. HG 1045/2011, contractantul are oblig. de a desch. la Trezor. Statului, un cont dedisponibil distinct, la dispozitia aut. ctr, iar suma init. nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr.Dovada GBE se va face in max 5 zile lucr. de la semn. Ctr.Restit GBE : In cel mult 14 zile de la data aprob. de catre CTE-MTI aSF ce face ob. ctr , daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sure proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Candidatul participant la procedura trebuie sa dovedeasca ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In acest sens, se va prezenta FORMULAR A1- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.
Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata.
In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociati.
Cerinta nr. 2
Candidatul participant la procedura trebuie sa dovedeasca ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute laart.69?1 dinOUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
In acest sens, se va prezenta FORMULAR A2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completare si prezentarePrecizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -George Petcu ? Director General
-Mihai Ochialbescu ? Director Tehnic
Persoanele implicate in procesul de verificare / evaluare a candidaturilor/ofertelor sunt:
-Nina Trandafir ? Responsabil Proiect
-Aura Amariei- Responsabil Tehnic Proiect
-Sorina Gheorghi?a -responsabil tehnic proiect
-Simona Cotoranu- ?ef Serv. Financ-Contab
-Dana Lupea Iscu - ?ef birou Juridic
-Gabriela David ? responsabil achizitii proiectAceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata.
In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociati.
Cerinta nr. 3
Candidatul participant la procedura trebuie sa i?i asume, pe propria raspundere, veridicitatea si completitudinea informatiilor din FORMULARUL 7- Certificat de participare cu oferta independenta, (conform Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 oct. 2010).
Se va prezenta completat , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- model FORMULARUL 7
Cerinta nr. 4.Informatii privind asocierea. In cazul in care candidatura este depusa de un grup de operatori economici, aceasta trebuie sa cuprinda un acord de asociere. Se va completa - FORMULAR K ? Model de acord de asociere.In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie sunt obligati sa ramana pe intreaga durata a contractului. Cerinta nr. 1Capacitatea de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de catre persoana autorizata, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a candidaturilor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, in cazul in care a depus in copie ?conform cu originalul? Certificatul constatator, va prezenta acest act in original, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate.Pentru persoane juridice straine: Documente care sa ateste ca, candidatul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de catre persoana autorizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea documentului in original / copie legalizata.
In cazul candidatul (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
A nu se folosi prescurtari.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr.2.Cel putin un document / proces-verbal de receptie prin care sa se confirme prestarea de servicii similare obiectului contractului.
Cerinta nr. 3
Candidatul participant la procedura trebuie sa prezinte minimum 1(una) recomandare /document constatator pentru servicii prestate similare prezentatein Lista de la Cerinta nr.1in care beneficiarul indica modul de indeplinire de catre contractant a obligatiilor contractuale/cerintelor privind prestarea de servicii similare obiectului achizitiei.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitatepentru indeplinirea contractului de servicii
Cerinta nr. 5 (daca este cazul)
Terti sustinatori (TEHNIC)Daca este cazul, sustinerea tehnica si profesionala de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), se va dovedi prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie candidatului resursele tehnice invocate.
Cerinta nr. 1. Candidatul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre candidat a standardelor de asigurare a calitatii pentru pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica, conformISO 9001:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2012 11:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La pct. IV.1.2), Numar maxim: Negocierea se va derulacu toti candidatii calificati (selectati).In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: a) fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare;b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participarenumai cu acel/ acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG nr.34/2006art. 256 2 :5zile incep cu ziua urm. luarii la cunost, in cond. prez OUG, desp un act al aut. contr. consid. neleg, val.estim. ctr. sub prag. prevaz. la art. 55 alin. (2)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2012 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer