Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul "Conducta de aductiune alimentare cu apa pentru municipiul Botosani din sursa acumularea Stanca Costesti, jud. Botosani"


Anunt de participare numarul 52425/16.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Antonela Patrascu, Tel.0231/514712, int.4181, In atentia: d-nei Antonela [email protected], [email protected], ,Email: [email protected], Fax: 0231/515020, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul "Conducta de aductiune alimentare cu apa pentru municipiul Botosani din sursa acumularea Stanca Costesti, jud. Botosani"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: judetul Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul "Conducta de aductiune alimentare cu apa pentru municipiul Botosani din sursa acumularea Stanca Costesti, jud. Botosani"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Temei de proiectare din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 246, 537EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare = 12.000 lei; garantie de buna executie = 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri PHARE CBC2004 si cofinantare de la bugetul propriu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea legalizata a grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratiepe proprie raspundere privind eligibilitatea, conform formularului nr. 12A;b) declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, conform formularului nr. 12B sicertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si, respectiv, a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la 31/05/2008, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), respectiv: D.G.F.P.- Administratia financiara si Primarie.
c) declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr. 12C;d) certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal - document din care se atesta inregistrarea si din care rezulta ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare;
e) Cazier judiciar al administratorului firmei pentru societatile de pe teritoriul Romaniei/certificat echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani, conform anexei nr. 2informatii generale .b) rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, respectiv bilanturile contabile din anul 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 2.445.000lei (1 euro=3, 6506 lei, curs BNR la data de 06.05.2008);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl si lista cu princip serv prestate in ultimii 3 ani -form 12E, in care sa se regaseasca minim o lucrare ca natura si complexitate cu obiectivul supus lic, respectivun SF pt alim cu apa (inclusiv statie de tratare)ce a obtinut finantare din fonduri europene, PHARE sau ISPA. Completarea anexei nr. 3 experienta similara.Se va prezenta contractul de proiectare, pv de predare-primire si rec din partea beneficiarului, aferente SF pentru sist. de alim. cu apa, cu capacit instalate de valori apropiate celor solicitate si care vor contine in ansamblul lor solutia de captare, statii de tratare de min. 800l/s, cond de transp de min. a 800 mm, rezervoare de inmagazinare si statii de pompare de min.800l/s.Se va prezenta contr de finantare incheiat.
-inf. ref la studiile, preg prof si calif pers. de cond. si ale pers resp. pt. indepl. contr de serviciu Form 12 I si CV.Dovada ca ofertantul are specialisti cu experienta in proiectarea alim cu apa si statiilor de tratare
-inf ref la utilajele, inst, echip tehnice ale op economic pentru indepl contractului de serviciu -Form.12H si Lista cu cantit de utilaje, inst si echip tehnice pt indepl contr.
-decl privind subcontractantii si spec acestora -Form 12G.-inf. privind asocierea -Form D1In cazul asocierii mai multor op economici, criteriile de calif privind sit personala trebuie indepl de fiecare asociat, iar celelalte criterii de calif priv sit ec-financiara si capacit tehnico-profesionala, trebuie sa fie indepl prin cumul de grupul de asociati.
-decl pe propria raspundere priv respect regulilor obligatorii ref la cond, de munca si de prot. a muncii.
Pt. a dovedi indepl. crit de calif de la cap. IV, pers juridice straine vor prezenta doc/certif echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. Doc vor fi traduse in l romana si vor fi depuse la oferta sub forma legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va avea o lucrare similara de cel putin 815.000lei (1 euro=3, 6506 lei, curs BNR la data de 06.05.2008).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
60%
Descriere:
2.
oferta tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5688
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria Consiliului Judetean Botosani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2008 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Botosani cam. 420.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri PHARE CBC2004 - Programul de Vecinatate Romania - Republica Moldova
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliulk National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic. Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei , nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710390, Romania, Tel.0231 / 514712, Email: [email protected], Fax: 0231 / 514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer