Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare Studiu de fezabilitate/Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, Proiect tehnic si Detalii de executie, in cadrul Obiectivului Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea in


Anunt de participare numarul 66245/13.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Antonela Patrascu, Tel.0231/514712, int.4181, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare Studiu de fezabilitate/Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, Proiect tehnic si Detalii de executie, in cadrul Obiectivului Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe din zona Casei Ventura din Municipiul Botosani in vederea amenajarii Muzeului Etnografic al judetului Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare Studiu de fezabilitate/Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, Proiect tehnic si Detalii de executie, in cadrul Obiectivului Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe din zona Casei Ventura din Municipiul Botosani in vederea amenajarii Muzeului Etnografic al judetului Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71200000-0 - Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita elaborarea urmatoarelor documentatii :
1. Studiul de fezabilitate/Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie (conform modelului D, partea a III-a, din Ghidului Solicitantului), inclusiv lucrari de consolidare impotriva cutremurelor.
2.Expertizatehnica, si dupa caz audit energetic corp cladire
3.Plan Urbanistic de Detaliu, conform cu cerintele din Tema de Proiectare
4. Obtinerea tuturor acordurilor si avizelor (fisa tehnica privind conditiile de protectie a mediului, studiul de evaluare a impactului asupra mediului siNatura2000), conform Ghidului solicitantului.
5. Studiu geotehnic, studii topografice, date climatice, date seismice, situatia existenta a utilitatilor si analiza acesteia
6.Analiza cost - beneficiu (financiara si economica)
7.Calculul asistentei nerambursabile, dupa caz8. Planul de marketing/studiu de piata, din care sa rezulte realizarea Indicatorilor de program si modul de valorificare a obiectivului propus spre finantare, conform Ghidului Solicitantului, respectiv, Anexa nr. 11 si Anexa nr. 5. Se are in vedere obtinerea unui punctaj maxim la etapa de Evaluare Tehnica si Financiara a proiectului.
9. Proiect tehnic si listele de cantitati, in conformitate cu ORDIN nr. 863 din 2 iulie 2008 pentru aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotararea Guvernului nr. 28/2008 si cu Instructiuni emise de AM - POR
10. Caiete de sarcini
11. Detalii de executie12. Documentatie pentru licitatie
13. Managementul de implementare a proiectului finantat.
Valoarea estimata fara TVA: 275, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare :3.000 lei; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii conformform 12A, 12B, 12C si Cazier judiciar pentru administratorul firmei; -certificate privind bugetul consolidat de stat, precum si a impozitelor si taxelor locale, la zi D.G.F.P. si Primarie;
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal document din care se atesta inregistrarea si din care rezulta ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare, precum si ca operatorul economic are domeniul de activitate corespunzator codului CPV supus licitatiei;autorizatii/atestate emise de M.C.C pentru monumente istorice; extras de Registru si Certificat constatator privind datele din Registrul Operatorilor Economici din Domeniul Monumentelor Istorice emis de Ministerul Culturii si Cultelor (Institutul National al Monumentelor Istorice) din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate efectuarea de lucrari de cercetare si proiectare la monumente istorice;pentru persoane juridice /fizice straine: ofertantul sa fie legal inregistrat. Se vor atasa copii dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani, conform Anexei nr. 2 Informatii generale;
-bilanturile contabile pentru anii: 2005; 2006; 2007, sa aiba profit, vizate si inregistrate de organele competente ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, conform Anexei nr. 3 Experienta similara, in care sa se regaseasca cel putin un contract similar de servicii ca natura si complexitate cu obiectivul supus licitatiei. - Formular nr. 12 E- Lista principalelor prestari servicii din ultimii 3 ani;
-contracte similare, privind intocmirea de studii de fezabilitate, realizate in ultimii 3 ani, admise la finantare prin accesarea de fonduri nerambursabile (conform Anexei 3 bis): -informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului completare formular 12I. Pentru echipa manageriala propusa pentru indeplinirea contractului se vor depune in cadrul oferteiCV urilepersoanelor nominalizate in acest sens.Ofertantul trebuie sa asigure personal de specialitate si verificatori atestati de catreMinisterul Culturii si Cultelor, proiectanti specialistiin restaurarea, protectia si conservarea cladirilor de patrimoniu si modernizarea infrastructurii conexe si care se regasesc in Registrul expertilor si verificatorilor tehnici de la Institutul National al Monumentelor Istorice. In acest sens, se vor atasa copii dupa atestatele respective; sa fie valabile;
-Formular nr. 12 H- Declaratie privind utilajele si echipamente de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.
-declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul isi asuma raspunderea respectarii regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii;
- completare formular nr.12G cu subcontractantii si specializarea acestora;
- informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora; - informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de asociati si specializarea acestora Formularul D1;
-Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv: manualul calitatii sau certificat ISO 9001sistemul de asigurare a calitatii sa fie conform ISO 9001/2001;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Financiar
60%
Descriere: Pf = (pret minim / pret n)x 100
2.
Tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12431
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria Consiliului Judetean Botosani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2008 11:00
Locul: sediul Consiliului Juydetean Botosani, cam. 420.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 390, Romania, Tel.0231514712, Email: [email protected], Fax: 0231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2008 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer