Licitatie Publica - elaborare studiu de fezabilitate,expertiza tehnica,documentatie avizare lucrari de interventie si proiect tehnic de executie pentru drum tehnologic si de patrulare
Anunt de participare (utilitati) numarul 70395/25.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.0212041408, Fax: 0212014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
elaborare studiu de fezabilitate, expertiza tehnica, documentatie avizare lucrari de interventie si proiect tehnic de executie pentru drum tehnologic si de patrulare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul CN AIHCB SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
studiu de fezabilitate, expertiza tehnica, documentatie avizare lucrari de interventie si proiect tehnic de executie pentru drum tehnologic si de patrulare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
AIHCB poate achizit ult serv sim de la op ec castig.Val estimata include serv similare ult atrib
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant pt part 18.000 lei, prin scris de garant banc.Garant de buna exec a contract 10% din val totala a contract sub forma de scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificate privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei, Certificat constator emis de ORC, Certificat de inmatriculare 3. Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului pentru efectuarea de activitati de proiectare lucrari de infrastructura rutiera.In cazul in care ofertantul nu este autorizat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana, acesta trebuie sa faca dovada initierii procedurii de autorizare pentru domeniul mentionat la alin. 1.In cazul in care ofertantul declarat castigator este in procedura de autorizare, acesta are obligatia de a prezenta dovada autorizarii emise de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana la data incheirii contractului, sub sanctiunea neincheierii contractului si invitarea ofertantului clasat pe locul al doilea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- un expert tehnic atestat pentru specialitatea B2;
- inginer constructor specializarea drumuri si poduri.Personalul respectiv va participa la elaborarea studiului de fezabilitate, expertiza tehnica, documentatie avizare lucrari de interventie si proiect tehnic de executie pentru drum tehnologic si de patrulare, si va asigura indeplinirea contractului de achizitie in conditiile impuse prin documentatia de atribuire.In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va depune o declaratie care sa contina informatii cu privire la pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor indicate, certificat de atestare emis de organele abilitate si dovada calitatii de angajat sau colaborador (contract de munca, contract de colaborare, etc).3.Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.Certificarea sistemului calitatii.Se solicita ca ofertantul sa faca dovadacertificarii sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 :2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria CN AIHCB SA, pe baza unei imput emise de op ec. interesat;Program L-J 08:30-14:00, V 08:30-12:00, exceptie sarbatorile legale
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2009 10:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA, Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.004021/3195180, Email: [email protected], Fax: 004021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.0212041408, Fax: 0212014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2008 11:36