Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare studiu de prefezabilitate pentru statie de transformare 110/20kV, mun. Iasi ? zona centrala


Anunt de participare (utilitati) numarul 133583/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Apostol, Tel. +40 232405619, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Elaborare studiu de prefezabilitate pentru statie de transformare 110/20kV, mun. Iasi ? zona centrala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare studiu de prefezabilitate pentru statie de transformare 110/20kV, mun. Iasi ? zona centrala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare studiu de prefezabilitate pentru statie de transformare 110/20kV, mun. Iasi ? zona centrala
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 1140 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data LIMITA stabilita pentru depunerea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Fisa de date a achizitie.? conform art. 86 / HG 925.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: ? Scrisoare de garantie bancara, in original, in favoarea autoritatii contractante (conform Formularului 11)? Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor.? Instrumente de garantare emise de catre o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.Nu se accepta fila CEC, bilet la ordin sau depunere de numerar la casieria autoritatii contractante.Cont RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala BacauIn cazul in care operatorii economici implicati in procedura depun contestatie la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma care se va calcula conform prevederilor art 2781-aliniat 1 din OUG 34/2006, si anume: 600 lei (calculat conform lit. a). 10 %din valoarea contractului fara TVAConform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate.Modul de constituire a garantie de buna executie : - prin retineri succesive din facturile prezentate, conform prevederilor HG nr 1045/2011;
-Scrisoare de garantie bancara de buna executie(la solicitarea ofertantului)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4). Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se solicita si pentru sustinatori);Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(se solicita si pentru sustinatori);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- (se va completa de catre Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori)
Incadrarea ofertantului /asociatului/ subcontractantului in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG 34/2006, atrage excluderea din procedura de achizitie publica.In acest sens se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere.
In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; Director General Adjunct: Catalin DRAGOI
Director General Adjunct: Livioara SUJDEA; ec. Nicoleta Apostol ; ing. Ing. Corneliu Dughiri; ing. Stelian Buliga, ing. Catalin Strugaru, ing. Ctin Brinza;
Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Se va prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice romane: Certificat constatator, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu un numar de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca: Domeniul/domeniile de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata. (in conformitate cu prevederile art.181, lit a din OUG nr.34/2006 autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura daca s-a pronuntat falimentul); Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente; Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care acesta prezinta actul in copie conforma cu originalul, sa prezinte, pentru conformitate, Certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri (CA)pe ultimii 3ani(2008, 2009, 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada derulariia cel mult 3 (trei) contracte incheiate cu beneficiari, similare ca natura si complexitatea cu obiectul achizitiei
Suma valorilor contractelor pentru prestarea serviciilor de natura si complexitatea serviciilor ofertate, realizate in ultimii 3 ani, va fi de minim valoarea achizitiei respective: 60.000 lei.Ofertantul va prezenta avizul favorabil CTE al beneficiarului.In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind experienta similara detaliata mai sustrebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Echivalenta leu /euro se va stabili prin raportare la data publicarii anuntului de participare.Serviciile cuprinse in
aceasta lista vor fi insotite de
cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii precum si de recomandari de la beneficiari.
Informatii privind personalul angajat
Ofertantul va da o declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat, in ultimele 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, si va desemna persoana responsabila directa de indeplinirea contractului.
Lista cu personal va cuprinde si atestarile pentru proiectare (ANRE C1B; respectiv E1 invigoare), cu copii dupa aceste atestate.
Atestat ANRE/ autorizatii pentru proiectarea categoriilor de instalatii care fac obiectul SPF precizat in tema de proiectare.
Ofertantul va prezenta atestat ANRE C1B; D1, respectiv E1 invigoare.
In Formularul F21 se va specifica liderul asociatiei.
Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la
capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la
standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului
trebuie prezentate de fiecare asociat in parte.
Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea
atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice
romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care presteaza servicii
in instalatiile electrice.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti? In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de furniz, are obligatia de a preciza :1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din totalul prod furniz/lucr ex 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. 5.Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F7 completat.
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare ref la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la stand de asig a calitatii si stand de protectie a mediului trebuie prez de fiecare asociat in parte. Situatia ec-fin si capac tehnica si/sau profes se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, pers jurid romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care exec lucra si presteaza servicii in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privitoare la atestarea ANRE este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontr detine atestat.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele
europene relevante:
- Certificate emise de organisme independente prin care se atesta
respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;
orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate
confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului
- Certificate emise de organisme independente prin care se atesta
respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005,
sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale
Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care
probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al
protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de
un organism de certificare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Numar puncte pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei?= 80 puncte.Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (80 puncte); b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n)= (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: pret(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
Durata de executie
20%
Descriere: Numar puncte pentrufactorul de evaluare ?durata de executie?= 20 puncte.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de executie? se acorda astfel: Ofertele cu durata de executie mai mica de 45 de zile nu se puncteaza suplimentar iar cele cu durata de executie mai mare de 90 de zile se descalifica.Pentru alta durata de executie punctajul se acorda astfel: Punctaj P(n) = [1-(termen ofertat(n) ?45) / (90-45)] X 20, unde: termen ofertat(n) = termenul de executie al ofertantului pentru care se calculeaza punctajul.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
862/16.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.06.2012
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2012 09:15
Locul: Str. Ciurchi nr. 146-150, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii firmelor sau imputernici pot participa la sedinta de deschidere ce va avea loc la sediul E.On din Str. Ciurchi nr. 146-150, Iasi.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Numarul documentatiei respinse 13136. Data respingerii ANRMAP: 30.01.2012.Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP, anexata prezentei invitatii de participare.Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere;Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei.Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea: ?Documente si clarificari?.In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta economica. Ofertele se vor transmite in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term dep contest: 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Aut contract pe care il considera nelegal(confO.U.G.34/2006, art.2562).contest se vor solutiona conf.Art255 si cap.IX din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Ciurchi, nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405998, Email: [email protected], Fax: +40 232405998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 17:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer