Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare Studiu de Prefezabilitate si Studiu de Fezabilitate Magistrala 4 Gara de Nord Gara Progresu.


Anunt de participare (utilitati) numarul 79402/06.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Rotaru, Tel.021.319.36.01/5402, In atentia: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii., Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Elaborare Studiu de Prefezabilitate si Studiu de Fezabilitate Magistrala 4 Gara de Nord Gara Progresu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare Studiu de Prefezabilitate si Studiu de Fezabilitate Magistrala 4 Gara de Nord Gara Progresu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71311230-2-Servicii de inginerie feroviara (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare Studiu de Prefezabilitate si Studiu de Fezabilitate Magistrala 4 Gara de Nord Gara Progresu
Valoarea estimata fara TVA: 36, 610, 622RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de participare: scrisoare de gar. val de 550000 lei sau echiv in euro coresp. cursului mediu calc de BNR pt data 13.07.2009. Gar de buna exec, cuantum de 6 % din pretul fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din cheltuieli de capital - surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asocierea inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate;
Declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor / taxelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (cu 30 de zile anterior datei stabilite pentru depunerea/deschiderea ofertelor).Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
1. Certificatul Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial (in original sau copie legalizata).
2. Pentru persoane juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea informatiilor referitoare la:
1 Datele de identificare ale operatorului economic;
2Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim100.000.000lei (o suta milioane lei);
3 Media pe ultimii trei ani a rezultatului financiar al ofertantului trebuie sa fie pozitiva.
-bilanturile contabile (in copie) intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente; Ofertantul va prezenta bilanturile contabile, anexele la acestea si balantele de verificare contabila, intocmite si insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
- scrisoare de bonitate emisa de o banca din care sa reiasa ca ofertantul are o situatie financiara favorabila sustinerii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Doc emise de AFER care sa ateste conformarea la prev Ord nr 290/2000 corespunzator indeplinirii obiectului contractului.
Pentru ofertantii straini se vor accepta la momentul depunerii ofertei, doc echiv emise de organisme competente din alte state, cu conditia ca acestea sa fie confirmate de catre AFER si sa fie insotite de angajamentul ofertantului de a intreprinde toate demersurile necesare obtinerii doc emise de AFER.
2. Centralizator privind experienta similara in ultimii 3 ani contracte de servicii proiectare obiective infrastructura metrou.
3. Fisa de informatii experienta similara - min 3 contracte similare (servicii proiectareinfrastructura subterana metrou), finalizate (receptionate) in ultimii 3 ani (copie legalizata contracte + documente receptie + recomandari) si cel putin unul dintre acestea sa fie un contract in cadrul caruia ofertantul a realizat un SF aferent unei linii noi de metrou subteran cu o lungime de minim 6 km.
4. Istoric litigii.
5. Dotari minime: programe soft calcul si proiectare structuri subterane, proiectare arhitectura, evaluare, calcul devize, analiza de trafic, proiectare instalatii, management de proiect.
6. Personal minim:
-personalul cheie: manager contract, adjunct manager, ing. Specialist PG. Cerinta: CV-urile si documentele emise de angajator/ beneficiar privind participare in calitatea propusa la min. 1 contract servicii de proiectare SF linie noua metrou min. 6 km;
- personal nominalizat specializat pentru activitati specifice: proiectant PG, Cale Metrou, Retele Edilitare, Topografie, Arhitectura, Structura Tunele, Structura Statii si Galerii, Geohidro, Alimentare Energie Electrica, Instalatii Electrice Constructii, Instalatii Sanitare si Ventilatie Aferente Constructii, Protectie Civila, proiectant Transport Local Calatori, PSI, detectie incendiu si efractie, telecomunicatii, TVCI, transmisie F.O., Siguranta Circulatiei-Automatizari, tehnologie exploatare, material rulant, miscare, comercial, AQ si managementul mediului, juridic / comercial, conturi, managementul riscului, Stategie Transporturi, Evaluari Imobiliare, Studii de trafic.
7. Certificari la nivelul: ISO 9001; ISO 14001;SA 8000/2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
52%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
48%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S50-072622 din 13.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
20zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2009 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP si esteanexata la prezentul anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal (Conform prevederilor art. 256 cu 2 din OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2009 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer