Licitatie Publica - Elaborare studiu de prefezabilitate si studiu de fezabilitate aferente obiectivului investitional Institutul Regional de Oncologie Timisoara - Calea Torontalului, km. 5
Valoarea Contractului:
685.484 RON
Castigatorul Licitatiei: S.C. Atelierul Arhitext S.R.L. - lider de asociere
685.484 RON
Castigatorul Licitatiei: S.C. Atelierul Arhitext S.R.L. - lider de asociere
Anunt de atribuire numarul 136903/26.10.2012
Informatii anunt de participare asociat 130011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA DE SANATATE PUBLICA TIMIS
Adresa postala: Str. N.Lenau nr. 10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300029, Romania, Punct(e) de contact: Cornelia Cismas-Malac, Tel. +40 256494670, Email: [email protected], Fax: +40 256494670, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Elaborare studiu de prefezabilitate si studiu de fezabilitate aferente obiectivului investitional Institutul Regional de Oncologie Timisoara - Calea Torontalului, km. 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului si Institutul Regional de Oncologie Timisoara, Calea Torontalului, km. 5
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In baza contractului de servicii ce se doreste a fi atribuit se vor asigura urmatoarele: studiu de prefezabilitate si studiu de fezabilitate, cu respectarea cerintelor cuprinse in Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73420000-2 - Studiu de prefezabilitate si demonstratie tehnologica (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
685, 484RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4967/23.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S124-205389din30.06.2012
Contract nr: 12189 Denumirea: Elaborare studiu de prefez. si studiu de fez. pt. Institut Oncologic Timisoara
V.1) Data atribuirii contractului 15.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. Atelierul Arhitext S.R.L. - lider de asociere
Adresa postala: Ghiroda, str. Calea Lugojului, nr. 7, etaj P, Camera B1, jud. Timis, Localitatea: Ghiroda, Cod postal: 307200, Romania, Tel. 0256-225463
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 806451.61 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 685484.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Valoare fara TVA: 41129.00
Descriere succinta a valorii/procentului din contract care urmeaza sa fie subcontractat
SC ELECTRIC EYE SRL -documentatia tehnica in faza studiu de prefezabilitate si studiu fezabilitate aferenta instalatiilor de alimentare cu energie electrica- 5% din valoarea fara TVA a contractului.PFA CABULEA SERGIU-lucrari topografice-1% din valoarea fara TVA a contractului.
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In cazul in care se depun doua sau mai multe oferte cu pret egal si totodata cel mai mic pret din totalul ofertelor depuse, departajarea ofertelor (cu pret egal) se va face prin depunerea de catre ofertantii aflati in aceasta situatie a unor noi propuneri financiare in plic inchis.Plata serviciilor prestate de catre contractant se va efectua integral, dupa receptia documentatiei tehnice intocmite de catre prestator semnata de catre achizitor, in termen de 15 zile de la emiterea facturii de catre prestator, dar dupa data de 24 ale lunii in care se efectueaza plata (conform O.U.G. nr. 34/2009) sub rezerva alocarii efective in bugetul Directiei de Sanatate Publica Timis de la Ministerul Sanatatii a acestora potrivit sursei de finantare, aspect adus la cunostinta operatorilor economic si care nu va putea fi imputat ulterior autoritatii contractante.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Timis
Adresa postala: Palatul Dicasterial, str. Piata Tepes Voda, nr. 2, loc. Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. +40 256-498054, Fax: +40 256-200040
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic ? Directiei de Sanatate Publica a Judetului Timis
Adresa postala: str. Lenau, nr. 10, judetul Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300029, Romania, Tel. +40 256/494670, Email: [email protected], Fax: +40 256494670
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2012 17:22